Tof!quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:52 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag lekker pootje gebaden in de Grote Gleuf
[ afbeelding ]
spekquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gooit blokje spek naar binnen.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gooit blokje spek naar binnen.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:15 schreef Ama het volgende:
Gelukkig is mijn verjaardag voorbij. Nog nooit zoveel gehuild op mijn verjaardag.
Ja naja heel veel hier hebben niet eens de moeite genomen bijv. Ik weet niet wat ik al die mensen heb misdaan maar lullig kwam het wel over.quote:
Laat het los. Trek het je niet persoonlijk aan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja heel veel hier hebben niet eens de moeite genomen bijv. Ik weet niet wat ik al die mensen heb misdaan maar lullig kwam het wel over.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:15 schreef Ama het volgende:
Gelukkig is mijn verjaardag voorbij. Nog nooit zoveel gehuild op mijn verjaardag.
Zo voelt het wel.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat het los. Trek het je niet persoonlijk aan.
Het is wel treurig dat niet rijden de standaard isquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
De trein rijdt vandaag. Wat een wonder
We zijn ook gewoon een beetje verwend, er zijn landen waar er niet eens een schema voor de bus is. Die komt wanneer ie komt.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is wel treurig dat niet rijden de standaard is
Ja, gisteren was het weer metrogenot tussen Rotterdam en Den Haag.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is wel treurig dat niet rijden de standaard is
dat zou ik echt niet kunnen handelen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn ook gewoon een beetje verwend, er zijn landen waar er niet eens een schema voor de bus is. Die komt wanneer ie komt.
Nudistenstrand dan maarquote:
Was nog in Cyprus toen ik daar woonde. Kon het ook niet handelen neequote:Op dinsdag 26 september 2023 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou ik echt niet kunnen handelen.
En zit stampvol met mensen op het dak van de bus.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn ook gewoon een beetje verwend, er zijn landen waar er niet eens een schema voor de bus is. Die komt wanneer ie komt.
En dan komt 'ie en zitten er 4000 negers op het dak van de bus.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan komt 'ie en zitten er 4000 negers op het dak van de bus.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan komt 'ie en zitten er 4000 negers op het dak van de bus.
Ik probeerde het nog wat beleefd uit te drukkenquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En zit stampvol met mensen op het dak van de bus.
Ik had dat ook dit jaar: alleen een kaartje van mijn werk, zo'n geautomatiseerd ding. Ik denk dat dat bij mij de druppel was. Ook nog covid, dus mijn ouders kwamen natuurlijk niet langs. Voor de rest is er toch niemand die langs zou kunnen komen, behalve de postbode met weer een Ziggo-reclame "aan de bewoners van..."quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja heel veel hier hebben niet eens de moeite genomen bijv. Ik weet niet wat ik al die mensen heb misdaan maar lullig kwam het wel over.
in ieder geval out-of-the box oplossingenquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij bent van de extreme oplossingen zie ik.
Ja nou ja ik voel me wel een beetje klote omdat ik mij eerlijk gezegd totaal niet welkom voel hier en daarom was gisteren ook al minder aanwezig.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had dat ook dit jaar: alleen een kaartje van mijn werk, zo'n geautomatiseerd ding. Ik denk dat dat bij mij de druppel was. Ook nog covid, dus mijn ouders kwamen natuurlijk niet langs. Voor de rest is er toch niemand die langs zou kunnen komen, behalve de postbode met weer een Ziggo-reclame "aan de bewoners van..."
Tuurlijk ben je welkom hierquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja ik voel me wel een beetje klote omdat ik mij eerlijk gezegd totaal niet welkom voor hier en daarom was gisteren ook al minder aanwezig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Hier? Oh, er zijn altijd users die bokken. /carequote:Op dinsdag 26 september 2023 08:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja ik voel me wel een beetje klote omdat ik mij eerlijk gezegd totaal niet welkom voel hier en daarom was gisteren ook al minder aanwezig.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]Oh, ik zat te ploeteren met "bandage...".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |