Wat gaat Russel doen dan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn voorspelling
1. Verstappen (ook snelste ronde in een nieuw record)
2. Alonso
3. Piastri
4. Norris
5. Hamilton
6. Albon
7. Sainz
8. Stroll
9. Tsunoda
10. Magnussen
Mr Saturday presteert nooit iets aparts op zondagenquote:
hij knalt gewoon tegen Albon aanquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Mr Saturday presteert nooit iets aparts op zondagen
Leclerc valt uit in zijn maar al bekende eerste bocht
Sargeant finisht wel denk ik, maar als laatste
Charlie huilt in het Monacoos.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
tot nu toe won iedereen zijn thuisrace, dus nu ook
Allemaal bij bocht 1 de toeristische route pakken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:54 schreef DKUp het volgende:
Nou gelukkig is er nog regen anders zou het een optocht worden zonder een crash.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:19 schreef Beathoven het volgende:
Bij de NOS zoals vroeger. Niets mis mee.
Voor tips kan men terecht bij Sjarrel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal bij bocht 1 de toeristische route pakken.
En Sainz.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Voor tips kan men terecht bij Sjarrel.
Vroeger had de NOS het behoorlijk voor elkaar, maar tegenwoordig totaal niet meerquote:
Ocon en Alonso kan ook.quote:
Allemaal dol op Nederland!quote:
Deze mythe man, je hoort continu al die 'fans' over elkaar heenvallen om maar het hardst te roepen dat je hier niet in kan halen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:52 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
2 stopper lijkt mij niet handig, omdat er amper in te halen is. Alleen bij SC denk ik toch?
Dat weet ik wel zeker van nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn voorspelling
1. Verstappen (ook snelste ronde in een nieuw record)
quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Verkeerde topic, maar om 12:50 is de build-up livestream.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal interviews en beelden die je ook gewoon in de voorbeschouwing gaat zien,zonder het risico dat het afgekapt of te saai wordt. Tevens correcte topic.
Mythe? Ik zeg amper he, niet dat er niet in te halen valt. Tuurlijk is er wat mogelijk met DRS, maar dat er in 2022 maar 3 circuits waren waar minder werd ingehaald zegt wel wat denk ik. Als het hier makkelijk was had je ook wel wat versnellingsbakwissels gezien hequote:Op zondag 27 augustus 2023 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze mythe man, je hoort continu al die 'fans' over elkaar heenvallen om maar het hardst te roepen dat je hier niet in kan halen.
Het kan, het is bewezen mogelijk en het enige verschil met andere circuits is dat je er hier wel voor moet werken. Mensen die anders beweren zijn gewoon niet serieus te nemen. Men lijkt te zijn vergeten hoe Verstappen in 2021 gewonnen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |