SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
of de caafs eten en het ijs verschonenquote:Op maandag 25 september 2023 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of ik ga geen ijs eten en de caafs verschonen
Dan ga ik dat wel doen
quote:Op maandag 25 september 2023 20:29 schreef kwiwi het volgende: [..] Waarom gelooft niemand dat dit echt sinaasappelsap was
![]()
Ik wacht nog op de moobfoto's.quote:
Wat had ik misdaan?quote:Op maandag 25 september 2023 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had bijna je bericht gerapporteerd![]()
Maareuhm, ik heb nog chunky monkey
Dus die ga ik even halen
quote:Op maandag 25 september 2023 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de moobfoto's.
Ja oke, brbquote:Op maandag 25 september 2023 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of de caafs eten en het ijs verschonen
Ja, niets..quote:
Of een pak suiker.quote:Op maandag 25 september 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
Zwanger zijn van 1 kilogram, dan krijg je een 4E baby.
Hm.. ik heb ook nog was op mijn bed...quote:Op maandag 25 september 2023 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerst maar wat was opvouwen dan. Dat ligt nog op m'n bed.
Wat is een 4E baby ?quote:Op maandag 25 september 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
Zwanger zijn van 1 kilogram, dan krijg je een 4E baby.
Ja nu kun je je wandelmeets met Buda wel gedag zeggen, die vindt schele vrouwen niksquote:Op maandag 25 september 2023 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niets..Ik keek even scheel of zo
Dat effect heb ik op vrouwenquote:Op maandag 25 september 2023 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niets..Ik keek even scheel of zo
Wel verdorie.quote:Op maandag 25 september 2023 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nu kun je je wandelmeets met Buda wel gedag zeggen, die vindt schele vrouwen niks
quote:Op maandag 25 september 2023 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo eentje die je bijna met het blote oog niet ziet.
Ik doe dit om de haverklap, per ongeluk bijna berichten rapporterenquote:Op maandag 25 september 2023 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had bijna je bericht gerapporteerd![]()
Maareuhm, ik heb nog chunky monkey
Dus die ga ik even halen
Verstopt zich steeds in alle hoekjes, gaten, pannen en kieren, slechts een beetje gemeen gniffelen hoor je dan af en toe.quote:Op maandag 25 september 2023 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wel lastig met verzorgen..
"Waar is die 4E baby nou...?"
Ik hoop een zoete eigenlijkquote:
Ik ook, vooral op mobiel.quote:Op maandag 25 september 2023 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe dit om de haverklap, per ongeluk bijna berichten rapporteren
Krijg je geen berichtje op je telefoon van de wasmachine als die klaar is?quote:Op maandag 25 september 2023 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Eens kijken of de wasmachine al klaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |