quote:Het Nederlands elftal kan goede zaken doen richting het EK als het weet te winnen van Griekenland. Die ploeg komt in Eindhoven met een aantal (ex-)Eredivisie-spelers voor de dag, onder wie AZ-spits Vangelis Pavlidis.
In de jacht op deelname aan het EK van 2024 in Duitsland is Griekenland de volgende horde voor het Nederlands elftal.
Ronald Koeman
De ploeg van Ronald Koeman is met een ruime nederlaag tegen Frankrijk en een wat magere zege op Gibraltar niet geweldig begonnen aan de reeks, maar er is nog niks verloren in een poule met verder nog Ierland. Bij winst vanavond kan Oranje gelijk een tik uitdelen aan een concurrent.
Nederland versus Griekenland
De Zuid-Europeanen hebben een aantal (oud-)Eredivisie-spelers in de ploeg. Zo zijn doelpuntenmakers van AZ en FC Utrecht, Vangelis Pavlidis en Anastasios Douvikas, onderdeel van de aanvalslinie. Oranje is gewaarschuwd: de laatste ontmoeting met de Grieken, toevallig ook in Eindhoven, eindigde in een nederlaag. In 2016 ging een oefenduel met 1-2 verloren.
Stadion: Philips Stadion
Aftrap: 7 september 2023 · 20:45
TV: NPO 3
Van Someren AIDS zeker?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:22 schreef Sabata het volgende: [..] Daar kregen ze bij Radio10 gisteren ook een hysterische lachbui over
Anaal genomen worden door Schauble.quote:
Nee dit kan nietquote:
Bankiequote:Op donderdag 7 september 2023 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Doet onzichtbare Pool ook mee? @:dombohetolifantje1
WK ploeg:quote:Op donderdag 7 september 2023 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: [..] Quiten Timber, en zijn middenveld maatjes De Jong en Wieffer, gaat IEDEREEN daar slopen
Dit is engquote:Op donderdag 7 september 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
WK ploeg:
Gakpo - Summerville
Wieffer - Stengs - Timber
Hartman - Ake - de Vrij - Geertruida - Nieuwkoop
Bijlow
Dit is nog slechter dan @Mexicanobakker humor.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:24 schreef Zorro het volgende:
Griekenland gaat geen schot op doel krijgen.
Dat mag alleen Schotland.
Bij zo''n kut elftal? Lachwekkend die hype van DOMbo.quote:
Hebben ze die miljarden al eens terug betaald die Dijsselbloem heeft uitgeleend aan zequote:
Dat zou betekenen dat de duistere dealtjes van de familie Blind uitgewerkt zijn.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
WK ploeg:
Gakpo - Summerville
Wieffer - Stengs - Timber
Hartman - Ake - de Vrij - Geertruida - Nieuwkoop
Bijlow
Alle kansen worden benutquote:Op donderdag 7 september 2023 21:26 schreef Newone82 het volgende:
Nou jongens. We zaten allemaal fout. Ze spelen best ok
Dit was een Obsidian Deal.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de duistere dealtjes van de familie Blind uitgewerkt zijn.
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
Griekenland, het FC Utrecht van Europa.
Ik haat Blindquote:Op donderdag 7 september 2023 21:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de duistere dealtjes van de familie Blind uitgewerkt zijn.
Dat heeft deze betreffende user al vaak genoeg bewezen helaas.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:
Er is dus nog een niveau onder @:mexicanobakker
Wie had dat gedacht
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde een random ajacied noemen
Maar wij hebben geen Nederlanders meer
Nu alleen Blind nog van dit rijtje die moet scorenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
De Roon, Blind en Weghorst zijn toch bizarre lachwekkende keuzes
Ieder vervanger van Blind is onomstreden zou ik denken.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik haat Blind
Maar wellicht is Hartman of Maatsen tegen die tijd onomstreden.
3 outta 4 aint badquote:Op donderdag 7 september 2023 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee hoor, Dumfries raakte de paal.
Pasveerquote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijgt rust.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Doet onzichtbare Pool ook mee? @:dombohetolifantje1
Griekenland deed op het songfestival het liedje ‘Alcohol is Free’quote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
Griekenland, het FC Utrecht van Europa.
Teveel eerquote:Op donderdag 7 september 2023 21:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat heeft deze betreffende user al vaak genoeg bewezen helaas.
Brobbeyquote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vet zwijnquote:Op donderdag 7 september 2023 21:29 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik gooi alvast een paar vlamtosties in de oven voor de pauze
Je moet wel een heel klein beetje realistisch bljvenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nu alleen Blind nog van dit rijtje die moet scoren
Bol varkenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:29 schreef Abrikozentaart het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Griekenland deed op het songfestival het liedje ‘Alcohol is Free’
Ik ken iemand van FC Utrecht die dat leuk zou vinden
Viesdikquote:Op donderdag 7 september 2023 21:29 schreef Abrikozentaart het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:30 schreef GGMM het volgende:
Mensen die nog eten na 20:00 zijn standaard vies
Mwah, je laat niet zomaar een 17-jarige verdediger spelen in een cruciale interlandquote:
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:30 schreef GGMM het volgende:
Laat de Grieken het niet horenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:30 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
De Roon, Blind en Weghorst zijn toch bizarre lachwekkende keuzes
Charisteas.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef PzKpfw het volgende:
Vroeger hadden die Grieken nog die Samaras in de spits
Ibizaaaaaquote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie favoriete Griekse eiland?
Kretaquote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je daar zo van gaat typen moet dat heel wat zijnquote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dia van Albanié een paaj jaar terug mag ook wel langskomen.
Texelquote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lesbosquote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Texelos.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dia van Albanié een paaj jaar terug mag ook wel langskomen.
Vroeger zou ik dat hebben gezegd.quote:
Laat mijn vriend met rustquote:Op donderdag 7 september 2023 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien eens wat leuks proberen bij te dragen voortaan
Cyprusquote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gebbetjequote:Op donderdag 7 september 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat mijn vriend met rust
Samaras was echt zo'n Griekse God met dat lange haar en die baard.quote:
Dat ligt in Spanjequote:
Eensquote:
Zullen we samen gaan?quote:
Leg eens uitquote:
Al besprokenquote:
Dat zeg je ook alleen maar omdat Blind dan allang gestopt is.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
We worden WERELDKAMPIOEN
Ik denk dat jij of ik ook nog wel kans hebben om te scoren tegen deze Grieken. Met 4-5 meter ruimte.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nu alleen Blind nog van dit rijtje die moet scoren
Daar gaan we misschien naar toe met de vriendengroepquote:
Genoteerdquote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
We worden WERELDKAMPIOEN
Jup, lekker komende 50 interlands basis, weten we zeker dat we geen kans maken op het EKquote:
In de basis bij de nummer 2 van Spanje! Die doet in 2030 nog mee hoorquote:Op donderdag 7 september 2023 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat Blind dan allang gestopt is.
Toch? Zo lang zal hij toch niet doorgaan he?
Ik kan de toiletten niet vinden!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
O user Coco speelt nu Haxball.
Dan ga ik maar verder met mijn Rollercoaster Tycoon park.
RCT1, 2, 3 of Classic Edition?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kotsende poppetjesquote:Op donderdag 7 september 2023 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bezoeker GGMM is aan het verdrinkenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik kan de toiletten niet vinden!
Botsauto's 1 ziet er te intens uit voor mij!
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kreta, met dank aan een oude serie die ik op BRT volgdequote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga kapot van het lachen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik kan de toiletten niet vinden!
Botsauto's 1 ziet er te intens uit voor mij!
De allereerste.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
RCT1, 2, 3 of Classic Edition?
Een scenario of ben je zo creatief om een eigen park te maken?
Russische maffia, Cosa Nostra of Albanese maffia dus.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar gaan we misschien naar toe met de vriendengroep
Ik ga ze laten stemmen tussen Cyprus, Sicilië en Albanië!
Wat leuk.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De allereerste.
Een scenario
ambtenaar gespotquote:Op donderdag 7 september 2023 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat leuk.
Vroeger speelde ik vooral RCT2, maar dan begon ik met een leeg plat park en ging ik zelf iets bouwen met cheats aan. Ik vond de scenario’s maar moeilijk, maar ik was wel heel creatief
Heel leuk.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat leuk.
Vroeger speelde ik vooral RCT2, maar dan begon ik met een leeg plat park en ging ik zelf iets bouwen met cheats aan. Ik vond de scenario’s maar moeilijk, maar ik was wel heel creatief
Skopelosquote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veel teleurgestelde Grieken nu?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Skopelosen Aegina maar daar woon ik ook dus beetje bevooroordeeld
Moet hij weten.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verneem trouwens uit betrouwbare bron dat GGMM op dit moment aan het schroeien is op haxball.
Mijn Save van RTClassic werkt nog. Ik speelde dat zeven jaar geleden erg veel op mijn iPad. Wat gaat de tijd snel.quote:
Ik vind griekenland maar kutquote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is gewoon weer even genot.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn Save van RTClassic werkt nog. Ik speelde dat zeven jaar geleden erg veel op mijn iPad. Wat gaat de tijd snel.
Ik had zo’n spelletje op de DS, Theme Park ofzo. Ik kon daar niet creatief op bouwen dus ik vond het maar stom.quote:
Jij vindt wel veel landen kutquote:
Ik vind ook veel landen goedquote:Op donderdag 7 september 2023 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij vindt wel veel landen kut
Rusland, Azerbeidzjan en nu Griekenland
Wat ben je moeilijk.
Maar die zit op de tribune.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:50 schreef Slobeend het volgende:
Als Aké geblesseerd is zet je toch
Van de Ven erin...
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco wat waren de voorspellingen.
Ik wil enkele mensen even uitlachen namelijk. Users zoals @:Zipportal
Dit topic was ongekend gezellig.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef GGMM het volgende:
Dat was weer heel gezellig(haxball, niet dit topic)
Dan zou ik hem ook niet laten invallen.quote:
Thailandquote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals, en Polen, Nederland en VS tellen niet mee
Laat @Oriente. met rustquote:Op donderdag 7 september 2023 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En van @:Oriente. WHAT TE FUCK GAST
Al besproken.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:55 schreef Bezsen het volgende:
Griekenland evenveel prijzen als Nederland
Sympathiek. Ja dat buigen doen ze in nummer 1 t/m 3 wel.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Thailand
Maleisie
Singapore
Saudi Arabie
UAE
Qatar
Het VK
Spanje
Louter sympathieke landen
Dan zijn een aantal spelers wel echt oudquote:Op donderdag 7 september 2023 21:54 schreef Vliegbaard het volgende:
Met dit elftal kunnen we best WK worden
Hier zitten twee sympathieke landen tussen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Thailand
Maleisie
Singapore
Saudi Arabie
UAE
Qatar
Het VK
Spanje
Louter sympathieke landen
Knielen ookquote:Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sympathiek. Ja dat buigen doen ze in nummer 1 t/m 3 wel.
Nee katholiek.quote:
Loop jij lekker dengue op in midden Amerika nadat je je met 3 tussenstops en 2 busreizen in economy hebt gepropt joh gek!!!!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier zitten twee sympathieke landen tussen.
VK is vermakelijk qua mensen, maar onsympathiek. De rest
Nou zegquote:Op donderdag 7 september 2023 21:57 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Loop jij lekker dengue op in midden Amerika nadat je je met 3 tussenstops en 2 busreizen in economy hebt gepropt joh gek!!!!
Je was al 2 dagen spoorloos.quote:
Cijfer van je pad?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik was op pad, maar leuk dat je mij miste.
Zo dan.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier zitten twee sympathieke landen tussen.
VK is vermakelijk qua mensen, maar onsympathiek. De rest
Dombo in the mud.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco wat waren de voorspellingen.
Ik wil enkele mensen even uitlachen namelijk. Users zoals @:Zipportal
koekoekquote:Op donderdag 7 september 2023 21:57 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Loop jij lekker dengue op in midden Amerika nadat je je met 3 tussenstops en 2 busreizen in economy hebt gepropt joh gek!!!!
Jeetjequote:Op donderdag 7 september 2023 22:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, @:Nova heeft het voor mij verpest.
Nee.quote:
@Nova heeft een enorme body countquote:Op donderdag 7 september 2023 22:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, @:Nova heeft het voor mij verpest.
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hello Paul
This is Hans Nijland from FC Groningen.
We have Ron Jans now and gonna attack top 3quote:Op donderdag 7 september 2023 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hello Paul
This is Hans Nijland from FC Groningen.
Waarom geen Zweden?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
Sympathieke landen zijn onder andere:
België
Spanje
Albanië
Kroatië
Noorwegen
Finland
Denemarken
Kosovo
Armenië
Iran
Sri Lanka
Maleisië
Filipijnen (hangt af van het eiland)
Australië
Canada
Guatemala
Ecuador
Costa Rica
Als je hier als land niet tussen staat, stuur maar een dm en dan kijk ik het even na
Waarom staat er een provincie van servie tussenquote:Op donderdag 7 september 2023 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
België
Spanje
Albanië
Kroatië
Noorwegen
Finland
Denemarken
Kosovo
Armenië
Iran
Sri Lanka
Maleisië
Australië
Canada
Guatemala
Ecuador
Costa Rica
Als je hier als land niet tussen staat, stuur maar een dm en dan kijk ik het even na
Neequote:Op donderdag 7 september 2023 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben 10 minuten geleden ingeschakeld en het is mokerslecht. Was dit eerste helft ook zo?
Gewoon.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waarom staat er een provincie van servie tussen
Wat denk je als je de stand ziet?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben 10 minuten geleden ingeschakeld en het is mokerslecht. Was dit eerste helft ook zo?
Waarom staat griekenland hier niet bijquote:Op donderdag 7 september 2023 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
België
Spanje
Albanië
Kroatië
Noorwegen
Finland
Denemarken
Kosovo
Armenië
Iran
Sri Lanka
Maleisië
Australië
Canada
Guatemala
Ecuador
Costa Rica
En Flevoland dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
België
Spanje
Albanië
Kroatië
Noorwegen
Finland
Denemarken
Kosovo
Armenië
Iran
Sri Lanka
Maleisië
Australië
Canada
Guatemala
Ecuador
Costa Rica
Kan nog wel tig landen bedenken die erbij horen.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Waarom staat griekenland hier niet bij
Scorebordjournalistiekquote:Op donderdag 7 september 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat denk je als je de stand ziet?
Die mogen eerst even afrekenenquote:Op donderdag 7 september 2023 22:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Waarom staat griekenland hier niet bij
Ja maar sommige landen zijn overwegend sympathiek en sommigen onsympathiek.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo dan.
Tja Azië is buigen.
Zuid-Amerika bitchy.
Allemaal hebben we wat nadelen.
Hahah Filipinosquote:Op donderdag 7 september 2023 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja maar sommige landen zijn overwegend sympathiek en sommigen onsympathiek.
In Zuid-Oost Azië zijn Filipino’s en Maleisiërs bijvoorbeeld het sympathiekste volk en in Laos en Thailand spugen ze op je gezicht
Gaan die perverts daarvoor naar Thailand?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja maar sommige landen zijn overwegend sympathiek en sommigen onsympathiek.
In Zuid-Oost Azië zijn Filipino’s en Maleisiërs bijvoorbeeld het sympathiekste volk en in Laos en Thailand spugen ze op je gezicht
Dat gaan we zien.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit beter is?
Zweden denken dat ze beter zijn dan jij terwijl het gewoon een tokkieland is.quote:
Niks mis met Zweedse mensen.quote:
Ja de overheid is wel kut maar kleinigheidje heeft ieder land.quote:
Onder andere!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gaan die perverts daarvoor naar Thailand?
Gelukkig zijn wij nooit beter dan de halve wereld ofzo.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zweden denken dat ze beter zijn dan jij terwijl het gewoon een tokkieland is.
Sympathieke mensen voor in het rijtjequote:
Buiten Berbergebied, akkoord.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sympathieke mensen voor in het rijtje
ik mis westelijke Jordaanoeverquote:Op donderdag 7 september 2023 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
België
Spanje
Albanië
Kroatië
Noorwegen
Finland
Denemarken
Kosovo
Armenië
Iran
Sri Lanka
Maleisië
Australië
Canada
Guatemala
Ecuador
Costa Rica
Tot morgen.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:11 schreef Coco het volgende:
Dombo krijgt klap na klap te verduren.
Wij staan ook niet op de sympathieke lijst.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij nooit beter dan de halve wereld ofzo.
From the river to the sea palestina will be free!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:11 schreef poederbrief het volgende:
[..]
ik mis westelijke Jordaanoever
Nee blijfquote:Op donderdag 7 september 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Na deze laatste tik is dit het moment om mijn conclusies te trekken.
Slaap lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |