Alle kansen worden benutquote:Op donderdag 7 september 2023 21:26 schreef Newone82 het volgende:
Nou jongens. We zaten allemaal fout. Ze spelen best ok
Dit was een Obsidian Deal.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de duistere dealtjes van de familie Blind uitgewerkt zijn.
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
Griekenland, het FC Utrecht van Europa.
Ik haat Blindquote:Op donderdag 7 september 2023 21:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de duistere dealtjes van de familie Blind uitgewerkt zijn.
Dat heeft deze betreffende user al vaak genoeg bewezen helaas.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:
Er is dus nog een niveau onder @:mexicanobakker
Wie had dat gedacht
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde een random ajacied noemen
Maar wij hebben geen Nederlanders meer
Nu alleen Blind nog van dit rijtje die moet scorenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
De Roon, Blind en Weghorst zijn toch bizarre lachwekkende keuzes
Ieder vervanger van Blind is onomstreden zou ik denken.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik haat Blind
Maar wellicht is Hartman of Maatsen tegen die tijd onomstreden.
3 outta 4 aint badquote:Op donderdag 7 september 2023 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee hoor, Dumfries raakte de paal.
Pasveerquote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijgt rust.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Doet onzichtbare Pool ook mee? @:dombohetolifantje1
Griekenland deed op het songfestival het liedje ‘Alcohol is Free’quote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
Griekenland, het FC Utrecht van Europa.
Teveel eerquote:Op donderdag 7 september 2023 21:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat heeft deze betreffende user al vaak genoeg bewezen helaas.
Brobbeyquote:Op donderdag 7 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vet zwijnquote:Op donderdag 7 september 2023 21:29 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik gooi alvast een paar vlamtosties in de oven voor de pauze
Je moet wel een heel klein beetje realistisch bljvenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nu alleen Blind nog van dit rijtje die moet scoren
Bol varkenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:29 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik gooi alvast een paar vlamtosties in de oven voor de pauze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |