Had Rico een privé beveilingsklusje vandaag?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:24 schreef golfer het volgende:
Wim-Lex en Amalia waren er vanmiddag ook:
[ afbeelding ]
Laten we aub het internet niet te serieus gaan nemen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:36 schreef tripel7 het volgende:
Red Bull instagram: mensen blij met pole.
McLaren insta: mensen blij met Lando die op p2 start.
MB insta: mensen die WOEST VIES MAD zijn, dreigementen aan het adres van Toto en George dat ze de geit niet genoeg steunen...
En bij Ferrari delen ze kortingscodes voor broodroosters en laten ze het bad vast vollopen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:36 schreef tripel7 het volgende:
Red Bull instagram: mensen blij met pole.
McLaren insta: mensen blij met Lando die op p2 start.
MB insta: mensen die WOEST VIES MAD zijn, dreigementen aan het adres van Toto en George dat ze de geit niet genoeg steunen...
Mooi dat Danny ook even een stroopwafel wil maken en Max zich dan gewoon met elke stap bemoeit haha.quote:
Ze doen het marketingtechnisch wel slim om Ricciardo er nog even bij te betrekken, hij en Max samen leeft veel meer dan samen met Checoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Mooi dat Danny ook even een stroopwafel wil maken en Max zich dan gewoon met elke stap bemoeit haha.
Ja, ik hou er van.quote:Op zondag 27 augustus 2023 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze doen het marketingtechnisch wel slim om Ricciardo er nog even bij te betrekken, hij en Max samen leeft veel meer dan samen met Checo
ik denk dat de gedwongen voetreis van Spa naar de Noordzee kust er teveel aan is geweestquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En bij Ferrari delen ze kortingscodes voor broodroosters en laten ze het bad vast vollopen?
Checo heeft wel iets anders aan zijn hoofd dan domme filmpjes maken denk ikquote:Op zondag 27 augustus 2023 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze doen het marketingtechnisch wel slim om Ricciardo er nog even bij te betrekken, hij en Max samen leeft veel meer dan samen met Checo
Dan moet je niet bij Red Bull tekenen. Je weet dat je dit kan verwachten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 09:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Checo heeft wel iets anders aan zijn hoofd dan domme filmpjes maken denk ik
Hij mag blij zijn dat hij op papier de beste is die te krijgen is en een stoeltje heeft, want in een top auto hoort ie zeker niet thuis.quote:Op zondag 27 augustus 2023 09:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij Red Bull tekenen. Je weet dat je dit kan verwachten.
https://www.mangolinkworl(...)t-train-station.htmlquote:Op zondag 27 augustus 2023 09:35 schreef PS. het volgende:
Hoe druk zou het op station Zandvoort zijn?
Wat gaat Russel doen dan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn voorspelling
1. Verstappen (ook snelste ronde in een nieuw record)
2. Alonso
3. Piastri
4. Norris
5. Hamilton
6. Albon
7. Sainz
8. Stroll
9. Tsunoda
10. Magnussen
Mr Saturday presteert nooit iets aparts op zondagenquote:
hij knalt gewoon tegen Albon aanquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Mr Saturday presteert nooit iets aparts op zondagen
Leclerc valt uit in zijn maar al bekende eerste bocht
Sargeant finisht wel denk ik, maar als laatste
Charlie huilt in het Monacoos.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
tot nu toe won iedereen zijn thuisrace, dus nu ook
Allemaal bij bocht 1 de toeristische route pakken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:54 schreef DKUp het volgende:
Nou gelukkig is er nog regen anders zou het een optocht worden zonder een crash.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:19 schreef Beathoven het volgende:
Bij de NOS zoals vroeger. Niets mis mee.
Voor tips kan men terecht bij Sjarrel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal bij bocht 1 de toeristische route pakken.
En Sainz.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Voor tips kan men terecht bij Sjarrel.
Vroeger had de NOS het behoorlijk voor elkaar, maar tegenwoordig totaal niet meerquote:
Ocon en Alonso kan ook.quote:
Allemaal dol op Nederland!quote:
Deze mythe man, je hoort continu al die 'fans' over elkaar heenvallen om maar het hardst te roepen dat je hier niet in kan halen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:52 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
2 stopper lijkt mij niet handig, omdat er amper in te halen is. Alleen bij SC denk ik toch?
Dat weet ik wel zeker van nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn voorspelling
1. Verstappen (ook snelste ronde in een nieuw record)
quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Verkeerde topic, maar om 12:50 is de build-up livestream.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal interviews en beelden die je ook gewoon in de voorbeschouwing gaat zien,zonder het risico dat het afgekapt of te saai wordt. Tevens correcte topic.
Mythe? Ik zeg amper he, niet dat er niet in te halen valt. Tuurlijk is er wat mogelijk met DRS, maar dat er in 2022 maar 3 circuits waren waar minder werd ingehaald zegt wel wat denk ik. Als het hier makkelijk was had je ook wel wat versnellingsbakwissels gezien hequote:Op zondag 27 augustus 2023 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze mythe man, je hoort continu al die 'fans' over elkaar heenvallen om maar het hardst te roepen dat je hier niet in kan halen.
Het kan, het is bewezen mogelijk en het enige verschil met andere circuits is dat je er hier wel voor moet werken. Mensen die anders beweren zijn gewoon niet serieus te nemen. Men lijkt te zijn vergeten hoe Verstappen in 2021 gewonnen heeft.
Mensen die kijken naar kwantiteit neem ik nog minder serieus.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:08 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Mythe? Ik zeg amper he, niet dat er niet in te halen valt. Tuurlijk is er wat mogelijk met DRS, maar dat er in 2022 maar 3 circuits waren waar minder werd ingehaald zegt wel wat denk ik. Als het hier makkelijk was had je ook wel wat versnellingsbakwissels gezien he
Mensen die niet snappen dat je een relatieve vergelijking maakt neem ik dan weer niet serieusquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die kijken naar kwantiteit neem ik nog minder serieus.
Dat was over dat nieuwe mediacenter in de Engelands.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Exclusief inkijkje? De NOS had hier toch ook een rapportage over (niet gezien overigens)?
Ontsteking na operatie cystequote:Op zondag 27 augustus 2023 11:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft Stroll zich gesneden bij het scheren ofzo? Dikke witte pleister links op zijn kaaklijn
Ah, ok. Helder!:quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was over dat nieuwe mediacenter in de Engelands.
Er waren dit jaar amper inhaalacties op Silverstone, toch was het één van de betere races van het jaar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:27 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat je een relatieve vergelijking maakt neem ik dan weer niet serieus
Op de meeste banen waar zogenaamd niet in te halen valt heeft Max al bewezen dat het wel kan, en niet altijd op de meest logische plekken, Monaco uitgezonderd dan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze mythe man, je hoort continu al die 'fans' over elkaar heenvallen om maar het hardst te roepen dat je hier niet in kan halen.
Het kan, het is bewezen mogelijk en het enige verschil met andere circuits is dat je er hier wel voor moet werken. Mensen die anders beweren zijn gewoon niet serieus te nemen. Men lijkt te zijn vergeten hoe Verstappen in 2021 gewonnen heeft.
Ik zag dat Mercedes een beetje topspeed mist dus best een kans voor Albon om Russell te pakken mocht het bij de start nog niet lukken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:38 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Op de meeste banen waar zogenaamd niet in te halen valt heeft Max al bewezen dat het wel kan, en niet altijd op de meest logische plekken, Monaco uitgezonderd dan.
Dat viel dus heel erg mee.quote:Op de tweede dag van de Dutch Grand Prix zijn zaterdag vijf mensen aangehouden.
Twee personen werden betrapt op een gestolen brommer, een is aangehouden voor winkeldiefstal, een ander voor openbare dronkenschap, de laatste voor bedreiging, deelde burgemeester van Zandvoort David Moolenburgh zondag mee. Ook werden vijftien personen beboet voor wildplassen. Details over de arrestanten kon Moolenburgh niet geven.
Albon op het podiumquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag dat Mercedes een beetje topspeed mist dus best een kans voor Albon om Russell te pakken mocht het bij de start nog niet lukken.
Wanneer heb ik iets gezegd over de kwaliteit van een race? Het enige wat ik heb gezegd is dat je probeert je pitstopaantal te minimaliseren op een circuit waar je relatief minder makkelijk kan inhalen. Maar begrijpend lezen is lastig blijkbaarquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er waren dit jaar amper inhaalacties op Silverstone, toch was het één van de betere races van het jaar.
Miami was tot België de top van het jaar qua aantal inhaalacties, toch was het een mindere race die alleen goed leek doordat alles wat eraan vooraf ging nog slechter was.
Het aantal inhaalacties zegt helemaal niets over de kwaliteit van een race. De vergelijking gaat mank op elk vlak.
Als je het hebt over Zandvoort en moeilijk inhalen, knapt er iets bij Nattekat.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:44 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Wanneer heb ik iets gezegd over de kwaliteit van een race? Het enige wat ik heb gezegd is dat je probeert je pitstopaantal te minimaliseren op een circuit waar je relatief minder makkelijk kan inhalen. Maar begrijpend lezen is lastig blijkbaar
Niet eens voor vrouwen lastigvallen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:42 schreef golfer het volgende:
Haarlems Dagblad:
[..]
Dat viel dus heel erg mee.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het iets met de samenstelling van het publiek te maken heeft.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:42 schreef golfer het volgende:
Haarlems Dagblad:
[..]
Als je het hebt over * en moeilijk inhalen, knapt er iets bij Nattekat.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als je het hebt over Zandvoort en moeilijk inhalen, knapt er iets bij Nattekat.
Wat? Al dat opblazen door kranten als het NRC sloeg dus nergens op?quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:42 schreef golfer het volgende:
Haarlems Dagblad:
[..]
Klopt maar dat was niet het punt. Het ging er om OF er moeilijk was in te halen. Niet of dat beter of slechter is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het hebt over * en moeilijk inhalen, knapt er iets bij Nattekat.
Ik stoor me al jaren aan lui die er een probleem van maken. Spa is helemaal verkloot doordat het nu te makkelijk is om in te halen en rondenlang vechten om positie is juist wat F1 zo mooi maakt.
Dat ook. Het is geen Monaco, inhalen kan prima. Je moet alleen geen Bottas heten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt maar dat was niet het punt. Het ging er om OF er moeilijk was in te halen. Niet of dat beter of slechter is.
Dat blijkt ja haha... Het is ook helemaal niet erg dat het zo is, het maakt soms een race juist leuker als het moeilijk is. Maargoed, als je alleen reageert met eigen aannames over anderen wordt het gesprek lastigquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als je het hebt over Zandvoort en moeilijk inhalen, knapt er iets bij Nattekat.
Jij snapt hetquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt maar dat was niet het punt. Het ging er om OF er moeilijk was in te halen. Niet of dat beter of slechter is.
Maar deze hele discussie ging niet over of een race mooi/leuk is of niet. Het ging over pitstopstrategie, of een 1 stopper beter zou zijn, omdat je hier moeilijk kan inhalen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ook. Het is geen Monaco, inhalen kan prima. Je moet alleen geen Bottas heten.
Spa was een fantastische race omdat er echt gestreden moest worden dit jaar. Vooral dankzij Williams en hun hoge topsnelheid, maar dan toch.
Er zit een verschil tussen "het kan niet" en "het gebeurt niet"
En in dat geval is inhalen gewoon makkelijk. Zo'n groot verschil tussen bandenleven is prima te doen. Het is geen Monaco.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:11 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar deze hele discussie ging niet over of een race mooi/leuk is of niet. Het ging over pitstopstrategie, of een 1 stopper beter zou zijn, omdat je hier moeilijk kan inhalen.
OP is altijd omgerekend naar Nederlandse tijd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:26 schreef opgebaarde het volgende:
Vanmiddag drie uur zie ik. Is dat Nederlandse tijd of lokaal?
#dtv
Ik ben allang blij dat het bij de hoge heren toch wel duidelijk begint te worden dat die DTS fans niet voor de lange termijn zijn en dat hun belangrijkste groep kijkers die stratenzooi meer dan zat zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:27 schreef DjVero het volgende:
Vaak en hard genoeg roepen dat dit oh zo'n geweldige baan is die tot in sint juttemis op de kalender moet staan en het gaat vanzelf wel een keer waar zijn, natuurlijk!
🤣🤣🤣🤣👌🏻quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:27 schreef DjVero het volgende:
Vaak en hard genoeg roepen dat dit oh zo'n geweldige baan is die tot in sint juttemis op de kalender moet staan en het gaat vanzelf wel een keer waar zijn, natuurlijk!
Wat de essentiële waarde van wiskunde en aardrijkskunde op de middelbare school bewijstquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
OP is altijd omgerekend naar Nederlandse tijd.
Ik vind veel moderne circuits behoorlijk sfeerloos. Paul Ricard is wel het toppunt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:27 schreef DjVero het volgende:
Ik vind Qatar erger dan Paul Ricard qua sfeerquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind veel moderne circuits behoorlijk sfeerloos. Paul Ricard is wel het toppunt.
Zandvoort is een eigenzinnige baan door de duinen. Het mist nog een tunneltje en een molentje :p Beetje als het Monaco gevoel qua omgeving. Ik zou er ook een voorstander voor zijn dat veel oude circuits terugkomen. Maar ja.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:39 schreef Zwoerd het volgende:
Denk ik ook, zag je vorig jaar ook met Hamilton die na de SC aan alle kanten voorbij gereden werd. Daar was geen verdedigen aan.
Mep gehad van Lawrence omdat hij niet Alonso isquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft Stroll zich gesneden bij het scheren ofzo? Dikke witte pleister links op zijn kaaklijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |