Wat let je om te solliciterenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat schijnt trouwens verdomd goed te verdienen.
Heb niet zo mooie gele broek.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat let je om te solliciteren
Eerst uitloggen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:16 schreef drakin het volgende:
hmm slapen, moet nog zoveel doen voor dat kan
Aan mijn nieuw gekochte zeepjes ruiken, heel belangrijk!quote:
best langquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Volgens mij moet ik straks nog 16 weken werken tot de kerst, heerlijk zo'n late zomervakantie
Ik plan altijd nog even een lang weekend in om er even tussenuit te gaan in het najaar, dan is het echt prima zo.quote:
Welke film?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:21 schreef _UserName_ het volgende:
Film afgelopen. Bedtijd, tot morgen
Als ik mij niet vergis hoef ik nog maar vier weken te wachten op onze vakantie van drie weken naar Spanje. Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Volgens mij moet ik straks nog 16 weken werken tot de kerst, heerlijk zo'n late zomervakantie
Schattigquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Aan mijn nieuw gekochte zeepjes ruiken, heel belangrijk!
[ afbeelding ]
Altijd lekker, voelt dan ook echt als een verlening van de zomerquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis hoef ik nog maar vier weken te wachten op onze vakantie van drie weken naar Spanje. Ik kan niet wachten
ja dat doe ik ook, maar heb dan ook geen zomervakantie gehad. Wel wat losse daagjes vrijquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik plan altijd nog even een lang weekend in om er even tussenuit te gaan in het najaar, dan is het echt prima zo.
Ik ben dit jaar niet op vakantie geweest en wou eigenlijk maar twee weken, maar heb te veel vrije dagen staan dus moest ik er maar drie nemen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook, maar heb dan ook geen zomervakantie gehad. Wel wat losse daagjes vrij
mag gelukkig de uren altijd meenemen naar volgend jaar, dus in twee jaar raken ze wel opquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar niet op vakantie geweest en wou eigenlijk maar twee weken, maar heb te veel vrije dagen staan dus moest ik er maar drie nemen.
Goeiequote:Op zondag 27 augustus 2023 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geven ze wel als je wordt aangenomen
Ik ook, maar ik maak ze nooit zo snel opquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mag gelukkig de uren altijd meenemen naar volgend jaar, dus in twee jaar raken ze wel op
trusten!quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:21 schreef _UserName_ het volgende:
Film afgelopen. Bedtijd, tot morgen
quote:
mij lukt dat wel redelijk ook al ga ik niet echt op vakantie. Af en toe door het hele jaar heen dagje vrij of lang weekend nemen en dan lekker wandelen of fietsen in de duinen, bossen of heidesquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik maak ze nooit zo snel op
Ja dat is ook wel lekker. Ik ben vrijdag ook even gaan wandelen in het veen hier vlak bij huis, kan ik oprecht weer eens van genieten na al die jaren op vakantie gaan. De omgeving waar ik in woon is ook gewoon heel mooi.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mij lukt dat wel redelijk ook al ga ik niet echt op vakantie. Af en toe door het hele jaar heen dagje vrij of lang weekend nemen en dan lekker wandelen of fietsen in de duinen, bossen of heides
in het veen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel lekker. Ik ben vrijdag ook even gaan wandelen in het veen hier vlak bij huis, kan ik oprecht weer eens van genieten na al die jaren op vakantie gaan. De omgeving waar ik in woon is ook gewoon heel mooi.
Ja sorry ik kort dan altijd af, ik doel op het Fochteloėrveenquote:
Nooit van gehoordquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja sorry ik kort dan altijd af, ik doel op het Fochteloėrveen
Ja is ook heel mooi, ik rij er alweer jaren langs zonder er naar te kijken omdat ik er zelf woon, maar soms moet je gewoon even genietenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nooit van gehoord![]()
kijk naar plaatjes, wel echt prachtig
Nadeel van autorijden is dat je niet rustig van je omgeving kan genietenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja is ook heel mooi, ik rij er alweer jaren langs zonder er naar te kijken omdat ik er zelf woon, maar soms moet je gewoon even genieten![]()
Laatste keer dat ik er rustig door heen heb gelopen was ik op tv met mijn klas op de basisschool met Anniko van Santen
waaaaatquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja is ook heel mooi, ik rij er alweer jaren langs zonder er naar te kijken omdat ik er zelf woon, maar soms moet je gewoon even genieten![]()
Laatste keer dat ik er rustig door heen heb gelopen was ik op tv met mijn klas op de basisschool met Anniko van Santen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |