Nee hoor, zo gaat dat bij hete zusjes nu eenmaalquote:
Gewoon een knuffel feest organiseren, houdt iedereen elkaar warm.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
500m3 grond, maar vier zaterdag feest en de temperaturen zijn niet zo best dus de gasten zitten dan lekker warm
Het was vriendelijk bedoeld hoorquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
Had ik al verteld vandaag dat ik van jullie allemaal houd?![]()
![]()
![]()
Behalve dan van die smerige pesters
quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:28 schreef Paul het volgende:
[..]
ohhh moet ik haar vragen welke standjes we doen ok
Hey Paul. Dat is spannendquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee maar ik heb een scoop @:sally @:dotteke
JAJA HET GAAT GEBEUREN ZATERDAG KOMT ZE BIJ MIJN SLAPEN IN DEN DOLDER SCOOOOOOOOOOOP
AAAAAAAAAAAH eng he
[ afbeelding ]
Hey Killemquote:
Nee helemaal niet en veel te kort vanaf 22 uur en al een uur wakkerquote:
Werd wakker van een heleboel lawaai op zolder. Daarna hoorde ik een hoop gestamp. Op zolder staat een raam op kiepstand omdat de konijnen daar een eigen kamer hebben en die ventileer ik graag goed.quote:
Ik kan je wel voorlezen, maar enige boek wat ik heb is "de 449 matigste verhalen over saaie mensen, geschreven door devzero".quote:
Ja ik had echt van alles in mijn hoofd aan rampscenariosquote:Op maandag 28 augustus 2023 02:22 schreef Dotteke het volgende:
O herkenbaar je schrikt je kapot en gaat met een gierend hart kijken. Gelukkig was het maar een konijn.
Ik had het laatst ook een keer, ben er nooit achter gekomen wat het was Het leek er echt op dat er iemand in huis was.quote:Op maandag 28 augustus 2023 02:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik had echt van alles in mijn hoofd aan rampscenarios
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |