Ik ken hem ook niet anders hoorquote:
Apart dat ze dat niet ook via f1tv uitzendenquote:
Ik heb ook een vreemde voorkeur voor banen als Zandvoort, Spa, Imola en Monza over banen als Silverstone, Barcelona en Oostenrijk. Verloren banen als Hockenheim en de Nurburgring scoren ook vrij hoog. En toch vind ik het allemaal stuk voor stuk fantastische banen. Er zit geen slechte tussen. Monaco is qua sfeer ook ongeėvenaard, daar is bijna iedereen het wel over eens.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind veel moderne circuits behoorlijk sfeerloos. Paul Ricard is wel het toppunt.
Zandvoort is een eigenzinnige baan door de duinen. Het mist nog een tunneltje en een molentje :p Beetje als het Monaco gevoel qua omgeving. Ik zou er ook een voorstander voor zijn dat veel oude circuits terugkomen. Maar ja.
Deze stream is gewoon onzin, ik ben gestopt met hem kijken. Alle relevante info komt gewoon in de F1TV voorbeschouwing, dus het is nou ook niet zo dat je veel mist ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Apart dat ze dat niet ook via f1tv uitzenden
Zo vreemd is dat toch niet, het blijft gewoon veel mooier, ookal heb je tijdens de race niet altijd de leukste inhaalacties.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook een vreemde voorkeur voor banen als Zandvoort, Spa, Imola en Monza over banen als Silverstone, Barcelona en Oostenrijk. Verloren banen als Hockenheim en de Nurburgring scoren ook vrij hoog. En toch vind ik het allemaal stuk voor stuk fantastische banen. Er zit geen slechte tussen. Monaco is qua sfeer ook ongeėvenaard, daar is bijna iedereen het wel over eens.
Buiten Europa zijn Montreal, COTA, Mexico, Interlagos, Suzuka en Melbourne dan weer hartstikke mooie banen, maar daarna is het gewoon klaar met sfeer. Dan is het een hele grote stap naar parkeerplaatsen als Miami of zandvlaktes als Bahrein en Qatar. Al is Bahrein op zich wel een leuke baan.
Het is een voorkeur die ik niet uit kan leggen, vandaar vreemdquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat toch niet, het blijft gewoon veel mooier, ookal heb je tijdens de race niet altijd de leukste inhaalacties.
Al die Tilke zooi is veel te ''gemaakt'' Vroeger gooide ze gewoon een leuke baan neer, en je moest maar uitzoeken hoe je de bochten nam.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:53 schreef schommelstoel het volgende:
Paul Ricard voelt voor mij als kijker als of je F1 kijkt in een gymzaal.
Allemaal lijnen op de grond voor voetbal, handbal en basketbal.
Kaal en sfeerloos
Op de sim is het wel een leuk circuit om te racen, veel inhaalmogelijkheden en je moet echt goed op je banden letten, wat deels ook lukt met de setup.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:53 schreef schommelstoel het volgende:
Paul Ricard voelt voor mij als kijker als of je F1 kijkt in een gymzaal.
Allemaal lijnen op de grond voor voetbal, handbal en basketbal.
Kaal en sfeerloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |