Nee.quote:
@Nova heeft een enorme body countquote:Op donderdag 7 september 2023 22:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, @:Nova heeft het voor mij verpest.
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hello Paul
This is Hans Nijland from FC Groningen.
We have Ron Jans now and gonna attack top 3quote:Op donderdag 7 september 2023 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hello Paul
This is Hans Nijland from FC Groningen.
Waarom geen Zweden?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
Sympathieke landen zijn onder andere:
België
Spanje
Albanië
Kroatië
Noorwegen
Finland
Denemarken
Kosovo
Armenië
Iran
Sri Lanka
Maleisië
Filipijnen (hangt af van het eiland)
Australië
Canada
Guatemala
Ecuador
Costa Rica
Als je hier als land niet tussen staat, stuur maar een dm en dan kijk ik het even na
Waarom staat er een provincie van servie tussenquote:Op donderdag 7 september 2023 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
België
Spanje
Albanië
Kroatië
Noorwegen
Finland
Denemarken
Kosovo
Armenië
Iran
Sri Lanka
Maleisië
Australië
Canada
Guatemala
Ecuador
Costa Rica
Als je hier als land niet tussen staat, stuur maar een dm en dan kijk ik het even na
Neequote:Op donderdag 7 september 2023 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben 10 minuten geleden ingeschakeld en het is mokerslecht. Was dit eerste helft ook zo?
Gewoon.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waarom staat er een provincie van servie tussen
Wat denk je als je de stand ziet?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben 10 minuten geleden ingeschakeld en het is mokerslecht. Was dit eerste helft ook zo?
Waarom staat griekenland hier niet bijquote:Op donderdag 7 september 2023 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
België
Spanje
Albanië
Kroatië
Noorwegen
Finland
Denemarken
Kosovo
Armenië
Iran
Sri Lanka
Maleisië
Australië
Canada
Guatemala
Ecuador
Costa Rica
En Flevoland dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
België
Spanje
Albanië
Kroatië
Noorwegen
Finland
Denemarken
Kosovo
Armenië
Iran
Sri Lanka
Maleisië
Australië
Canada
Guatemala
Ecuador
Costa Rica
Kan nog wel tig landen bedenken die erbij horen.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Waarom staat griekenland hier niet bij
Scorebordjournalistiekquote:Op donderdag 7 september 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat denk je als je de stand ziet?
Die mogen eerst even afrekenenquote:Op donderdag 7 september 2023 22:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Waarom staat griekenland hier niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |