Ja ook dat nog. En dan die eigenbijdragenquote:Op dinsdag 26 september 2023 06:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als je dan eens wat vergoed kreeg….
quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als je dan eens wat vergoed kreeg…. Zelfs met long covid krijg ik een dikke middelvinger.
Ik heb de tandartsverzekering er al uitgegooid. Fysio zal ik maar op tijd afzeggen. Na zes sessies mag je weer zelf betalen zonder opbouw van eigen risico.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk ook wel eens om daar mee te stoppen.
Puur gelobby lijkt het wel. Verzekering blij, iemand in Den Haag blij. Voor de rest niemand.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:11 schreef mschol het volgende:
[..]
rare constructie eigenlijk..
een commerciele (want verzekeraars zijn gewoon commerciele partijen) verzekering verplicht stellen
Ik heb een chronische code voor de fysio. Dat is wel fijn. Als ik tussen door wat anders heb zijn ze niet te beroerd daar ook iets aan te doenquote:Op dinsdag 26 september 2023 06:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de tandartsverzekering er al uitgegooid. Fysio zal ik maar op tijd afzeggen. Na zes sessies mag je weer zelf betalen zonder opbouw van eigen risico.
Klinkt fijner. Nee, ik kom nergens voor in aanmerking. Dus gewoon zorgpremie en de zorg betalen. Lekker dubbel op.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een chronische code voor de fysio. Dat is wel fijn. Als ik tussen door wat anders heb zijn ze niet te beroerd daar ook iets aan te doen
In 2025 heb ik die code ook nog alleen is die fysio die ik al jaren en jaren en jaren al heb er niet meer. Hij gaat zijn accreditatie voor de fysio helaas niet meer doen, die man is in de 70 en naast fysio ook hapto-therapeut. Dus helaas ben ik die dan kwijt en moet op zoek naar een ander,quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt fijner. Nee, ik kom nergens voor in aanmerking. Dus gewoon zorgpremie en de zorg betalen. Lekker dubbel op.
Misschien had hij een leuke nachtquote:Op dinsdag 26 september 2023 07:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
GoedemorgenWat ben jij vrolijk vandaag
en dat nog voordat ik de eerste slok koffie heb gehadquote:Op dinsdag 26 september 2023 07:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
GoedemorgenWat ben jij vrolijk vandaag
Morguh Gianniquote:
Ja was weer geweldigquote:
2 uur wakker gelegen en daarna weer wat geslapenquote:Op dinsdag 26 september 2023 07:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nog wat geslapen of niet? ik niet iig
dat is iets.qquote:Op dinsdag 26 september 2023 07:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
2 uur wakker gelegen en daarna weer wat geslapen
@dud0r zijn definitie van snacken kan ruim genomen worden.quote:Op maandag 25 september 2023 20:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hoor, dit geloven wij. @:wereldgozer
Is dit siswet? @Haagsquote:Op dinsdag 26 september 2023 07:52 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag lekker pootje gebaden in de Grote Gleuf
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |