Het is een voorkeur die ik niet uit kan leggen, vandaar vreemdquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat toch niet, het blijft gewoon veel mooier, ookal heb je tijdens de race niet altijd de leukste inhaalacties.
Al die Tilke zooi is veel te ''gemaakt'' Vroeger gooide ze gewoon een leuke baan neer, en je moest maar uitzoeken hoe je de bochten nam.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:53 schreef schommelstoel het volgende:
Paul Ricard voelt voor mij als kijker als of je F1 kijkt in een gymzaal.
Allemaal lijnen op de grond voor voetbal, handbal en basketbal.
Kaal en sfeerloos
Op de sim is het wel een leuk circuit om te racen, veel inhaalmogelijkheden en je moet echt goed op je banden letten, wat deels ook lukt met de setup.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:53 schreef schommelstoel het volgende:
Paul Ricard voelt voor mij als kijker als of je F1 kijkt in een gymzaal.
Allemaal lijnen op de grond voor voetbal, handbal en basketbal.
Kaal en sfeerloos
Vrij technisch circuit ook met de glooiende bochten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op de sim is het wel een leuk circuit om te racen, veel inhaalmogelijkheden en je moet echt goed op je banden letten, wat deels ook lukt met de setup.
Dat circuit was zo veel interessanter geweest als het niet verkloot was in 1999. Hetzelfde jaar dat Zandvoort z'n eigen graf groefquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op de sim is het wel een leuk circuit om te racen, veel inhaalmogelijkheden en je moet echt goed op je banden letten, wat deels ook lukt met de setup.
De layout is ook niet zo verkeerd, maar welke idioot die strepen overal heeft bedacht...quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrij technisch circuit ook met de glooiende bochten.
Niks mis met deze lay-out van Zandvoortquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat circuit was zo veel interessanter geweest als het niet verkloot was in 1999. Hetzelfde jaar dat Zandvoort z'n eigen graf groef
Hij is de eerste Amerikaan die in de top 10 start sinds 1993, las ik gisteren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Whut, Logan Sargeant is de eerste Amerikaan in Q3 sinds 1993 aldus Laura Winter.
Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen.
Dat is bewust met een functie meen ikquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:10 schreef PS. het volgende:
[..]
De layout is ook niet zo verkeerd, maar welke idioot die strepen overal heeft bedacht...
Een idioot dusquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:10 schreef PS. het volgende:
[..]
De layout is ook niet zo verkeerd, maar welke idioot die strepen overal heeft bedacht...
Ja, ik had al zo'n vermoeden, maar dat is iets anders dan Q3.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij is de eerste Amerikaan die in de top 10 start sinds 1993, las ik gisteren.
Er is één ding mis mee: het is te klein.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niks mis met deze lay-out van Zandvoort
ja, die strepen moeten 'schuurpapier' voorstellenquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is bewust met een functie meen ik
Daar ben ik wel met je mee eens.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is één ding mis mee: het is te klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |