Oh wacht jij bent DWquote:Op maandag 25 september 2023 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarvoor is het een parasiet.
Zo zijn wij, altijd behulpzaam.quote:Op maandag 25 september 2023 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh wacht jij bent DWwel fijn dat er alsnog geen verduidelijking kwam over de afkorting
Ik denk dat je meerdere keuzes hebt.quote:Op maandag 25 september 2023 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik probeerde even te bedenken welke aflevering van DW dit was
De doctor legt ook nket alles meteen uitquote:Op maandag 25 september 2023 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh wacht jij bent DWwel fijn dat er alsnog geen verduidelijking kwam over de afkorting
Vroeger kreeg je minimaal vijf reacties met 'DW niet kennenquote:Op maandag 25 september 2023 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
De Wie?quote:Op maandag 25 september 2023 20:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je minimaal vijf reacties met 'DW niet kennen___!' Toen was ik nog populair.
Bij mij gaat dat automatisch. Maar ja dit is ieder jaar. Moet ook even vragen of 1 keer bloedprikken eigenlijk niet voldoende is, omdat ik vanwege andere medicijnen ook al bloed moet prikken...quote:Op maandag 25 september 2023 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort ook maar weer eens bloedonderzoek aanvragen. Iig even kijken of vit. D nu weer binnen de normen valt
Ja misscjien kunnje het laten combineren:Yquote:Op maandag 25 september 2023 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat automatisch. Maar ja dit is ieder jaar. Moet ook even vragen of 1 keer bloedprikken eigenlijk niet voldoende is, omdat ik vanwege andere medicijnen ook al bloed moet prikken...
Ja. Misschien wel.quote:Op maandag 25 september 2023 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja misscjien kunnje het laten combineren:Y
Beide in hetzelfde potje en even schudden. Kunnen ze daar vast wel weer scheiden.quote:Op maandag 25 september 2023 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja misscjien kunnje het laten combineren:Y
Nog een schele. Heb je te dicht bij @Budapestenaar gezeten?quote:Op maandag 25 september 2023 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
Oh wacht ik las scheef en dacht dat het nog over bloed en urine ging.
Gewoon ongesteld zijn dan hoef je daar geen moeite voor te doen.quote:Op maandag 25 september 2023 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
Oh wacht ik las scheef en dacht dat het nog over bloed en urine ging.
Zo ver wonen ze niet van elkaar natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog een schele. Heb je te dicht bij @:Budapestenaar gezeten?
Nee ik ga al bijna zeventien uur op weinig slaap.quote:Op maandag 25 september 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog een schele. Heb je te dicht bij @:Budapestenaar gezeten?
Dat gaat bij mij een beetje moeilijkquote:Op maandag 25 september 2023 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon ongesteld zijn dan hoef je daar geen moeite voor te doen.
Jij en Cherry passen wel bij elkaar als een peper- en zoutstel hè?quote:Op maandag 25 september 2023 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon ongesteld zijn dan hoef je daar geen moeite voor te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |