Ibizaaaaaquote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie favoriete Griekse eiland?
Kretaquote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je daar zo van gaat typen moet dat heel wat zijnquote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dia van Albanié een paaj jaar terug mag ook wel langskomen.
Texelquote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lesbosquote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Texelos.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dia van Albanié een paaj jaar terug mag ook wel langskomen.
Vroeger zou ik dat hebben gezegd.quote:
Laat mijn vriend met rustquote:Op donderdag 7 september 2023 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien eens wat leuks proberen bij te dragen voortaan
Cyprusquote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gebbetjequote:Op donderdag 7 september 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat mijn vriend met rust
Samaras was echt zo'n Griekse God met dat lange haar en die baard.quote:
Dat ligt in Spanjequote:
Eensquote:
Zullen we samen gaan?quote:
Leg eens uitquote:
Al besprokenquote:
Dat zeg je ook alleen maar omdat Blind dan allang gestopt is.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
We worden WERELDKAMPIOEN
Ik denk dat jij of ik ook nog wel kans hebben om te scoren tegen deze Grieken. Met 4-5 meter ruimte.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nu alleen Blind nog van dit rijtje die moet scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |