Hey mscholquote:
je bent er weer vroeg bij.quote:
Ja helaas wel. Was er al even uit en ben al op. Hopelijk trek je dag een beetje.quote:Op dinsdag 26 september 2023 05:09 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent er weer vroeg bij.
ik lig al even wakker en denk er serieus aan maar gewoon op te staan
wordt wel een extreem lange werkdag dan
vandaag gelukkig goed bezet, dus dat scheelt met de druk op mijn schouders, maar zo vroeg wakker worden is irritant, al helemaal omdat ik niet supervroeg ging slapenquote:Op dinsdag 26 september 2023 05:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas wel. Was er al even uit en ben al op. Hopelijk trek je dag een beetje.
Neequote:Op dinsdag 26 september 2023 05:11 schreef mschol het volgende:
[..]
hooooiiii zonnestraaltje [ afbeelding ]
Snap ik. Misschien toch iets vroeger naar bed gaan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 05:15 schreef mschol het volgende:
[..]
vandaag gelukkig goed bezet, dus dat scheelt met de druk op mijn schouders, maar zo vroeg wakker worden is irritant, al helemaal omdat ik niet supervroeg ging slapen
Dan ben je misschien ook gewoon vroeger moequote:Op dinsdag 26 september 2023 05:09 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent er weer vroeg bij.
ik lig al even wakker en denk er serieus aan maar gewoon op te staan
wordt wel een extreem lange werkdag dan
ben ik vast nog eerder wakkerquote:Op dinsdag 26 september 2023 05:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Misschien toch iets vroeger naar bed gaan.
vandaag? vast.. maar das ook niet ideaal want dan kom ik in raar ritme terechtquote:Op dinsdag 26 september 2023 05:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan ben je misschien ook gewoon vroeger moe
Ja te erg toch ze weten wel van prijzenquote:Op dinsdag 26 september 2023 06:00 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)nen-en-inflatie.html
hmm, als dat het minimum is ga ik naar +200 euro per maand voor zorgverzekering
Tsja.... Maar wat doe je er aan, verzekering is immers verplichtquote:Op dinsdag 26 september 2023 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja te erg toch ze weten wel van prijzen
ja, bizarre prijzen..quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal niets helaas. Met alles wat zo duur wordt kunnen we niets dan alleen maar het te betalen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja.... Maar wat doe je er aan, verzekering is immers verplicht
En als je dan eens wat vergoed kreeg…. Zelfs met long covid krijg ik een dikke middelvinger.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
rare constructie eigenlijk..quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja.... Maar wat doe je er aan, verzekering is immers verplicht
Ik denk ook wel eens om daar mee te stoppen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, bizarre prijzen..
ik kan nog besparen op mn aanvullend pakket maar dat is niet handig voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |