wat lijkt op die clip?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lijkt wel op die clip van de peppers 🌶.
Ik in zondagquote:
ik weet niet eens wat het isquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
https://staantribune.nl/t(...)-bier-und-bratwurst/
Dit.
Wie zie ik daar?
Wat is er zondag? Naast F1 offcoursequote:
ik heb eens gegeten en gedronken in die vestiging op Amsterdam CSquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
https://staantribune.nl/t(...)-bier-und-bratwurst/
Dit.
Wie zie ik daar?
De F1 kan je beter niet off course gaan doenquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat is er zondag? Naast F1 offcourse
Dagje weg met 3 leuke mensen in mijn autotjequote:Op zondag 27 augustus 2023 21:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat is er zondag? Naast F1 offcourse
nee joh, echt hoe leuk mijn werk ook is, maar heb er nooit zin in op maandagquote:
in dec pas weer, afgezien van her en der dagje vrij of lang weekend.quote:
De sportschool waar ik lid van ben is zondags dicht, ik begin dan weer met sport.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh, echt hoe leuk mijn werk ook is, maar heb er nooit zin in op maandag
nou voor mij deze week is het gewoon 40 uurquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
De sportschool waar ik lid van ben is zondags dicht, ik begin dan weer met sport.
En werk is morgen niet zo heel veel.
Di-do is veel werk, vr weer een korte dag en za een dienst van 12 uur
herkenbaarquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh, echt hoe leuk mijn werk ook is, maar heb er nooit zin in op maandag
Ik hark er trouwens wel dik geld mee binnen enzo denk ik.quote:
Ik weet niet alles van tevoren, 1 baan is gewoon tot het klaar is en de andere is de tijd wel duidelijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
nou voor mij deze week is het gewoon 40 uur
zou liever minder werken..quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hark er trouwens wel dik geld mee binnen enzo denk ik.
Maarja eigenlijk zou ik liever minder uren werken enzo toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |