Altijd weer die Viaplay kijkers.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nee joh. Ik hoorde zojuist André Rieu het bekende openingsnummer spelen van Bryan Tyler.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
André Rieu gecancelled dus (op het Wilhelmus na).
Ja, ja, hij heet Brian Tyler.... jij je zinquote:
Psssst.... tijdens de race in de worldfeed ook.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tijdens de drivers parade waren er CGI reclameborden in gemonteerd....
Dat zegt Lammers net bij de NOS, tijdens de Drivers Parade had er iets moeten zijn.quote:
Ja, die Jan Lammers zegt ook dat Lewis Hamilton z'n paraplu moet inleveren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zegt Lammers net bij de NOS, tijdens de Drivers Parade had er iets moeten zijn.
Maar gezien het tijdsschema en het weer last minute gecancelled.
Dat was een grapje.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, die Jan Lammers zegt ook dat Lewis Hamilton z'n paraplu moet inleveren.
En terecht, kutparaplu'squote:Op zondag 27 augustus 2023 13:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, die Jan Lammers zegt ook dat Lewis Hamilton z'n paraplu moet inleveren.
Ah, ok. Thanks!quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zegt Lammers net bij de NOS, tijdens de Drivers Parade had er iets moeten zijn.
Maar gezien het tijdsschema en het weer is dat last minute gecancelled.
Nopequote:Op zondag 27 augustus 2023 13:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je mist niks.
Of je moet van gouden Lambo's en scoopies houden.
Een scoopie nemen, oftewel een schepje met pre-workoutpoeder, is voor fanatieke sportschoolbezoekers niets vreemds. Dit soort middelen wordt steeds populairder volgens marktonderzoeker Euromonitor, vooral onder jonge sporters.quote:
Pre-workoutpoeder?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een scoopie nemen, oftewel een schepje met pre-workoutpoeder, is voor fanatieke sportschoolbezoekers niets vreemds. Dit soort middelen wordt steeds populairder volgens marktonderzoeker Euromonitor, vooral onder jonge sporters.
SCOOOOOOOOOP @Zipportalquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een scoopie nemen, oftewel een schepje met pre-workoutpoeder, is voor fanatieke sportschoolbezoekers niets vreemds. Dit soort middelen wordt steeds populairder volgens marktonderzoeker Euromonitor, vooral onder jonge sporters.
Achja, van plaatjesdraaier la Fuente had ik ook nog nooit gehoord, en zo te horen heb ik niets gemist.quote:
I rest my case.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wist zojuist te melden dat Albon slechts een half seizoen bij RedBull heeft gereden.
Die ken ik inderdaad ook niet. Maar ik heb ook nooit van dat soort muziek gehouden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Achja, van plaatjesdraaier la Fuente had ik ook nog nooit gehoord, en zo te horen heb ik niets gemist.
Het is een man met een knotje die een mp3tje kan afspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |