Getzie dat is zo slecht voor je hart zulke momentenquote:Op maandag 28 augustus 2023 02:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het laatst ook een keer, ben er nooit achter gekomen wat het was Het leek er echt op dat er iemand in huis was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
@DerRabbitquote:Op maandag 28 augustus 2023 02:22 schreef Dotteke het volgende:
O herkenbaar je schrikt je kapot en gaat met een gierend hart kijken. Gelukkig was het maar een konijn.
Ik had ooit een wasbeertje in mijn kruipruimte kon komen. Wat een lawaai maakt zo'n beest. Ben daar ook paar keer flink van geschrokken snachts. Gelukkig gevonden hoe dat beest binnen kwam.quote:Op maandag 28 augustus 2023 02:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik had echt van alles in mijn hoofd aan rampscenarios
Dat konijntje slaat nog geen deuk in een pakje boter wat 4 uur in de hete zon heeft gelegen. Maar pas maar op voor @Homijnquote:
Lol ik had gewoon instant buikpijn ook en besefte me dat ik t echt zelf moest oplossenquote:Op maandag 28 augustus 2023 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had ooit een wasbeertje in mijn kruipruimte kon komen. Wat een lawaai maakt zo'n beest. Ben daar ook paar keer flink van geschrokken snachts. Gelukkig gevonden hoe dat beest binnen kwam.
Als het donker is dan denk je al direct aan het ergste, inbrekers. Gelukkig was het alleen een heel luidruchtig konijn bij jou
quote:
Daarom heb ik @Homijn ook als een van de generaals in de konijnlijke gardes aangesteld. Die snapt hoe je met zulke situaties om moet gaan terwijl ik veilig in mijn konijnlijke kasteel zitquote:Op maandag 28 augustus 2023 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat konijntje slaat nog geen deuk in een pakje boter wat 4 uur in de hete zon heeft gelegen. Maar pas maar op voor @:homijn
quote:Op maandag 28 augustus 2023 02:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom heb ik @:homijn ook als een van de generaals in de konijnlijke gardes aangesteld. Die snapt hoe je met zulke situaties om moet gaan terwijl ik veilig in mijn konijnlijke kasteel zit
quote:Op maandag 28 augustus 2023 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat konijntje slaat nog geen deuk in een pakje boter wat 4 uur in de hete zon heeft gelegen. Maar pas maar op voor @:homijn
Zon in de nachtquote:Op maandag 28 augustus 2023 02:52 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net maar even een pakje boter in een zon overgoten plekje gelegd, kijken of ik er morgen avond een deukje in kan slaan![]()
Ik zet mijn geld in op muis en haar methaan ruften deze nacht. Misschien toch maar even het fornuis testen en hopen op een flinke fik. Dan kan ik wellicht een deukje in de boter slaanquote:
niet het wetboek van strafrecht?quote:Op maandag 28 augustus 2023 02:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan je wel voorlezen, maar enige boek wat ik heb is "de 449 matigste verhalen over saaie mensen, geschreven door devzero".
Het wetboek der BOLK recht denk ik eerder.quote:Op maandag 28 augustus 2023 02:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet het wetboek van strafrecht?
Gelijk heb je.quote:Op maandag 28 augustus 2023 02:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom heb ik @:homijn ook als een van de generaals in de konijnlijke gardes aangesteld. Die snapt hoe je met zulke situaties om moet gaan terwijl ik veilig in mijn konijnlijke kasteel zit
Dat is veel te spannend.quote:Op maandag 28 augustus 2023 02:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet het wetboek van strafrecht?
Alweer wakker waardeloos En jij ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |