quote:Het Nederlands elftal kan goede zaken doen richting het EK als het weet te winnen van Griekenland. Die ploeg komt in Eindhoven met een aantal (ex-)Eredivisie-spelers voor de dag, onder wie AZ-spits Vangelis Pavlidis.
In de jacht op deelname aan het EK van 2024 in Duitsland is Griekenland de volgende horde voor het Nederlands elftal.
Ronald Koeman
De ploeg van Ronald Koeman is met een ruime nederlaag tegen Frankrijk en een wat magere zege op Gibraltar niet geweldig begonnen aan de reeks, maar er is nog niks verloren in een poule met verder nog Ierland. Bij winst vanavond kan Oranje gelijk een tik uitdelen aan een concurrent.
Nederland versus Griekenland
De Zuid-Europeanen hebben een aantal (oud-)Eredivisie-spelers in de ploeg. Zo zijn doelpuntenmakers van AZ en FC Utrecht, Vangelis Pavlidis en Anastasios Douvikas, onderdeel van de aanvalslinie. Oranje is gewaarschuwd: de laatste ontmoeting met de Grieken, toevallig ook in Eindhoven, eindigde in een nederlaag. In 2016 ging een oefenduel met 1-2 verloren.
Stadion: Philips Stadion
Aftrap: 7 september 2023 · 20:45
TV: NPO 3
Van Someren AIDS zeker?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:22 schreef Sabata het volgende: [..] Daar kregen ze bij Radio10 gisteren ook een hysterische lachbui over
Anaal genomen worden door Schauble.quote:
Nee dit kan nietquote:
Bankiequote:Op donderdag 7 september 2023 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Doet onzichtbare Pool ook mee? @:dombohetolifantje1
WK ploeg:quote:Op donderdag 7 september 2023 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: [..] Quiten Timber, en zijn middenveld maatjes De Jong en Wieffer, gaat IEDEREEN daar slopen
Dit is engquote:Op donderdag 7 september 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
WK ploeg:
Gakpo - Summerville
Wieffer - Stengs - Timber
Hartman - Ake - de Vrij - Geertruida - Nieuwkoop
Bijlow
Dit is nog slechter dan @Mexicanobakker humor.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:24 schreef Zorro het volgende:
Griekenland gaat geen schot op doel krijgen.
Dat mag alleen Schotland.
Bij zo''n kut elftal? Lachwekkend die hype van DOMbo.quote:
Hebben ze die miljarden al eens terug betaald die Dijsselbloem heeft uitgeleend aan zequote:
Dat zou betekenen dat de duistere dealtjes van de familie Blind uitgewerkt zijn.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
WK ploeg:
Gakpo - Summerville
Wieffer - Stengs - Timber
Hartman - Ake - de Vrij - Geertruida - Nieuwkoop
Bijlow
Alle kansen worden benutquote:Op donderdag 7 september 2023 21:26 schreef Newone82 het volgende:
Nou jongens. We zaten allemaal fout. Ze spelen best ok
Dit was een Obsidian Deal.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de duistere dealtjes van de familie Blind uitgewerkt zijn.
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
Griekenland, het FC Utrecht van Europa.
Ik haat Blindquote:Op donderdag 7 september 2023 21:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de duistere dealtjes van de familie Blind uitgewerkt zijn.
Dat heeft deze betreffende user al vaak genoeg bewezen helaas.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:
Er is dus nog een niveau onder @:mexicanobakker
Wie had dat gedacht
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde een random ajacied noemen
Maar wij hebben geen Nederlanders meer
Nu alleen Blind nog van dit rijtje die moet scorenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
De Roon, Blind en Weghorst zijn toch bizarre lachwekkende keuzes
Ieder vervanger van Blind is onomstreden zou ik denken.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik haat Blind
Maar wellicht is Hartman of Maatsen tegen die tijd onomstreden.
3 outta 4 aint badquote:Op donderdag 7 september 2023 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee hoor, Dumfries raakte de paal.
Pasveerquote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijgt rust.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Doet onzichtbare Pool ook mee? @:dombohetolifantje1
Griekenland deed op het songfestival het liedje ‘Alcohol is Free’quote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
Griekenland, het FC Utrecht van Europa.
Teveel eerquote:Op donderdag 7 september 2023 21:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat heeft deze betreffende user al vaak genoeg bewezen helaas.
Brobbeyquote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vet zwijnquote:Op donderdag 7 september 2023 21:29 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik gooi alvast een paar vlamtosties in de oven voor de pauze
Je moet wel een heel klein beetje realistisch bljvenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nu alleen Blind nog van dit rijtje die moet scoren
Bol varkenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:29 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik gooi alvast een paar vlamtosties in de oven voor de pauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |