mag gelukkig de uren altijd meenemen naar volgend jaar, dus in twee jaar raken ze wel opquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar niet op vakantie geweest en wou eigenlijk maar twee weken, maar heb te veel vrije dagen staan dus moest ik er maar drie nemen.
Goeiequote:Op zondag 27 augustus 2023 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geven ze wel als je wordt aangenomen
Ik ook, maar ik maak ze nooit zo snel opquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mag gelukkig de uren altijd meenemen naar volgend jaar, dus in twee jaar raken ze wel op
trusten!quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:21 schreef _UserName_ het volgende:
Film afgelopen. Bedtijd, tot morgen
quote:
mij lukt dat wel redelijk ook al ga ik niet echt op vakantie. Af en toe door het hele jaar heen dagje vrij of lang weekend nemen en dan lekker wandelen of fietsen in de duinen, bossen of heidesquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik maak ze nooit zo snel op
Ja dat is ook wel lekker. Ik ben vrijdag ook even gaan wandelen in het veen hier vlak bij huis, kan ik oprecht weer eens van genieten na al die jaren op vakantie gaan. De omgeving waar ik in woon is ook gewoon heel mooi.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mij lukt dat wel redelijk ook al ga ik niet echt op vakantie. Af en toe door het hele jaar heen dagje vrij of lang weekend nemen en dan lekker wandelen of fietsen in de duinen, bossen of heides
in het veen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel lekker. Ik ben vrijdag ook even gaan wandelen in het veen hier vlak bij huis, kan ik oprecht weer eens van genieten na al die jaren op vakantie gaan. De omgeving waar ik in woon is ook gewoon heel mooi.
Ja sorry ik kort dan altijd af, ik doel op het Fochteloërveenquote:
Nooit van gehoordquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja sorry ik kort dan altijd af, ik doel op het Fochteloërveen
Ja is ook heel mooi, ik rij er alweer jaren langs zonder er naar te kijken omdat ik er zelf woon, maar soms moet je gewoon even genietenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nooit van gehoord![]()
kijk naar plaatjes, wel echt prachtig
Nadeel van autorijden is dat je niet rustig van je omgeving kan genietenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja is ook heel mooi, ik rij er alweer jaren langs zonder er naar te kijken omdat ik er zelf woon, maar soms moet je gewoon even genieten![]()
Laatste keer dat ik er rustig door heen heb gelopen was ik op tv met mijn klas op de basisschool met Anniko van Santen
waaaaatquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja is ook heel mooi, ik rij er alweer jaren langs zonder er naar te kijken omdat ik er zelf woon, maar soms moet je gewoon even genieten![]()
Laatste keer dat ik er rustig door heen heb gelopen was ik op tv met mijn klas op de basisschool met Anniko van Santen
Klopt helemaal ouwe reus.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nadeel van autorijden is dat je niet rustig van je omgeving kan genieten
Ga ik zéker doenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waaaaat
je bent er al 20 jaar niet geweest? Wat zonde!
Gauw wekelijks wandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |