Verzin dan eens een leuke TT.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geweldige TS
Mindere TT
Leuke OP
Coronagolf incommingquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:29 schreef RipCity het volgende:
Weinig spannende sport. Tijd dat Michael Schumacher weer mee gaat doen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Ff wennen, max wordt niet uitgefloten
Twitter zal zo wel weer vol staan met metoo en racistische incidenten in Zandvoort.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:30 schreef Jane het volgende:
Russell weet dat hij weer gekielhaald gaat worden door teamLH.
Die gaan gewoon roepen dat Stroll een pole heeft gestolen van Lewis, want als Sjors 3e kan worden met dezelfde auto....quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:30 schreef Jane het volgende:
Uitrijken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Toch Norris die dus bij de eerste 3 zit.
Laat ze zondag de bekers maar uitrijken in piepschuim voor het geval dat....
Russell vast wel zo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Ff wennen, max wordt niet uitgefloten
We denken niet in hokjesquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
VBL onzin mogen paar subforums verder doen ipv hier.
Waarom dit?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:30 schreef Jane het volgende:
Nee hoor. Waarom ook?quote:
Eris?quote:
Nope, sync op F1TV is prima.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Viaplay heeft het geluid met een megavertraging na het beeld. Hebben meerdere mensen dat ook?
Nopequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Viaplay heeft het geluid met een megavertraging na het beeld. Hebben meerdere mensen dat ook?
Wat, Viaplay?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Stuk minder populair. Maar werd gelukkig niet uitgefloten, een mager applausje kreeg ie.quote:
Hardop gelachen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat, Viaplay?
Nauwelijks nog lijkt me.
Allemaal voor de buhnequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:34 schreef Perox het volgende:
Ik vind dat hij hier eigenlijk wel leuk babbelt hoor, die Sjors.
Ja die leek opgelucht en in zijn nopjes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:34 schreef Perox het volgende:
Ik vind dat hij hier eigenlijk wel leuk babbelt hoor, die Sjors.
nee, bij sky is dat nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Maar wat was er nou met PER gebeurd? Want niet eens bij de eerste 6 terwijl je maat oppermachtig pole pakt...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:37 schreef Tijn het volgende:
Zes verschillende constructeurs op P1 t/m P6. Leuk!
Perez is gewoon niet zo heel goed.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:38 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar wat was er nou met PER gebeurt? Want niet eens bij de eerste 6 terwijl je maat oppermachtig pole pakt...![]()
![]()
Nee, maar 1.3 op een praktisch droge baan is wel heel extreem. Schumacheresque.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Perez is gewoon niet zo heel goed.
Tja, waarom staat Piastri op P8 terwijl Norris op P2 staat? Of Albon op P4 en Sargeant op P10? De ene coureur is nou eenmaal de andere nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:38 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar wat was er nou met PER gebeurd? Want niet eens bij de eerste 6 terwijl je maat oppermachtig pole pakt...![]()
![]()
Maar 1,3 secondenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet comfortabel met de auto. Erg lastig in deze omstandigheden en circuit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, maar PER is natuurlijk geen rookie, hè? Ik ben benieuwd of hij een momentje had o.i.d.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, waarom staat Piastri op P8 terwijl Norris op P2 staat? Of Albon op P4 en Sargeant op P10? De ene coureur is nou eenmaal de andere niet
Nee, maar dat zijn Hamilton of Leclerc ook niet, en bij hun kwam het er ook niet uit vandaag. Het zijn gewoon listige omstandigheden en Checo is toch al niet zo'n held in de regen. Bovendien moest het per se in 1 rondje, dus wellicht waren z'n banden niet lekker op temperatuur of wat dan ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:42 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja, maar PER is natuurlijk geen rookie, hè? Ik ben benieuwd of hij een momentje had o.i.d.
En? Was boodschappen doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Horner wordt geïnterviewd door Coulthard (te zien op F1TV)
Samen met de bodyguard Ricoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:24 schreef golfer het volgende:
Wim-Lex en Amalia waren er vanmiddag ook:
[ afbeelding ]
En bijna elke andere omstandigheid en circuitquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet comfortabel met de auto. Erg lastig in deze omstandigheden en circuit.
Random guy: "Hey Amalia, mag ik een fot-"quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Samen met de bodyguard Rico
En nog 2 inlooprondjes ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, maar 1.3 op een praktisch droge baan is wel heel extreem. Schumacheresque.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:25 schreef Adames het volgende:
[..]
En bijna elke andere omstandigheid en circuit
Per had 2 rondjes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn Hamilton of Leclerc ook niet, en bij hun kwam het er ook niet uit vandaag. Het zijn gewoon listige omstandigheden en Checo is toch al niet zo'n held in de regen. Bovendien moest het per se in 1 rondje, dus wellicht waren z'n banden niet lekker op temperatuur of wat dan ook.
quote:
Madrilaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:51 schreef Netsplitter het volgende:
De laatste kwestie waar de FIA voor moest gaan zitten was die tussen Oscar Piastri en Carlos Sainz. De Ferrari-coureur kwam tijdens de kwalificatie uit de pitlane, terwijl de McLaren-coureur in een traag rondje zat. Vlak voor de Hugenholtz kwam het duo elkaar tegen, waarbij de Australiër het gras werd opgeduwd. Sainz meldde meteen Piastri niet te hebben gezien. Desondanks blijft het incident niet onbestraft en moet de Madrilaan de portemonnee trekken. Hij krijgt niet alleen een reprimande, maar ook 5.000 euro boete voor het creëren van een "potentieel gevaarlijke situatie." Zijn zesde startpositie behoudt hij.
Motorsport.com
Sinds darts en PL bij via is, betrap ik mezelf er op dat 6x minder te kijken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mss wil ik wel Premier League kijken!
Had Rico een privé beveilingsklusje vandaag?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:24 schreef golfer het volgende:
Wim-Lex en Amalia waren er vanmiddag ook:
[ afbeelding ]
Laten we aub het internet niet te serieus gaan nemen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:36 schreef tripel7 het volgende:
Red Bull instagram: mensen blij met pole.
McLaren insta: mensen blij met Lando die op p2 start.
MB insta: mensen die WOEST VIES MAD zijn, dreigementen aan het adres van Toto en George dat ze de geit niet genoeg steunen...
En bij Ferrari delen ze kortingscodes voor broodroosters en laten ze het bad vast vollopen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:36 schreef tripel7 het volgende:
Red Bull instagram: mensen blij met pole.
McLaren insta: mensen blij met Lando die op p2 start.
MB insta: mensen die WOEST VIES MAD zijn, dreigementen aan het adres van Toto en George dat ze de geit niet genoeg steunen...
Mooi dat Danny ook even een stroopwafel wil maken en Max zich dan gewoon met elke stap bemoeit haha.quote:
Ze doen het marketingtechnisch wel slim om Ricciardo er nog even bij te betrekken, hij en Max samen leeft veel meer dan samen met Checoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Mooi dat Danny ook even een stroopwafel wil maken en Max zich dan gewoon met elke stap bemoeit haha.
Ja, ik hou er van.quote:Op zondag 27 augustus 2023 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze doen het marketingtechnisch wel slim om Ricciardo er nog even bij te betrekken, hij en Max samen leeft veel meer dan samen met Checo
ik denk dat de gedwongen voetreis van Spa naar de Noordzee kust er teveel aan is geweestquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En bij Ferrari delen ze kortingscodes voor broodroosters en laten ze het bad vast vollopen?
Checo heeft wel iets anders aan zijn hoofd dan domme filmpjes maken denk ikquote:Op zondag 27 augustus 2023 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze doen het marketingtechnisch wel slim om Ricciardo er nog even bij te betrekken, hij en Max samen leeft veel meer dan samen met Checo
Dan moet je niet bij Red Bull tekenen. Je weet dat je dit kan verwachten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 09:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Checo heeft wel iets anders aan zijn hoofd dan domme filmpjes maken denk ik
Hij mag blij zijn dat hij op papier de beste is die te krijgen is en een stoeltje heeft, want in een top auto hoort ie zeker niet thuis.quote:Op zondag 27 augustus 2023 09:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij Red Bull tekenen. Je weet dat je dit kan verwachten.
https://www.mangolinkworl(...)t-train-station.htmlquote:Op zondag 27 augustus 2023 09:35 schreef PS. het volgende:
Hoe druk zou het op station Zandvoort zijn?
Wat gaat Russel doen dan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn voorspelling
1. Verstappen (ook snelste ronde in een nieuw record)
2. Alonso
3. Piastri
4. Norris
5. Hamilton
6. Albon
7. Sainz
8. Stroll
9. Tsunoda
10. Magnussen
Mr Saturday presteert nooit iets aparts op zondagenquote:
hij knalt gewoon tegen Albon aanquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Mr Saturday presteert nooit iets aparts op zondagen
Leclerc valt uit in zijn maar al bekende eerste bocht
Sargeant finisht wel denk ik, maar als laatste
Charlie huilt in het Monacoos.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
tot nu toe won iedereen zijn thuisrace, dus nu ook
Allemaal bij bocht 1 de toeristische route pakken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:54 schreef DKUp het volgende:
Nou gelukkig is er nog regen anders zou het een optocht worden zonder een crash.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:19 schreef Beathoven het volgende:
Bij de NOS zoals vroeger. Niets mis mee.
Voor tips kan men terecht bij Sjarrel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal bij bocht 1 de toeristische route pakken.
En Sainz.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Voor tips kan men terecht bij Sjarrel.
Vroeger had de NOS het behoorlijk voor elkaar, maar tegenwoordig totaal niet meerquote:
Ocon en Alonso kan ook.quote:
Allemaal dol op Nederland!quote:
Deze mythe man, je hoort continu al die 'fans' over elkaar heenvallen om maar het hardst te roepen dat je hier niet in kan halen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:52 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
2 stopper lijkt mij niet handig, omdat er amper in te halen is. Alleen bij SC denk ik toch?
Dat weet ik wel zeker van nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn voorspelling
1. Verstappen (ook snelste ronde in een nieuw record)
quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Verkeerde topic, maar om 12:50 is de build-up livestream.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal interviews en beelden die je ook gewoon in de voorbeschouwing gaat zien,zonder het risico dat het afgekapt of te saai wordt. Tevens correcte topic.
Mythe? Ik zeg amper he, niet dat er niet in te halen valt. Tuurlijk is er wat mogelijk met DRS, maar dat er in 2022 maar 3 circuits waren waar minder werd ingehaald zegt wel wat denk ik. Als het hier makkelijk was had je ook wel wat versnellingsbakwissels gezien hequote:Op zondag 27 augustus 2023 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze mythe man, je hoort continu al die 'fans' over elkaar heenvallen om maar het hardst te roepen dat je hier niet in kan halen.
Het kan, het is bewezen mogelijk en het enige verschil met andere circuits is dat je er hier wel voor moet werken. Mensen die anders beweren zijn gewoon niet serieus te nemen. Men lijkt te zijn vergeten hoe Verstappen in 2021 gewonnen heeft.
Mensen die kijken naar kwantiteit neem ik nog minder serieus.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:08 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Mythe? Ik zeg amper he, niet dat er niet in te halen valt. Tuurlijk is er wat mogelijk met DRS, maar dat er in 2022 maar 3 circuits waren waar minder werd ingehaald zegt wel wat denk ik. Als het hier makkelijk was had je ook wel wat versnellingsbakwissels gezien he
Mensen die niet snappen dat je een relatieve vergelijking maakt neem ik dan weer niet serieusquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die kijken naar kwantiteit neem ik nog minder serieus.
Dat was over dat nieuwe mediacenter in de Engelands.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Exclusief inkijkje? De NOS had hier toch ook een rapportage over (niet gezien overigens)?
Ontsteking na operatie cystequote:Op zondag 27 augustus 2023 11:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft Stroll zich gesneden bij het scheren ofzo? Dikke witte pleister links op zijn kaaklijn
Ah, ok. Helder!:quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was over dat nieuwe mediacenter in de Engelands.
Er waren dit jaar amper inhaalacties op Silverstone, toch was het één van de betere races van het jaar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:27 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat je een relatieve vergelijking maakt neem ik dan weer niet serieus
Op de meeste banen waar zogenaamd niet in te halen valt heeft Max al bewezen dat het wel kan, en niet altijd op de meest logische plekken, Monaco uitgezonderd dan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze mythe man, je hoort continu al die 'fans' over elkaar heenvallen om maar het hardst te roepen dat je hier niet in kan halen.
Het kan, het is bewezen mogelijk en het enige verschil met andere circuits is dat je er hier wel voor moet werken. Mensen die anders beweren zijn gewoon niet serieus te nemen. Men lijkt te zijn vergeten hoe Verstappen in 2021 gewonnen heeft.
Ik zag dat Mercedes een beetje topspeed mist dus best een kans voor Albon om Russell te pakken mocht het bij de start nog niet lukken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:38 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Op de meeste banen waar zogenaamd niet in te halen valt heeft Max al bewezen dat het wel kan, en niet altijd op de meest logische plekken, Monaco uitgezonderd dan.
Dat viel dus heel erg mee.quote:Op de tweede dag van de Dutch Grand Prix zijn zaterdag vijf mensen aangehouden.
Twee personen werden betrapt op een gestolen brommer, een is aangehouden voor winkeldiefstal, een ander voor openbare dronkenschap, de laatste voor bedreiging, deelde burgemeester van Zandvoort David Moolenburgh zondag mee. Ook werden vijftien personen beboet voor wildplassen. Details over de arrestanten kon Moolenburgh niet geven.
Albon op het podiumquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag dat Mercedes een beetje topspeed mist dus best een kans voor Albon om Russell te pakken mocht het bij de start nog niet lukken.
Wanneer heb ik iets gezegd over de kwaliteit van een race? Het enige wat ik heb gezegd is dat je probeert je pitstopaantal te minimaliseren op een circuit waar je relatief minder makkelijk kan inhalen. Maar begrijpend lezen is lastig blijkbaarquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er waren dit jaar amper inhaalacties op Silverstone, toch was het één van de betere races van het jaar.
Miami was tot België de top van het jaar qua aantal inhaalacties, toch was het een mindere race die alleen goed leek doordat alles wat eraan vooraf ging nog slechter was.
Het aantal inhaalacties zegt helemaal niets over de kwaliteit van een race. De vergelijking gaat mank op elk vlak.
Als je het hebt over Zandvoort en moeilijk inhalen, knapt er iets bij Nattekat.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:44 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Wanneer heb ik iets gezegd over de kwaliteit van een race? Het enige wat ik heb gezegd is dat je probeert je pitstopaantal te minimaliseren op een circuit waar je relatief minder makkelijk kan inhalen. Maar begrijpend lezen is lastig blijkbaar
Niet eens voor vrouwen lastigvallen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:42 schreef golfer het volgende:
Haarlems Dagblad:
[..]
Dat viel dus heel erg mee.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het iets met de samenstelling van het publiek te maken heeft.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:42 schreef golfer het volgende:
Haarlems Dagblad:
[..]
Als je het hebt over * en moeilijk inhalen, knapt er iets bij Nattekat.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als je het hebt over Zandvoort en moeilijk inhalen, knapt er iets bij Nattekat.
Wat? Al dat opblazen door kranten als het NRC sloeg dus nergens op?quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:42 schreef golfer het volgende:
Haarlems Dagblad:
[..]
Klopt maar dat was niet het punt. Het ging er om OF er moeilijk was in te halen. Niet of dat beter of slechter is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het hebt over * en moeilijk inhalen, knapt er iets bij Nattekat.
Ik stoor me al jaren aan lui die er een probleem van maken. Spa is helemaal verkloot doordat het nu te makkelijk is om in te halen en rondenlang vechten om positie is juist wat F1 zo mooi maakt.
Dat ook. Het is geen Monaco, inhalen kan prima. Je moet alleen geen Bottas heten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt maar dat was niet het punt. Het ging er om OF er moeilijk was in te halen. Niet of dat beter of slechter is.
Dat blijkt ja haha... Het is ook helemaal niet erg dat het zo is, het maakt soms een race juist leuker als het moeilijk is. Maargoed, als je alleen reageert met eigen aannames over anderen wordt het gesprek lastigquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als je het hebt over Zandvoort en moeilijk inhalen, knapt er iets bij Nattekat.
Jij snapt hetquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt maar dat was niet het punt. Het ging er om OF er moeilijk was in te halen. Niet of dat beter of slechter is.
Maar deze hele discussie ging niet over of een race mooi/leuk is of niet. Het ging over pitstopstrategie, of een 1 stopper beter zou zijn, omdat je hier moeilijk kan inhalen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ook. Het is geen Monaco, inhalen kan prima. Je moet alleen geen Bottas heten.
Spa was een fantastische race omdat er echt gestreden moest worden dit jaar. Vooral dankzij Williams en hun hoge topsnelheid, maar dan toch.
Er zit een verschil tussen "het kan niet" en "het gebeurt niet"
En in dat geval is inhalen gewoon makkelijk. Zo'n groot verschil tussen bandenleven is prima te doen. Het is geen Monaco.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:11 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar deze hele discussie ging niet over of een race mooi/leuk is of niet. Het ging over pitstopstrategie, of een 1 stopper beter zou zijn, omdat je hier moeilijk kan inhalen.
OP is altijd omgerekend naar Nederlandse tijd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:26 schreef opgebaarde het volgende:
Vanmiddag drie uur zie ik. Is dat Nederlandse tijd of lokaal?
#dtv
Ik ben allang blij dat het bij de hoge heren toch wel duidelijk begint te worden dat die DTS fans niet voor de lange termijn zijn en dat hun belangrijkste groep kijkers die stratenzooi meer dan zat zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:27 schreef DjVero het volgende:
Vaak en hard genoeg roepen dat dit oh zo'n geweldige baan is die tot in sint juttemis op de kalender moet staan en het gaat vanzelf wel een keer waar zijn, natuurlijk!
🤣🤣🤣🤣👌🏻quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:27 schreef DjVero het volgende:
Vaak en hard genoeg roepen dat dit oh zo'n geweldige baan is die tot in sint juttemis op de kalender moet staan en het gaat vanzelf wel een keer waar zijn, natuurlijk!
Wat de essentiële waarde van wiskunde en aardrijkskunde op de middelbare school bewijstquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
OP is altijd omgerekend naar Nederlandse tijd.
Ik vind veel moderne circuits behoorlijk sfeerloos. Paul Ricard is wel het toppunt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:27 schreef DjVero het volgende:
Ik vind Qatar erger dan Paul Ricard qua sfeerquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind veel moderne circuits behoorlijk sfeerloos. Paul Ricard is wel het toppunt.
Zandvoort is een eigenzinnige baan door de duinen. Het mist nog een tunneltje en een molentje :p Beetje als het Monaco gevoel qua omgeving. Ik zou er ook een voorstander voor zijn dat veel oude circuits terugkomen. Maar ja.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:39 schreef Zwoerd het volgende:
Denk ik ook, zag je vorig jaar ook met Hamilton die na de SC aan alle kanten voorbij gereden werd. Daar was geen verdedigen aan.
Mep gehad van Lawrence omdat hij niet Alonso isquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft Stroll zich gesneden bij het scheren ofzo? Dikke witte pleister links op zijn kaaklijn
Ik ken hem ook niet anders hoorquote:
Apart dat ze dat niet ook via f1tv uitzendenquote:
Ik heb ook een vreemde voorkeur voor banen als Zandvoort, Spa, Imola en Monza over banen als Silverstone, Barcelona en Oostenrijk. Verloren banen als Hockenheim en de Nurburgring scoren ook vrij hoog. En toch vind ik het allemaal stuk voor stuk fantastische banen. Er zit geen slechte tussen. Monaco is qua sfeer ook ongeëvenaard, daar is bijna iedereen het wel over eens.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind veel moderne circuits behoorlijk sfeerloos. Paul Ricard is wel het toppunt.
Zandvoort is een eigenzinnige baan door de duinen. Het mist nog een tunneltje en een molentje :p Beetje als het Monaco gevoel qua omgeving. Ik zou er ook een voorstander voor zijn dat veel oude circuits terugkomen. Maar ja.
Deze stream is gewoon onzin, ik ben gestopt met hem kijken. Alle relevante info komt gewoon in de F1TV voorbeschouwing, dus het is nou ook niet zo dat je veel mist ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Apart dat ze dat niet ook via f1tv uitzenden
Zo vreemd is dat toch niet, het blijft gewoon veel mooier, ookal heb je tijdens de race niet altijd de leukste inhaalacties.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook een vreemde voorkeur voor banen als Zandvoort, Spa, Imola en Monza over banen als Silverstone, Barcelona en Oostenrijk. Verloren banen als Hockenheim en de Nurburgring scoren ook vrij hoog. En toch vind ik het allemaal stuk voor stuk fantastische banen. Er zit geen slechte tussen. Monaco is qua sfeer ook ongeëvenaard, daar is bijna iedereen het wel over eens.
Buiten Europa zijn Montreal, COTA, Mexico, Interlagos, Suzuka en Melbourne dan weer hartstikke mooie banen, maar daarna is het gewoon klaar met sfeer. Dan is het een hele grote stap naar parkeerplaatsen als Miami of zandvlaktes als Bahrein en Qatar. Al is Bahrein op zich wel een leuke baan.
Het is een voorkeur die ik niet uit kan leggen, vandaar vreemdquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat toch niet, het blijft gewoon veel mooier, ookal heb je tijdens de race niet altijd de leukste inhaalacties.
Al die Tilke zooi is veel te ''gemaakt'' Vroeger gooide ze gewoon een leuke baan neer, en je moest maar uitzoeken hoe je de bochten nam.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:53 schreef schommelstoel het volgende:
Paul Ricard voelt voor mij als kijker als of je F1 kijkt in een gymzaal.
Allemaal lijnen op de grond voor voetbal, handbal en basketbal.
Kaal en sfeerloos
Op de sim is het wel een leuk circuit om te racen, veel inhaalmogelijkheden en je moet echt goed op je banden letten, wat deels ook lukt met de setup.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:53 schreef schommelstoel het volgende:
Paul Ricard voelt voor mij als kijker als of je F1 kijkt in een gymzaal.
Allemaal lijnen op de grond voor voetbal, handbal en basketbal.
Kaal en sfeerloos
Vrij technisch circuit ook met de glooiende bochten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op de sim is het wel een leuk circuit om te racen, veel inhaalmogelijkheden en je moet echt goed op je banden letten, wat deels ook lukt met de setup.
Dat circuit was zo veel interessanter geweest als het niet verkloot was in 1999. Hetzelfde jaar dat Zandvoort z'n eigen graf groefquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op de sim is het wel een leuk circuit om te racen, veel inhaalmogelijkheden en je moet echt goed op je banden letten, wat deels ook lukt met de setup.
De layout is ook niet zo verkeerd, maar welke idioot die strepen overal heeft bedacht...quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrij technisch circuit ook met de glooiende bochten.
Niks mis met deze lay-out van Zandvoortquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat circuit was zo veel interessanter geweest als het niet verkloot was in 1999. Hetzelfde jaar dat Zandvoort z'n eigen graf groef
Hij is de eerste Amerikaan die in de top 10 start sinds 1993, las ik gisteren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Whut, Logan Sargeant is de eerste Amerikaan in Q3 sinds 1993 aldus Laura Winter.
Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen.
Dat is bewust met een functie meen ikquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:10 schreef PS. het volgende:
[..]
De layout is ook niet zo verkeerd, maar welke idioot die strepen overal heeft bedacht...
Een idioot dusquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:10 schreef PS. het volgende:
[..]
De layout is ook niet zo verkeerd, maar welke idioot die strepen overal heeft bedacht...
Ja, ik had al zo'n vermoeden, maar dat is iets anders dan Q3.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij is de eerste Amerikaan die in de top 10 start sinds 1993, las ik gisteren.
Er is één ding mis mee: het is te klein.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niks mis met deze lay-out van Zandvoort
ja, die strepen moeten 'schuurpapier' voorstellenquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is bewust met een functie meen ik
Daar ben ik wel met je mee eens.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is één ding mis mee: het is te klein.
En een bak geld om het circuit te verbreden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:10 schreef PS. het volgende:
[..]
Heeft ermee te maken dat het circuit wordt gebruikt voor testing.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:10 schreef PS. het volgende:
[..]
Als je langs het circuit zit zie je wel het vaakst een auto voorbij komen, dat is dan weer een voordeel aan een kort circuit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat weet iedereen, zelfs de mensen die daar over gaan. De wil om daar iets aan te doen is er alleen niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
Wel mee eens dat de huidige auto's te groot en te breed zijn
Mini circuits voor RC wagentjes.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:10 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja, en als je verkeerd uitkomt bij 1 bocht, zit je vaak ook direct in de knel bij de volgende, dat is met name bij 3 tot en met 7 het geval.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrij technisch circuit ook met de glooiende bochten.
Die zijn nog bezig met de voorbeschouwing als de race al afgelopen isquote:
Nieuws Onder Sand?quote:
Dátquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft ermee te maken dat het circuit wordt gebruikt voor testing.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je wat... dit is nooit een mooi circuit geweest.
Zandvoort is los van de verkachting door de gemeente echt geen spat veranderd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:19 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zandvoort zag er ook niet uit hoor.
Maar daar moesten dan ook redelijk kleine wagens doorheen in vergelijking met die hummers van tegenwoordigquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:19 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zandvoort zag er ook niet uit hoor.
Alleen Janquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:22 schreef 3rr0r het volgende:
Bij de NOS hebben ze het warm met al dat zweet op hun hoofden.
Nee die met z'n roze shirt ookquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Alleen Jan
Jan heeft mogelijk even buiten gekoekeloerd
Simone is ook nat nu.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Alleen Jan
Jan heeft mogelijk even buiten gekoekeloerd
Weet ook niet of F1 publiek echt zit te wachten op de Second Waltzquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
André Rieu gecancelled dus (op het Wilhelmus na).
Nee joh. Ik hoorde zojuist André Rieu het bekende openingsnummer spelen van Bryan Tyler.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Altijd weer die Viaplay kijkers.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nee joh. Ik hoorde zojuist André Rieu het bekende openingsnummer spelen van Bryan Tyler.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja, ja, hij heet Brian Tyler.... jij je zinquote:
Psssst.... tijdens de race in de worldfeed ook.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tijdens de drivers parade waren er CGI reclameborden in gemonteerd....
Dat zegt Lammers net bij de NOS, tijdens de Drivers Parade had er iets moeten zijn.quote:
Ja, die Jan Lammers zegt ook dat Lewis Hamilton z'n paraplu moet inleveren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zegt Lammers net bij de NOS, tijdens de Drivers Parade had er iets moeten zijn.
Maar gezien het tijdsschema en het weer last minute gecancelled.
Dat was een grapje.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, die Jan Lammers zegt ook dat Lewis Hamilton z'n paraplu moet inleveren.
En terecht, kutparaplu'squote:Op zondag 27 augustus 2023 13:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, die Jan Lammers zegt ook dat Lewis Hamilton z'n paraplu moet inleveren.
Ah, ok. Thanks!quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zegt Lammers net bij de NOS, tijdens de Drivers Parade had er iets moeten zijn.
Maar gezien het tijdsschema en het weer is dat last minute gecancelled.
Nopequote:Op zondag 27 augustus 2023 13:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je mist niks.
Of je moet van gouden Lambo's en scoopies houden.
Een scoopie nemen, oftewel een schepje met pre-workoutpoeder, is voor fanatieke sportschoolbezoekers niets vreemds. Dit soort middelen wordt steeds populairder volgens marktonderzoeker Euromonitor, vooral onder jonge sporters.quote:
Pre-workoutpoeder?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een scoopie nemen, oftewel een schepje met pre-workoutpoeder, is voor fanatieke sportschoolbezoekers niets vreemds. Dit soort middelen wordt steeds populairder volgens marktonderzoeker Euromonitor, vooral onder jonge sporters.
SCOOOOOOOOOP @Zipportalquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een scoopie nemen, oftewel een schepje met pre-workoutpoeder, is voor fanatieke sportschoolbezoekers niets vreemds. Dit soort middelen wordt steeds populairder volgens marktonderzoeker Euromonitor, vooral onder jonge sporters.
Achja, van plaatjesdraaier la Fuente had ik ook nog nooit gehoord, en zo te horen heb ik niets gemist.quote:
I rest my case.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wist zojuist te melden dat Albon slechts een half seizoen bij RedBull heeft gereden.
Die ken ik inderdaad ook niet. Maar ik heb ook nooit van dat soort muziek gehouden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Achja, van plaatjesdraaier la Fuente had ik ook nog nooit gehoord, en zo te horen heb ik niets gemist.
Het is een man met een knotje die een mp3tje kan afspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |