SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
race plaatje mag wel weg, het is weer tijd om over te gaan op de orde van de dagUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Werk er aan!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Werk er aan altijd aan werken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
blok in OP
Nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
race plaatje mag wel weg, het is weer tijd om over te gaan op de orde van de dag
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2023 21:36:18 ]![]()
Broem broemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Grafische stijl uit 96 dat plaatje in de op.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neequote:Op zondag 27 augustus 2023 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook dit bordje hangen?
[ afbeelding ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lijkt wel op die clip van de peppers 🌶.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel stom dat ze bij Zandvoort Feyenoord na moesten doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb zin in donderdagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
wat lijkt op die clip?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lijkt wel op die clip van de peppers 🌶.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik in zondagquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik weet niet eens wat het isquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
https://staantribune.nl/t(...)-bier-und-bratwurst/
Dit.
Wie zie ik daar?
maar yay for you
♡♡♡♡![]()
Wat is er zondag? Naast F1 offcoursequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik heb eens gegeten en gedronken in die vestiging op Amsterdam CSquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit.
Wie zie ik daar?Uw ADH vitamine Worst
De F1 kan je beter niet off course gaan doenquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat is er zondag? Naast F1 offcourse
Uw ADH vitamine Worst
Dagje weg met 3 leuke mensen in mijn autotjequote:Op zondag 27 augustus 2023 21:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat is er zondag? Naast F1 offcourseDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
maandag
nee joh, echt hoe leuk mijn werk ook is, maar heb er nooit zin in op maandagquote:
Do what you love, love what you do!![]()
in dec pas weer, afgezien van her en der dagje vrij of lang weekend.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Alles is voorspoedig verlopen @maily~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
De sportschool waar ik lid van ben is zondags dicht, ik begin dan weer met sport.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh, echt hoe leuk mijn werk ook is, maar heb er nooit zin in op maandag
En werk is morgen niet zo heel veel.
Di-do is veel werk, vr weer een korte dag en za een dienst van 12 uurDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
nou voor mij deze week is het gewoon 40 uurquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
De sportschool waar ik lid van ben is zondags dicht, ik begin dan weer met sport.
En werk is morgen niet zo heel veel.
Di-do is veel werk, vr weer een korte dag en za een dienst van 12 uur
herkenbaarquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh, echt hoe leuk mijn werk ook is, maar heb er nooit zin in op maandag♡♡♡♡![]()
Ik hark er trouwens wel dik geld mee binnen enzo denk ik.quote:
Maarja eigenlijk zou ik liever minder uren werken enzo toch.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet alles van tevoren, 1 baan is gewoon tot het klaar is en de andere is de tijd wel duidelijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
nou voor mij deze week is het gewoon 40 uurDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
zou liever minder werken..quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hark er trouwens wel dik geld mee binnen enzo denk ik.
Maarja eigenlijk zou ik liever minder uren werken enzo toch.♡♡♡♡![]()
het is wel grappig misschien om te vertellen hoe dat werkt met salaris etc.
Ok zoals sommige van jullie mss wel weten, was in een positie van uitkering enzo dus dat is 900 p/m ofzo?
Kwam daar nog mee rond eigenlijk, hoewel het dan beknibbelen is op extra dingen.
Nu is het netto denk 3300 ongeveer hoor, hangt er een beetje vanaf met storingsdiensten en overuren.
Nu zijn mijn kosten ook wel wat omhoog gegaan, maar al met al heb ik sinds dat hele drama ongeveer 18000 al gespaard.
Vraag ik me af, waar leg ook die balans, tussen werk en leven enzo. haha ben er nog niet uit.Do what you love, love what you do!![]()
denk dat maar weinig mensen zo snel zo omhoog klimmen/ stijgenquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:55 schreef kree het volgende:
Ok zoals sommige van jullie mss wel weten, was in een positie van uitkering enzo dus dat is 900 p/m ofzo?
Kwam daar nog mee rond eigenlijk, hoewel het dan beknibbelen is op extra dingen.
Nu is het netto denk 3300 ongeveer hoor, hangt er een beetje vanaf met storingsdiensten en overuren.
Nu zijn mijn kosten ook wel wat omhoog gegaan, maar al met al heb ik sinds dat hele drama ongeveer 18000 al gespaard.
Vraag ik me af, waar leg ook die balans, tussen werk en leven enzo. haha ben er nog niet uit.
dus dat is iig heel fijn voor jou♡♡♡♡![]()
Nou dat denk ik ook niet idd. Maar het is een combinatie van toch wel de goeie technische achtergrond hebben. En mssquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
denk dat maar weinig mensen zo snel zo omhoog klimmen/ stijgen
dus dat is iig heel fijn voor jou. beetje brutaal zijn met solliciteren.
Toppie!quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
Alles is voorspoedig verlopen @:maily
Ben echt hartstikke blij!
Doetie het nog?![]()
![]()
Jazeker, wel even getest natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
Toppie!
Ben echt hartstikke blij!
Doetie het nog?
~FEYENOORD~
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jazeker, wel een getest natuurlijk![]()
![]()
Dat op plaatjequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had natuurlijk de gemeente achter me aan he met een uitkering.
Want ok snap nog steeds niet dat sommige denken, makkelijk geld en uitkering vangen.
Zo werkt het niet echt in mijn ervaring?
Ze vallen je lastig met elke bullshit cursus die je verplicht moet doen of baantjes.
Was bijna nog verkeersregelaar geworden ook.... En sterker nog had dat gewoon gedaan ook om toen iig mijn uitkering te behouden, want had geen keus.
Op een gegeven moment kom je in de shit en dat je wel wat moet doen zelf ipv overgeleverd te zijn aan die uitkering instanties.
Dus nja vandaar he en werkte nog wel redelijk ok dat ik mijn poot stijf hield en ging voor wat ik wist wat ik wel kon.Do what you love, love what you do!![]()
Je kent het plaatje in de OP niet?quote:
Dat is echt een klassiekerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De Capoquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit.
Wie zie ik daar?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vast nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ze gingen iemand met een geschorst rijbewijs opleiden tot verkeersregelaar enzo dus toen
![]()
Ik heb een nieuwe (lichtgewicht) regenbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:55 schreef kree het volgende:
Vraag ik me af, waar leg ook die balans, tussen werk en leven enzo. haha ben er nog niet uit.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:04 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe (lichtgewicht) regenbroekLekker bezig meissieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
FantastischThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe (lichtgewicht) regenbroekGlow in the dark-MoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Kan je zo achter de vuilniswagen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kan allerlei redenen bedenkenquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat denk ik ook niet idd. Maar het is een combinatie van toch wel de goeie technische achtergrond hebben. En mss. beetje brutaal zijn met solliciteren.
blijft fijn voor jou
♡♡♡♡![]()
Is het ook hoor, het is wss ook deels geluk denk ik dan. Maar niet alleen dat, ook jezelf willen verbeteren en leren van fouten enzo, althans dat hielp mij. Al dan niet met wat externe hulpverlening.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
kan allerlei redenen bedenken
blijft fijn voor jouDo what you love, love what you do!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe (lichtgewicht) regenbroekniemand zal jou ooit nog over het hoofd zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
Dat schijnt trouwens verdomd goed te verdienen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Malli malli.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De moeheid slaat weer toe hier
Lekker slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wandel altijd in reflectie geelquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
niemand zal jou ooit nog over het hoofd zienzomer, winter herfst of lente. Ik draag geeel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
AhThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat let je om te solliciterenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat schijnt trouwens verdomd goed te verdienen.Uw ADH vitamine Worst
Heb niet zo mooie gele broek.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat let je om te solliciterenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hmm slapen, moet nog zoveel doen voor dat kanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Eerst uitloggen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:16 schreef drakin het volgende:
hmm slapen, moet nog zoveel doen voor dat kan
Bed opmaken?![]()
Aan mijn nieuw gekochte zeepjes ruiken, heel belangrijk!quote:
Volgens mij moet ik straks nog 16 weken werken tot de kerst, heerlijk zo'n late zomervakantie
~FEYENOORD~
best langquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Volgens mij moet ik straks nog 16 weken werken tot de kerst, heerlijk zo'n late zomervakantieUw ADH vitamine Worst
Ik plan altijd nog even een lang weekend in om er even tussenuit te gaan in het najaar, dan is het echt prima zo.quote:~FEYENOORD~
Welke film?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:21 schreef _UserName_ het volgende:
Film afgelopen. Bedtijd, tot morgenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Als ik mij niet vergis hoef ik nog maar vier weken te wachten op onze vakantie van drie weken naar Spanje. Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Volgens mij moet ik straks nog 16 weken werken tot de kerst, heerlijk zo'n late zomervakantie
Ik heb er één en ik ben er trots op
Schattigquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Aan mijn nieuw gekochte zeepjes ruiken, heel belangrijk!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Altijd lekker, voelt dan ook echt als een verlening van de zomerquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis hoef ik nog maar vier weken te wachten op onze vakantie van drie weken naar Spanje. Ik kan niet wachten![]()
Al was het hier niet echt heel erg zomers altijd maar goed
~FEYENOORD~
ja dat doe ik ook, maar heb dan ook geen zomervakantie gehad. Wel wat losse daagjes vrijquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik plan altijd nog even een lang weekend in om er even tussenuit te gaan in het najaar, dan is het echt prima zo.Uw ADH vitamine Worst
Ik ben dit jaar niet op vakantie geweest en wou eigenlijk maar twee weken, maar heb te veel vrije dagen staan dus moest ik er maar drie nemen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook, maar heb dan ook geen zomervakantie gehad. Wel wat losse daagjes vrij
~FEYENOORD~
mag gelukkig de uren altijd meenemen naar volgend jaar, dus in twee jaar raken ze wel opquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar niet op vakantie geweest en wou eigenlijk maar twee weken, maar heb te veel vrije dagen staan dus moest ik er maar drie nemen.Uw ADH vitamine Worst
Goeiequote:Op zondag 27 augustus 2023 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geven ze wel als je wordt aangenomenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook, maar ik maak ze nooit zo snel opquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mag gelukkig de uren altijd meenemen naar volgend jaar, dus in twee jaar raken ze wel op
~FEYENOORD~
ok nu ga ik ect, tot laters
499555They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
trusten!quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:21 schreef _UserName_ het volgende:
Film afgelopen. Bedtijd, tot morgen♡♡♡♡![]()
dag, week of maand laters
quote:
mij lukt dat wel redelijk ook al ga ik niet echt op vakantie. Af en toe door het hele jaar heen dagje vrij of lang weekend nemen en dan lekker wandelen of fietsen in de duinen, bossen of heidesquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik maak ze nooit zo snel op
Uw ADH vitamine Worst
Ja dat is ook wel lekker. Ik ben vrijdag ook even gaan wandelen in het veen hier vlak bij huis, kan ik oprecht weer eens van genieten na al die jaren op vakantie gaan. De omgeving waar ik in woon is ook gewoon heel mooi.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mij lukt dat wel redelijk ook al ga ik niet echt op vakantie. Af en toe door het hele jaar heen dagje vrij of lang weekend nemen en dan lekker wandelen of fietsen in de duinen, bossen of heides
~FEYENOORD~
in het veen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel lekker. Ik ben vrijdag ook even gaan wandelen in het veen hier vlak bij huis, kan ik oprecht weer eens van genieten na al die jaren op vakantie gaan. De omgeving waar ik in woon is ook gewoon heel mooi.♡♡♡♡![]()
VeendamThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja sorry ik kort dan altijd af, ik doel op het Fochteloërveenquote:
~FEYENOORD~
Nooit van gehoordquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja sorry ik kort dan altijd af, ik doel op het Fochteloërveen![]()
kijk naar plaatjes, wel echt prachtig♡♡♡♡![]()
Ja is ook heel mooi, ik rij er alweer jaren langs zonder er naar te kijken omdat ik er zelf woon, maar soms moet je gewoon even genietenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nooit van gehoord![]()
kijk naar plaatjes, wel echt prachtig![]()
Laatste keer dat ik er rustig door heen heb gelopen was ik op tv met mijn klas op de basisschool met Anniko van Santen
~FEYENOORD~
Nadeel van autorijden is dat je niet rustig van je omgeving kan genietenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja is ook heel mooi, ik rij er alweer jaren langs zonder er naar te kijken omdat ik er zelf woon, maar soms moet je gewoon even genieten![]()
Laatste keer dat ik er rustig door heen heb gelopen was ik op tv met mijn klas op de basisschool met Anniko van SantenUw ADH vitamine Worst
waaaaatquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja is ook heel mooi, ik rij er alweer jaren langs zonder er naar te kijken omdat ik er zelf woon, maar soms moet je gewoon even genieten![]()
Laatste keer dat ik er rustig door heen heb gelopen was ik op tv met mijn klas op de basisschool met Anniko van Santen
je bent er al 20 jaar niet geweest? Wat zonde!
Gauw wekelijks wandelen
♡♡♡♡![]()
Klopt helemaal ouwe reus.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nadeel van autorijden is dat je niet rustig van je omgeving kan genieten~FEYENOORD~
Ga ik zéker doenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waaaaat
je bent er al 20 jaar niet geweest? Wat zonde!
Gauw wekelijks wandelen
~FEYENOORD~
Ik heb ook wel eens gewandeld, komt dichtbij zo
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Al gewiept met Wilma?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kleine Nijnquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb ook wel eens gewandeld, komt dichtbij zo
♡♡♡♡![]()
Succesquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee maar ik heb een scoop @:sally @:dotteke
JAJA HET GAAT GEBEUREN ZATERDAG KOMT ZE BIJ MIJN SLAPEN IN DEN DOLDER SCOOOOOOOOOOOP
AAAAAAAAAAAH eng he
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
altijd weer een verrassingquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Morgen is er weer een dag!
Truste hc![]()
thank you♡♡♡♡![]()
Doggystyle beste style.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Dankuwel hopelijk geeft @:Sally mij nog wat tips voor de nachtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zijn wel filmpjes van.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:59 schreef Paul het volgende:
@:Schakeltopia kan jij doggystyle uitleggen voor mijn
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
is hardstyle op zijn doggyquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:59 schreef Paul het volgende:
@:Schakeltopia kan jij doggystyle uitleggen voor mijnUw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ongeveer welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even aan je moeder vragen Paul.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ron JansThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oude maasweg kwart voor tien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Funky townThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
you touch my tralalaquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:17 schreef maily het volgende:
I wish I could sing "tralala"
The way Paolo Conte canUw ADH vitamine Worst
SatisfactionThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
OkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
EindsignaalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ohhh moet ik haar vragen welke standjes we doen okquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:27 schreef Sally het volgende:
En hi @:Paul
Geen tips, behalve... noet zó, nee
Anyway, laat Wilma maar bepalen, ja.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hier ook nog nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij mij klinkt nog niet het eindsignaal![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hallo user Sallyquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:27 schreef Sally het volgende:
En hi @:Paul
Geen tips, behalve... noet zó, nee
Anyway, laat Wilma maar bepalen, ja.~FEYENOORD~
Ik ga METEEN kijkenquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Zou @:R-Woud93 mijn geheime bericht onvangen hebben?~FEYENOORD~
Nee dus, want die ga je niet meer terugvindenquote:
Ik zag jouw geheime bericht wel.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oh, nu ben ik een beetje van slagquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee dus, want die ga je niet meer terugvinden
Ik zag jouw geheime bericht wel.~FEYENOORD~
Hihiquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik een beetje van slag![]()
Terecht.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik een beetje van slag100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ben wel nieuwsgierig gewordenquote:
~FEYENOORD~
Bedtijd
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Het is gewoon een keer koud buiten lekker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een terraskachel aanschaffen was niet zo'n slecht idee van mij.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is gewoon een keer koud buiten lekker.
~FEYENOORD~
Oeh nice inderdaad als je daar het terras voor hebt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een terraskachel aanschaffen was niet zo'n slecht idee van mij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
500m3 grond, maar vier zaterdag feest en de temperaturen zijn niet zo best dus de gasten zitten dan lekker warmquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oeh nice inderdaad als je daar het terras voor hebt.
~FEYENOORD~
Had ik al verteld vandaag dat ik van jullie allemaal houd?![]()
![]()
![]()
Behalve dan van die smerige pesters
Ik heb een afbeelding gekregenquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
Behalve dan van die smerige pesters![]()
Wat voor afbeelding heb je gekregen en van wie?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dezequote:Op zondag 27 augustus 2023 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor afbeelding heb je gekregen en van wie?
Van Komijn![]()
Mooi aangepakt R-woudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
deze UI is ook gemaakt door de UI-politie, maar dan zonder huillachUw ADH vitamine Worst
Rustig hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat een lief komijn is het toch ookquote:
Tsja, iedereen is vermoeid van de velen zusjes hardhandig betastenquote:
Oh gaat dat zo bij formule 1quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, iedereen is vermoeid van de velen zusjes hardhandig betastenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee hoor, zo gaat dat bij hete zusjes nu eenmaalquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Altijd goed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon een knuffel feest organiseren, houdt iedereen elkaar warm.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
500m3 grond, maar vier zaterdag feest en de temperaturen zijn niet zo best dus de gasten zitten dan lekker warm![]()
![]()
Het was vriendelijk bedoeld hoorquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
Behalve dan van die smerige pesters![]()
![]()
GezelligheidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dubbelOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
wtf.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:28 schreef Paul het volgende:
[..]
ohhh moet ik haar vragen welke standjes we doen ok
Try - ja.
Hey Paul. Dat is spannendquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee maar ik heb een scoop @:sally @:dotteke
JAJA HET GAAT GEBEUREN ZATERDAG KOMT ZE BIJ MIJN SLAPEN IN DEN DOLDER SCOOOOOOOOOOOP
AAAAAAAAAAAH eng he
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killemquote:
![]()
trusten...
Nee helemaal niet en veel te kort vanaf 22 uur en al een uur wakkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is niet fijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werd wakker van een heleboel lawaai op zolder. Daarna hoorde ik een hoop gestamp. Op zolder staat een raam op kiepstand omdat de konijnen daar een eigen kamer hebben en die ventileer ik graag goed.quote:
Ik werd dus wakker van lawaai instant paniek, zweet brak me uit. Geplast telefoon in de aanslag jurk aan gedaan alle lampen aan en deur naar zolder open zodat de honden evt ook naar boven konden. Met lood in mijn blote voeten naar zolder geklommen..
Was mijn ‘nieuwe’ 2de hands konijn uit de ren gesprongen en stampte rond omdat ze er zelf niet meer in kon…
Maar dat konijn laat zich niet oppakken. Uiteindelijk paar brokjes neergelegd en snel opgepakt en terug gezet. En nu klaar wakker![]()
O herkenbaar je schrikt je kapot en gaat met een gierend hart kijken. Gelukkig was het maar een konijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan je wel voorlezen, maar enige boek wat ik heb is "de 449 matigste verhalen over saaie mensen, geschreven door devzero".quote:![]()
Ja ik had echt van alles in mijn hoofd aan rampscenariosquote:Op maandag 28 augustus 2023 02:22 schreef Dotteke het volgende:
O herkenbaar je schrikt je kapot en gaat met een gierend hart kijken. Gelukkig was het maar een konijn.![]()
Ik had het laatst ook een keer, ben er nooit achter gekomen wat het was Het leek er echt op dat er iemand in huis was.quote:Op maandag 28 augustus 2023 02:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik had echt van alles in mijn hoofd aan rampscenariosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Getzie dat is zo slecht voor je hart zulke momentenquote:Op maandag 28 augustus 2023 02:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het laatst ook een keer, ben er nooit achter gekomen wat het was Het leek er echt op dat er iemand in huis was.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-08-2023 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 1796 / +65 / +10 / 4031 / 5107
2. _UserName_ / 1106 / +22 / +0 / 1549 / 2033
3. Dr.Mikey / 1054 / +60 / +49 / 2725 / 3253
4. Lovely / 836 / +19 / +0 / 3104 / 3758
5. TheStigsDutchCousin / 794 / +27 / +0 / 3632 / 4170
6. 2xHenk / 792 / +7 / +0 / 2932 / 3443
7. Sally / 684 / +4 / +5 / 1857 / 2273
8. maily / 674 / +60 / +0 / 3362 / 3698
9. HappyCharly / 671 / +7 / +0 / 2965 / 3429
10. Mazikeen / 660 / +0 / +0 / 2077 / 2459
11. PLY / 619 / +23 / +0 / 1723 / 2046
12. KillemWieft / 583 / +3 / +2 / 385 / 644
13. mario390 / 504 / +22 / +0 / 887 / 1264
14. DerRabbit / 502 / +16 / +11 / 2345 / 2582
15. Harrie / 495 / +0 / +0 / 1285 / 1566
16. Charlotte-007 / 483 / +0 / +0 / 1156 / 1438
17. devzero / 387 / +0 / +1 / 697 / 905
18. SwJ / 383 / +0 / +0 / 71 / 79
19. Rob / 378 / +7 / +0 / 896 / 1035
20. hemarookworst / 323 / +25 / +32 / 1445 / 1655SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
@DerRabbitquote:Op maandag 28 augustus 2023 02:22 schreef Dotteke het volgende:
O herkenbaar je schrikt je kapot en gaat met een gierend hart kijken. Gelukkig was het maar een konijn.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik had ooit een wasbeertje in mijn kruipruimte kon komen. Wat een lawaai maakt zo'n beest. Ben daar ook paar keer flink van geschrokken snachts. Gelukkig gevonden hoe dat beest binnen kwam.quote:Op maandag 28 augustus 2023 02:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik had echt van alles in mijn hoofd aan rampscenarios
Als het donker is dan denk je al direct aan het ergste, inbrekers. Gelukkig was het alleen een heel luidruchtig konijn bij jou![]()
Dat konijntje slaat nog geen deuk in een pakje boter wat 4 uur in de hete zon heeft gelegen. Maar pas maar op voor @Homijnquote:![]()
Lol ik had gewoon instant buikpijn ook en besefte me dat ik t echt zelf moest oplossenquote:Op maandag 28 augustus 2023 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had ooit een wasbeertje in mijn kruipruimte kon komen. Wat een lawaai maakt zo'n beest. Ben daar ook paar keer flink van geschrokken snachts. Gelukkig gevonden hoe dat beest binnen kwam.
Als het donker is dan denk je al direct aan het ergste, inbrekers. Gelukkig was het alleen een heel luidruchtig konijn bij jou![]()
quote:
Daarom heb ik @Homijn ook als een van de generaals in de konijnlijke gardes aangesteld. Die snapt hoe je met zulke situaties om moet gaan terwijl ik veilig in mijn konijnlijke kasteel zitquote:Op maandag 28 augustus 2023 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat konijntje slaat nog geen deuk in een pakje boter wat 4 uur in de hete zon heeft gelegen. Maar pas maar op voor @:homijn
quote:Op maandag 28 augustus 2023 02:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom heb ik @:homijn ook als een van de generaals in de konijnlijke gardes aangesteld. Die snapt hoe je met zulke situaties om moet gaan terwijl ik veilig in mijn konijnlijke kasteel zit
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2023 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat konijntje slaat nog geen deuk in een pakje boter wat 4 uur in de hete zon heeft gelegen. Maar pas maar op voor @:homijn
Ik heb net maar even een pakje boter in een zon overgoten plekje gelegd, kijken of ik er morgen avond een deukje in kan slaan![]()
Zon in de nachtquote:Op maandag 28 augustus 2023 02:52 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net maar even een pakje boter in een zon overgoten plekje gelegd, kijken of ik er morgen avond een deukje in kan slaan
Ik zet mijn geld in op muis en haar methaan ruften deze nacht. Misschien toch maar even het fornuis testen en hopen op een flinke fik. Dan kan ik wellicht een deukje in de boter slaanquote:
niet het wetboek van strafrecht?quote:Op maandag 28 augustus 2023 02:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan je wel voorlezen, maar enige boek wat ik heb is "de 449 matigste verhalen over saaie mensen, geschreven door devzero".
Uw ADH vitamine Worst
Het wetboek der BOLK recht denk ik eerder.quote:Op maandag 28 augustus 2023 02:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet het wetboek van strafrecht?
Gelijk heb je.quote:Op maandag 28 augustus 2023 02:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom heb ik @:homijn ook als een van de generaals in de konijnlijke gardes aangesteld. Die snapt hoe je met zulke situaties om moet gaan terwijl ik veilig in mijn konijnlijke kasteel zit![]()
Dat is veel te spannend.quote:Op maandag 28 augustus 2023 02:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet het wetboek van strafrecht?![]()
![]()
AAlweer wakker waardeloos En jij ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook wakker.. maar zo vast slapen.. hopelijk zonder enge dingen..quote:Op maandag 28 augustus 2023 03:10 schreef Dotteke het volgende:
A
[..]
Alweer wakker waardeloos En jij ?
Waarom kan jij niet slapen? Ooit doorslaappil genomen?♡♡♡♡![]()
Even, fijn dat je straks nog kan slapen danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geen slaappillen \Voel mij gewoon niet zo lekker, last van maag en darmen en een naar gevoel in het lijfquote:Op maandag 28 augustus 2023 03:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook wakker.. maar zo vast slapen.. hopelijk zonder enge dingen..
Waarom kan jij niet slapen? Ooit doorslaappil genomen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie, wat heb je het over?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oww wat vervelend!quote:Op maandag 28 augustus 2023 03:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen slaappillen \Voel mij gewoon niet zo lekker, last van maag en darmen en een naar gevoel in het lijf
Ziek aan het worden?♡♡♡♡![]()
Nee, zijn standaard dingen heb ik wel vaker, alleen die keer iets erger Gaat wel weer overquote:Op maandag 28 augustus 2023 03:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oww wat vervelend!
Ziek aan het worden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat naaf voor je..quote:Op maandag 28 augustus 2023 03:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zijn standaard dingen heb ik wel vaker, alleen die keer iets erger Gaat wel weer over
Hopelijk snel over
♡♡♡♡![]()
JIj bent er toch ook, waarom mogen anderen er dan niet zijn/quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je. Hoop het ook heb vanmiddag nog een vergaderingquote:Op maandag 28 augustus 2023 03:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat naaf voor je..
Hopelijk snel overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gersie.. tis mog lang niet vanmiddag.. straksnog even proberen?quote:Op maandag 28 augustus 2023 03:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Hoop het ook heb vanmiddag nog een vergadering♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: