Ik wandel altijd in reflectie geelquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
niemand zal jou ooit nog over het hoofd zien
Wat let je om te solliciterenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat schijnt trouwens verdomd goed te verdienen.
Heb niet zo mooie gele broek.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat let je om te solliciteren
Eerst uitloggen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:16 schreef drakin het volgende:
hmm slapen, moet nog zoveel doen voor dat kan
Aan mijn nieuw gekochte zeepjes ruiken, heel belangrijk!quote:
best langquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Volgens mij moet ik straks nog 16 weken werken tot de kerst, heerlijk zo'n late zomervakantie
Ik plan altijd nog even een lang weekend in om er even tussenuit te gaan in het najaar, dan is het echt prima zo.quote:
Welke film?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:21 schreef _UserName_ het volgende:
Film afgelopen. Bedtijd, tot morgen
Als ik mij niet vergis hoef ik nog maar vier weken te wachten op onze vakantie van drie weken naar Spanje. Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Volgens mij moet ik straks nog 16 weken werken tot de kerst, heerlijk zo'n late zomervakantie
Schattigquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Aan mijn nieuw gekochte zeepjes ruiken, heel belangrijk!
[ afbeelding ]
Altijd lekker, voelt dan ook echt als een verlening van de zomerquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis hoef ik nog maar vier weken te wachten op onze vakantie van drie weken naar Spanje. Ik kan niet wachten
ja dat doe ik ook, maar heb dan ook geen zomervakantie gehad. Wel wat losse daagjes vrijquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik plan altijd nog even een lang weekend in om er even tussenuit te gaan in het najaar, dan is het echt prima zo.
Ik ben dit jaar niet op vakantie geweest en wou eigenlijk maar twee weken, maar heb te veel vrije dagen staan dus moest ik er maar drie nemen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook, maar heb dan ook geen zomervakantie gehad. Wel wat losse daagjes vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |