quote:Sam Asghari ontkent bedreiging Britney Spears: 'Altijd blijven steunen’
Na een huwelijk van een jaar is het sprookje tussen Britney Spears (41) en Sam Asghari (29) tot een einde gekomen. Naast 'onoverkomelijke verschillen' en vermeend bedrog, zou er volgens 'TMZ' ook sprake zijn van fysiek geweld. Op Instagram vraagt Sam nu of iedereen vriendelijk en bedachtzaam willen omgaan met de scheiding. Ook reageert Sams management bij RTL Boulevard op de geruchten over hun huwelijkse voorwaarden.
'Na zes jaar van liefde en toewijding aan elkaar hebben mijn vrouw en ik besloten onze reis samen te beëindigen', begin Sam zijn bericht in zijn Instagram-verhaal. 'We zullen vasthouden aan de liefde en het respect dat we voor elkaar hebben en ik wens haar altijd het allerbeste. Shit happens'. Hij begrijpt dat het bijna onmogelijk is om privacy te krijgen als je van zo'n grote bekendheid scheidt, maar doet toch een poging om iedereen te verzoeken om respectvol met de situatie om te gaan. 'Vragen om privacy lijkt te belachelijk, dus ik zal iedereen - inclusief de media - willen vragen om vriendelijk en tactvol te zijn.'
De manager van Sam reageert tegenover RTL Boulevard op de verwijten jegens hem. "Er zijn veel beweringen dat Sam de huwelijkse voorwaarden betwist en dreigt zijn ex-vrouw met video's te schaden. Deze beweringen zijn echter onwaar, aangezien er nooit negatieve bedoelingen naar haar zijn uitgegaan en ook nooit zullen gaan. Sam heeft haar altijd gesteund en zal dat altijd blijven doen.
Jep, Britney had altijd al dat viezige... Stond en staat ze ook om bekend, slechte hygiëne,dol op junkfood en houdt niet van douchen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Op enkele van de vorige posts: ook ik zie Britney gewoon als slachtoffers en het is onwijs lastig om zelfinzicht te hebben bij bepaalde mentale problemen.
Mensen lijken te denken dat Britney de perfecte modelburger moet zijn want anders is het hELemaaL nIEt gOED dat ze onder curatele weg is.
Dat is simpelweg onterecht. Niet iedereen met een mentaal probleem moet meteen maar onder curatele. Je mag, thank God, ook gewoon met psychische problemen je leven leiden. In haar geval zou je bijna ‘je leven lijden’ zeggen. Ze mag zoveel fouten maken als ze wil, net als ieder ander. Gelukkig maar. Niemand is perfect.
Het viel me trouwens op dat ze volgens een bepaald artikel maar een geschat vermogen van 60 miljoen heeft. Vrij weinig.
Dat ze er pas slonzig uit is gegaan nadat ze onder haar curatele weg is, is bullshit. Ze zag er al veel langer slonzig uit. Daarnaast, als je naar die tijdlijn kijkt dan, dat er ook ná de curatele foto’s zijn van een verzorgde(re) Britney.
Meid is gewoon gebruikt en misbruikt. Ze zei in de rechtszaal dat ze op een bepaald moment ineens op andere medicatie werd gezet (lithium) voor niks en zich daardoor ineens veel slechter voelde (qua mentale problemen). Artsen uiteraard betaald door Papa Spears.
Moet ook altijd denken aan die VMA Awards van 2007. Ik heb nog nooit iemand zo leeg en triest op het podium zien staan (lees: gedwongen worden). Kreeg ze er daarna nog allerlei kritiek op ook, waaronder op haar lichaam. Vreselijk.
Ik doelde er daarmee eigenlijk meer op dat ze er slonziger uit ziet sinds de verloving met Sam. Maar je hebt gelijk, het gaat altijd wat heen en weer.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Op enkele van de vorige posts: ook ik zie Britney gewoon als slachtoffer en het is onwijs lastig om zelfinzicht te hebben bij bepaalde mentale problemen.
Mensen lijken te denken dat Britney de perfecte modelburger moet zijn want anders is het hELemaaL nIEt gOED dat ze onder curatele weg is.
Dat is simpelweg onterecht. Niet iedereen met een mentaal probleem moet meteen maar onder curatele. Je mag, thank God, ook gewoon met psychische problemen je leven leiden. In haar geval zou je bijna ‘je leven lijden’ zeggen. Ze mag zoveel fouten maken als ze wil, net als ieder ander. Gelukkig maar. Niemand is perfect.
Het viel me trouwens op dat ze volgens een bepaald artikel maar een geschat vermogen van 60 miljoen heeft. Vrij weinig.
Dat ze er pas slonzig uit is gegaan nadat ze onder haar curatele weg is, is bullshit. Ze zag er al veel langer slonzig uit. Daarnaast, als je naar die tijdlijn kijkt dan, dan zie je dat er ook ná de curatele foto’s zijn van een verzorgde(re) Britney.
Meid is gewoon gebruikt en misbruikt. Ze zei in de rechtszaal dat ze op een bepaald moment ineens op andere medicatie werd gezet (lithium) voor niks en zich daardoor ineens veel slechter voelde (qua mentale problemen). Artsen uiteraard betaald door Papa Spears.
Moet ook altijd denken aan die VMA Awards van 2007. Ik heb nog nooit iemand zo leeg en triest op het podium zien staan (lees: gedwongen worden). Kreeg ze er daarna nog allerlei kritiek op ook, waaronder op haar lichaam. Vreselijk.
Oh, ik doelde niet per se op jou, hoor! Heb niet echt opgelet of dat na haar verloving met Sam is,quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik doelde er daarmee eigenlijk meer op dat ze er slonziger uit ziet sinds de verloving met Sam. Maar je hebt gelijk, het gaat altijd wat heen en weer.
quote:
Ze heeft gewoon contact met haar moeder en laat ook regelmatig weten hoeveel ze van haar houdt. Haar zus heeft haar ook opgezocht (hoe dat contact precies is nu geen idee maar volgens mij zit dat ondertussen ook goed) en dat ging ook helemaal prima.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Tja, we gaan het zien hoe goed het is geweest om haar vader weg te schoppen.![]()
Binnenkort Breaking News, daar kun je op wachten want nu heeft ze niks en niemand meer. Geen familie, geen echte vrienden, zelfs geen artsen betaald door vader.Alles is weg, [behalve haar zogenaamde manager Cade Hudson, de Free Britney mongolen en haar mede druggebruikers] en het zal haar dood worden.
Blijkbaar liever dat dan onder bescherming staan.
En dat is niet één keer, dat is iedere keer, iedere dag, elke keer weer, overal waar je gaat.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:11 schreef ChipsZak. het volgende:
En laten we nou niet doen alsof je hier niet totaal gestoord van wordt:
Dit was 2013 maar daarvoor (pre-2007) was het nog vele malen erger. Dat was écht belachelijk. Ze heeft ook zó vaak duidelijk gemaakt dat ze de paparazzi echt voor geen meter trok (duh) maar luisteren werd er niet gedaan.
Exact. Dat was het hoogtepunt van paparazzi sowieso en zij was de hoofdrolspeelster in showbizz toentertijd. Princess of Pop en zo.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is niet één keer, dat is iedere keer, iedere dag, elke keer weer, overal waar je gaat.
Ik ga hier toch nog een keer op reageren, ik begrijp echt je punt heel goed, maar 'onder bescherming staan' was het probleem niet zozeer, het probleem was meer dat ze werd uitgebuit in het conservatorship. Als ze mentaal niet in staat was om zichzelf te verzorgen, had haar dan echt in bescherming genomen ipv te gebruiken als een soort circusaapje.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Tja, we gaan het zien hoe goed het is geweest om haar vader weg te schoppen.![]()
Binnenkort Breaking News, daar kun je op wachten want nu heeft ze niks en niemand meer. Geen familie, geen echte vrienden, zelfs geen artsen betaald door vader.Alles is weg, [behalve haar zogenaamde manager Cade Hudson, de Free Britney mongolen en haar mede druggebruikers] en het zal haar dood worden.
Blijkbaar liever dat dan onder bescherming staan.
Yes, avond aan avond shows in Las Vegas moeten draaien, dat kan me niet gezond lijken voor je mentale gezondheid.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:43 schreef WorkBitch het volgende:
[..]
Ik ga hier toch nog een keer op reageren, ik begrijp echt je punt heel goed, maar 'onder bescherming staan' was het probleem niet zozeer, het probleem was meer dat ze werd uitgebuit in het conservatorship. Als ze mentaal niet in staat was om zichzelf te verzorgen, had haar dan echt in bescherming genomen ipv te gebruiken als een soort circusaapje.
Nee maar je kunt je toch wel douchen, dit gaat echt te ver altijd dat vieze vadsige onverzorgde junky uiterlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:11 schreef ChipsZak. het volgende:
En laten we nou niet doen alsof je hier niet totaal gestoord van wordt:
Dit was 2013 maar daarvoor (pre-2007) was het nog vele malen erger. Dat was écht belachelijk. Ze heeft ook zó vaak duidelijk gemaakt dat ze de paparazzi echt voor geen meter trok (duh) maar luisteren werd er niet gedaan.
Overdrijf niet zo zeg. Zo erg is het ook weer niet.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:33 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee maar je kunt je toch wel douchen, dit gaat echt te ver altijd dat vieze vadsige onverzorgde junky uiterlijk.
Vooral als je weet dat 24/7 paparazzi is.
Ik vind haar echt op ve foto's te vies om met een tang aan te pakken..
Ik vind het ook echt erg om te zien dat iemand zo naar de klote is.
Ik gok dat Britney enkel aan medicatie verslaafd is (geweest), maar dat is in Amerika natuurlijk ook 'drugs'.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo zeg. Zo erg is het ook weer niet.
Amy Winehouse, die zag er pas erg uit op het hoogtepunt van haar verslaving. Ik betwijfel of Britney verslaafd is aan drugs.
Nouja als je het nodig hebt heb je het nodig, maar sommige medicatie (vooral voor psychische klachten) is natuurlijk wel redelijke rommel.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:22 schreef WorkBitch het volgende:
[..]
Ik gok dat Britney enkel aan medicatie verslaafd is (geweest), maar dat is in Amerika natuurlijk ook 'drugs'.
Tijdens het conservatorship kreeg ze sowieso lithium, dat alleen is al rommel inderdaadquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja als je het nodig hebt heb je het nodig, maar sommige medicatie (vooral voor psychische klachten) is natuurlijk wel redelijke rommel.
Kom op zeg voor een celebrity van haar omvang ziet ze er gewoon vies en onverzorgd uit.Zulke types lopen hier rondom station om hun speed te kopen in hun joggingpak.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo zeg. Zo erg is het ook weer niet.
Amy Winehouse, die zag er pas erg uit op het hoogtepunt van haar verslaving. Ik betwijfel of Britney verslaafd is aan drugs.
My bad, helemaal overheen gelezen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:30 schreef ChipsZak. het volgende: [..] Ja, maar dat had ik ook gezegd in de spoiler,
.
Met dit verschil......ze ziet er nooit leuk of verzorgd uit. Zelf net blokje om. Dinsdag markt, dus bietje netjes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:46 schreef rym het volgende:
Tsja ik loop ook wel eens in een joggingbroek of ongewassen naar buiten om de vuilnis buiten te zetten of de krant op te halen. Verschil is dat er bij mij geen paparazzi op de stoep ligt en dat meteen op de camera gezet wordt.
Ik heb bij haar het idee dat ze al lang geleden een 'i dont give a ****'-mentaliteit heeft over er altijd top uit moeten zien. Zeg maar het tegenovergestelde van een Sylvie Meis of Patricia Paay die eerst een uur moeten plamuren voordat ze überhaupt hun huis uitkomen.
Je hoeft ook niet helemaal gestucadoord en geplamuurd door het leven te gaan.Er zijn genoeg sterren die casual gekleed in hun vrije tijd rondlopen, maar dan wel verzorgd..quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:46 schreef rym het volgende:
Tsja ik loop ook wel eens in een joggingbroek of ongewassen naar buiten om de vuilnis buiten te zetten of de krant op te halen. Verschil is dat er bij mij geen paparazzi op de stoep ligt en dat meteen op de camera gezet wordt.
Ik heb bij haar het idee dat ze al lang geleden een 'i dont give a ****'-mentaliteit heeft over er altijd top uit moeten zien. Zeg maar het tegenovergestelde van een Sylvie Meis of Patricia Paay die eerst een uur moeten plamuren voordat ze überhaupt hun huis uitkomen.
Pete Doherty heeft je post gelikedquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:22 schreef sherezade het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet helemaal gestucadoord en geplamuurd door het leven te gaan.Er zijn genoeg sterren die casual gekleed in hun vrije tijd rondlopen, maar dan wel verzorgd..
Ik denk dat Britney echt de onverzorgdste celeb ever is...
Die was onbekend.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:37 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Pete Doherty heeft je post geliked
Ja en Pete Doherty is dan ook echt het typische voorbeeld van een heroinejunk op perron...quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:37 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Pete Doherty heeft je post geliked
Topfotoquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:51 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Pete heeft zich weten te herpakken en is vader nu.
[ afbeelding ]
Ja erg he, dit is echt niet normaal. Mensen vinden hier dat ik overdrijf...nou als ik zo''n persoon zie lopen ergens in combinatie met die vadsige vuile kleren en dat ongewassen uiterlijk met het gezicht vol uitslag en acne...dan loop ik er wel met een boogje om heen en zou je echt denken dat het een dakloze verslaafde is. Maar omdat het '' Britney Spears '' is valt het wel allemaal meequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:57 schreef quirina het volgende:
https://hollywoodlife.com(...)showing-ugly-hairdo/
Britney is niet zo goed met haar haar. Of het is vet, of de ratten hebben er aan lopen vreten.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:19 schreef deedeetee het volgende:
Ze heeft blijkbaar maling aan haar uiterlijk gekregen, mensen moeten haar maar nemen zoals ze is.
Dat heb ik ook met de rest van haar. Ze is nooit aantrekkelijk geweest, nooit een topzangeres of danseres. Gevalletje goede marketing.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja erg he, dit is echt niet normaal. Mensen vinden hier dat ik overdrijf...nou als ik zo''n persoon zie lopen ergens in combinatie met die vadsige vuile kleren en dat ongewassen uiterlijk met het gezicht vol uitslag en acne...dan loop ik er wel met een boogje om heen en zou je echt denken dat het een dakloze verslaafde is. Maar omdat het '' Britney Spears '' is valt het wel allemaal mee![]()
![]()
![]()
Echt niet dus...
Welk uiterlijk ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:19 schreef deedeetee het volgende:
Ze heeft blijkbaar maling aan haar uiterlijk gekregen, mensen moeten haar maar nemen zoals ze is.
Dat is juist haar verdienmodel.quote:
Sorry hoor, maar mevrouw kon écht dansen als de beste. Zonde dat het zo 'vergeten' wordt door alle ellende en smerige imago die ze gekregen heeft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de rest van haar. Ze is nooit aantrekkelijk geweest, nooit een topzangeres of danseres. Gevalletje goede marketing.
Inderdaad, een heel doorsnee ogend meisje - o.k., met een goed lijf - met (ooit) goede mensen om haar heen. Visagisten en zo. Die als het ware het popsterren-gezicht erop schilderden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de rest van haar. Ze is nooit aantrekkelijk geweest, nooit een topzangeres of danseres. Gevalletje goede marketing.
Dansen als de beste? Even kort gekeken maar dat zie ik niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:00 schreef Jauke het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mevrouw kon écht dansen als de beste. Zonde dat het zo 'vergeten' wordt door alle ellende en smerige imago die ze gekregen heeft.
Skippen naar 0:55, Britney is met het rode topje.
Goeie top40 liedjes en een leuk meisje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijk wijf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:17 schreef Noek het volgende:
Lul maar, die vrouw heeft goede triceps.
Ergens zorgt ze dus wel voor zichzelf.
Dansen als de beste? Nee sorry geen talent... Dit is gewoon een choreografie die ze moest leren totdat ze het kon met behulp van tig coaches... Ze kan misschien wel aardig ritmisch dansen en pikt de choreografie misschien snel op maar het is geen buiten gewoon talent....bovendien heeft ze de choreografie ook nooit zelf bedacht van haar eigen video's daar had ze een heel team voor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:00 schreef Jauke het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mevrouw kon écht dansen als de beste. Zonde dat het zo 'vergeten' wordt door alle ellende en smerige imago die ze gekregen heeft.
AH zou dit bericht de reden zijn van haar ei bakken met paprika en tomaat filmpje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Haar manager en advocaat mogen nu zorgen dat ze te eten krijgt.
https://www.tmz.com/2023/(...)support-care-system/
Ik zie nu de video.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:57 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
AH zou dit bericht de reden zijn van haar ei bakken met paprika en tomaat filmpje?
Precies. Dansen vond ze ook altijd het leukst. Mensen lijken ook te vergeten dat ze ook echt wel kan zingen maar ze dat typische Britney-stemmetje helemaal niet van nature heeft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:00 schreef Jauke het volgende:
[..]
Je maakt het wel heel groot hoor. Je doet net alsof ze weigert te eten en ze met een lepel geforceerd moet worden. Er staat verder eigenlijk helemaal niets bijzonders.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Haar manager en advocaat mogen nu zorgen dat ze te eten krijgt.
https://www.tmz.com/2023/(...)support-care-system/
Ze kan wel zingen en dansen hoor. Ze had talent maar is gewoon helemaal kapot gemaakt. Eeuwig zondequote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Precies. Dansen vond ze ook altijd het leukst. Mensen lijken ook te vergeten dat ze ook echt wel kan zingen maar ze dat typische Britney-stemmetje helemaal niet van nature heeft.
Je ziet dat hier (en krijgt een stukje Timberlake mee). Als ze die stem had mogen gebruiken had ze een veel grotere vocal range gehad. Maar daar hadden we Christina Aguilera al voor en Britney zag eruit als de American Dream.
Precies, dat!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:22 schreef rym het volgende:
Ik denk meer geval van op het juiste moment op de juiste plek zijn. Uiterlijk, dansen, zingen, acteren op haar 16e-17e allemaal leuk maar niet uitzonderlijk. Ze paste gewoon mooi in het plaatje wat ze zochten en het sloeg aan. En vanaf dat moment was het een rollercoaster.
Jim, Jamai, jantje Smit.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:22 schreef rym het volgende:
Ik denk meer geval van op het juiste moment op de juiste plek zijn. Uiterlijk, dansen, zingen, acteren op haar 16e-17e allemaal leuk maar niet uitzonderlijk. Ze paste gewoon mooi in het plaatje wat ze zochten en het sloeg aan. En vanaf dat moment was het een rollercoaster.
Nu ik dit weer zie. Heeft zij facings laten verwijderen ofzo? Die tanden met ruimte vielen me al een tijdje op. Zonde.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:54 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Britney Spears Talking About Reconciling with Dad Jamie Spears
https://www.tmz.com/2023/(...)amie-spears-divorce/
Ik heb even opgezocht wat de Hollywood tandarts hiervan denkt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ik dit weer zie. Heeft zij facings laten verwijderen ofzo? Die tanden met ruimte vielen me al een tijdje op. Zonde.
Ja goed idee om het weer goed te maken met pappa. Blijft ze tenminste braaf haar pillen slikkenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:54 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Britney Spears Talking About Reconciling with Dad Jamie Spears
https://www.tmz.com/2023/(...)amie-spears-divorce/
Volgens bij bij facings worden de eigen tanden weg geslepen dat is bij haar niet het geval.... Ik denk dat het composiet is dat wordt gebruikt destijds om de spleten op te vullen.... Maar zo te zien is ze al in tijden niet bij de tandarts geweest.....quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ik dit weer zie. Heeft zij facings laten verwijderen ofzo? Die tanden met ruimte vielen me al een tijdje op. Zonde.
Ze was 12 toen ze een Mouseketeer was (uit dat filmpje) en ze dus zo zong, danste, acteerde etc. Op zo’n leeftijd is dat echt niet iets dat iedereen maar even met gemak én goed doet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:22 schreef rym het volgende:
Als je haar zo terug ziet dan is het toch wel echt triest wat er van haar terecht is gekomen uiteindelijk..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze was 12 toen ze een Mouseketeer was (uit dat filmpje) en ze dus zo zong, danste, acteerde etc. Op zo’n leeftijd is dat echt niet iets dat iedereen maar even met gemak én goed doet.
Bovendien is het natuurlijk voor iedereen, elke celeb, een kwestie van de juiste plek en tijd.
Nee inderdaad, het is niet zo dat iedereen dat zo maar even met gemak doet. Maar verwacht dat er bij de Mouseketeers audities tientallen meisjes geweest zijn die vergelijkbaar waren. Laten we wel wezen, ze was geen supermodel qua looks, geen Whitney Houston stem, geen Russisch staatsballet ster etc.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze was 12 toen ze een Mouseketeer was (uit dat filmpje) en ze dus zo zong, danste, acteerde etc. Op zo’n leeftijd is dat echt niet iets dat iedereen maar even met gemak én goed doet.
Bovendien is het natuurlijk voor iedereen, elke celeb, een kwestie van de juiste plek en tijd.
Christina zat er tegelijk met Brit in ook. Net als Timberlake.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:38 schreef SEMTEX het volgende:
Er zijn eigenlijk bizar veel kindsterretjes die niet goed eindigen of vervallen in drank/drugs. Ik denk dat menig mouseketeer kind langer heeft moeten werken dan goed voor hem/haar was. Ryan Gosling is echt een uitzondering.
True, die zijn ook goed hun twenties en thirties doorgekomen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Christina zat er tegelijk met Brit in ook. Net als Timberlake.
Die zijn toch omgebouwd lelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
True, die zijn ook goed hun twenties en thirties doorgekomen.
Als 13-jarige al.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
Christina heeft wel een dijk van stem..
Nou inderdaad, nooit gezien overigens.quote:
Echt? Ik weet niet anders dan hoe goed ze zingt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:11 schreef sherezade het volgende:
Christina is sowieso een van de ondergewaardeerde zangeressen ooit.
Ik kan me nog herinneren toen ze "Dirty" uitbracht dat ze behoorlijk wat kritiek over zich heen kreeg en pas na het nummer "Beautiful" werd ze eigenlijk pas serieus genomen....quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Ik weet niet anders dan hoe goed ze zingt.
Britney succesvol door de goed geschreven Top40 hits, Christina vanwege de fantastische stem.
Kritiek staat niet gelijk aan niet serieus genomen worden alsook niet aan ondergewaardeerd worden. Dirrty zette haar op een heel nieuwe manier in de kijker na Genie in a bottle. Stuk shock value, zeker toentertijd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren toen ze "Dirty" uitbracht dat ze behoorlijk wat kritiek over zich heen kreeg en pas na het nummer "Beautiful" werd ze eigenlijk pas serieus genomen....
Longevity. Shock value.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kritiek staat niet gelijk aan niet serieus genomen worden alsook niet aan ondergewaardeerd worden. Dirrty zette haar op een heel nieuwe manier in de kijker na Genie in a bottle. Stuk shock value, zeker toentertijd.
Klopt maar ze stond wel echt in de schaduw van Britney... Die werd op handen gedragen door het publiek...Christina heeft er toch wel voor moeten knokken.... Maar goed nu zijn de rollen omgedraaid...quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kritiek staat niet gelijk aan niet serieus genomen worden alsook niet aan ondergewaardeerd worden. Dirrty zette haar op een heel nieuwe manier in de kijker na Genie in a bottle. Stuk shock value, zeker toentertijd.
Wat had ik dan moet zeggen? Shockerend? Stukje shockeren dan. Dekt voor mij niet de lading overigens, maar goed.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Longevity. Shock value.
Hoe oud ben jij?
Nee, de vraag was niet sarcastisch bedoeld. Meer hoe oud je ongeveer letterlijk bent, want ik moest zo goed nadenken bij wat je allemaal zei.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat had ik dan moet zeggen? Shockerend? Stukje shockeren dan. Dekt voor mij niet de lading overigens, maar goed.
Ik zie wel wat moois opbloeien tussen jullie, uiteindelijk dan..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, de vraag was niet sarcastisch bedoeld. Meer hoe oud je ongeveer letterlijk bent, want ik moest zo goed nadenken bij wat je allemaal zei.![]()
Van die generatie is Pink eigenlijk de enige die een langdurige carrière van de grond heeft getild.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Xtina
Is wel een van de iconen van de 00s, hoor. Je had Britney als girl-next-door, the All American Dream, en Christina als rebelse sexy vixen. Dat was hoe het toen was. Volgens mij nooit ondergewaardeerd in die periode. Ik was groot fan,.
Nu echter is ze helemaal vergeten. Ze heeft niet zo’n longevity. Desalniettemin geweldige zangeres.
Vergeet Rihanna niet, of kwam die net te laat?quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Van die generatie is Pink eigenlijk de enige die een langdurige carrière van de grond heeft getild.
Die blik in haar ogen...quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:43 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Nel Veerkamp Spears.
[ afbeelding ]
Beyoncé was geen solo zangeres om mee te beginnenquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vergeet Rihanna niet, of kwam die net te laat?
En Beyoncé kwam sowieso ongeveer tegelijk met Britney in beeld. Net iets eerder.
Pink vind ik gewoon echt leuk, goede zang en nummers en goede performer.Ook haar karakter staat me aan, geen geouwehoer en recht door zee.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Van die generatie is Pink eigenlijk de enige die een langdurige carrière van de grond heeft getild.
Pink vind ik gewoon echt leuk, goede zang en nummers en goede performer.Ook haar karakter staat me aan, geen geouwehoer en recht door zee.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zou er echt niemand in haar omgeving zijn die tegen haar zegt van " kom op Brit, pak een douche en laat je verzorgen en trek iets normaals aan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:16 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Deze blik was nog het minst erge van de serie foto´s.
Sorry,quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, de vraag was niet sarcastisch bedoeld. Meer hoe oud je ongeveer letterlijk bent, want ik moest zo goed nadenken bij wat je allemaal zei.![]()
Eminem ook. Maar verder, inderdaad? Xtina niet, Brit niet (ben wel benieuwd hoe dat gegaan zou zijn als ze geen breakdown had gehad), Missy niet, etc. Wellicht Nicole uit de Pussycat Dolls maar dat is eigenlijk meer door dr vriendjes en niet zozeer haar zangkunsten,quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh ja, Beyoncé dan wellicht. Vind haar vreselijk dus ik vergat haar bestaan,quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vergeet Rihanna niet, of kwam die net te laat?
En Beyoncé kwam sowieso ongeveer tegelijk met Britney in beeld. Net iets eerder.
Terwijl Nicole ook weer zo'n voorbeeld is van uiterlijk mee hebben en wel kunnen zingen maar gewoon het niet niet hebben...quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eminem ook. Maar verder, inderdaad? Xtina niet, Brit niet (ben wel benieuwd hoe dat gegaan zou zijn als ze geen breakdown had gehad), Missy niet, etc. Wellicht Nicole uit de Pussycat Dolls maar dat is eigenlijk meer door dr vriendjes en niet zozeer haar zangkunsten,.
Nicole vind ik wel een ander kaliber dan Britney als het aankomt op zang (veel slechter en gemiddelder). Nicole zou nooit naar bovengekomen zijn zonder de PCD.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
Terwijl Nicole ook weer zo'n voorbeeld is van uiterlijk mee hebben en wel kunnen zingen maar gewoon het niet niet hebben...
Toevallig laatst een filmpje gezien van haar en bleek dat ze toch een goede stem had...
quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nicole vind ik wel een ander kaliber dan Britney als het aankomt op zang (veel slechter en gemiddelder). Nicole zou nooit naar bovengekomen zijn zonder de PCD.
https://youtu.be/wFi8j1VPXKA?si=2iMMJNpfKCH0nMh1[quote]quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nicole vind ik wel een ander kaliber dan Britney als het aankomt op zang (veel slechter en gemiddelder). Nicole zou nooit naar bovengekomen zijn zonder de PCD.
Haar karakter? Is allemaal marketing, wij weten niet hoe die mensen echt zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Pink vind ik gewoon echt leuk, goede zang en nummers en goede performer.Ook haar karakter staat me aan, geen geouwehoer en recht door zee.
Dit is wel even heel anders dan "Hit me baby one more time"quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dat is idd wel van een heel ander kaliber dan Britney Bitch.
https://youtube.com/shorts/Y_I9k7-7XGQ?feature=shared
Dat typische Britney huiltje in de stem.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dat is idd wel van een heel ander kaliber dan Britney Bitch.
https://youtube.com/shorts/Y_I9k7-7XGQ?feature=shared
De dag dat ze nooit meer wakker wordt ook, als ik dit zo zie.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:56 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De dag dat ze een keer wakker word zonder voortanden komt steeds dichterbij.
[ afbeelding ]
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
De dag dat ze nooit meer wakker wordt ook, als ik dit zo zie.
Nou....... Nicole zing Britney wel dik onder tafel hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Britney’s muziek maar over haar échte zangstem zoals je het ook hoorde in het filmpje dat ik hier eerder plaatste. Stuk dieper, meer bereik en geen overdreven Britney-riedeltje erin. Jammer dat deze ondertussen is verneukt.quote:
Wtf, zou dat door drugsgebruik komen vraag ik me af?quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:56 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De dag dat ze een keer wakker word zonder voortanden komt steeds dichterbij.
[ afbeelding ]
Gevalletje Insta vs. Reality?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat is er met hem gebeurd dan?
Hij wordt kaal en zo te zien kilo's bijgekomen...
Stress denk ik? Hij was schijnbaar vroeger ook dikker, slechte tanden etc en heeft hard gewerkt om er "goed" uit te zien. Aangenomen dat dit hem ook allemaal niet in de koude kleren is gaan zitten, is teruggaan naar je oude eetpatroon niet zo vreemd.quote:
Ik gok eerder dat ze een spalkje oid. mist. het is al jarenlang steeds verder uit elkaar aan het groeienquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wtf, zou dat door drugsgebruik komen vraag ik me af?
Zo, jij hebt er even werk van gemaakt!quote:Op maandag 4 september 2023 15:32 schreef WorkBitch het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat ze een spalkje oid. mist. het is al jarenlang steeds verder uit elkaar aan het groeien
[ afbeelding ]
Kan ook. Hoe dan ook ziet hij er nu uit als de gemiddelde kalende gast die je bij de Zeeman kan tegengekomen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:50 schreef ikbent het volgende:
[..]
Stress denk ik? Hij was schijnbaar vroeger ook dikker, slechte tanden etc en heeft hard gewerkt om er "goed" uit te zien. Aangenomen dat dit hem ook allemaal niet in de koude kleren is gaan zitten, is teruggaan naar je oude eetpatroon niet zo vreemd.
Ja maar haar gebit nu ten op zichte van een maand geleden toen was het nog niet zo erg...quote:Op maandag 4 september 2023 15:32 schreef WorkBitch het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat ze een spalkje oid. mist. het is al jarenlang steeds verder uit elkaar aan het groeien
[ afbeelding ]
Wel een beetje overdreven, hoor. Haar tanden zijn toch niet verslonsd?quote:Op maandag 4 september 2023 20:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja maar haar gebit nu ten op zichte van een maand geleden toen was het nog niet zo erg...
Maar niet te geloven dat ze zich helemaal laat verslonzen....Tanden is toch wel de eerste indruk van een persoon. Ze kan notabene iedere minuut van de dag een tandarts laten invliegen als ze wilt... Wat zou er toch door dat kupke van haar heen gaan??
Meen je dat nou? Gezien de laatste foto's?quote:Op dinsdag 5 september 2023 07:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wel een beetje overdreven, hoor. Haar tanden zijn toch niet verslonsd?
Man, een blinde ziet nog dat dit photoshop is.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wtf, zou dat door drugsgebruik komen vraag ik me af?
Verslonsd? Ja, dat meen ik. Miljoenen mensen, de gemiddelde mens, loopt er echt veel tragischer bij qua gebit. Je doelt op die foto’s hierboven toch? Die ‘door de jaren heen’? Want dan denk ik dat je iets te gewend bent geraakt aan Hollywood- en BN’ertanden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Gezien de laatste foto's?
Het gaat om de nepfoto waar een soort vierkant snippertje papier voor tand moet doorgaan.quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verslonsd? Ja, dat meen ik. Miljoenen mensen, de gemiddelde mens, loopt er echt veel tragischer bij qua gebit. Je doelt op die foto’s hierboven toch? Die ‘door de jaren heen’? Want dan denk ik dat je iets te gewend bent geraakt aan Hollywood- en BN’ertanden.
Overduidelijk een nepfoto, jaquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat om de nepfoto waar een soort vierkant snippertje papier voor tand moet doorgaan.
Post 109
Nee die bedoel ik nietquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verslonsd? Ja, dat meen ik. Miljoenen mensen, de gemiddelde mens, loopt er echt veel tragischer bij qua gebit. Je doelt op die foto’s hierboven toch? Die ‘door de jaren heen’? Want dan denk ik dat je iets te gewend bent geraakt aan Hollywood- en BN’ertanden.
En toch zoekt ze het zélf iedere keer zelf weer op, met d’r rare filmpjes en dansjes.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is niet één keer, dat is iedere keer, iedere dag, elke keer weer, overal waar je gaat.
Tering wat is er met haar huid gebeurd joh, is dat zonneschade?quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Nepfoto of niet [denk eerder slechte filter bij #109] , de spleten blijven duidelijk zichtbaar.
Of dat een verslonsd gebit is mag iedereen voor zichzelf uitmaken.![]()
[ afbeelding ]
En een naïeve meid in the USA met gold digging ouders.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Nederland heb je ze vooral bij de mannen. Zo'n Jantje Smit en Danny de Munck.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:33 schreef Vladimir-Putin het volgende:
[..]
En een naïeve meid in the USA met gold digging ouders.![]()
Dat lijkt me idd een gevalletje; vaak verbrand.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:29 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Tering wat is er met haar huid gebeurd joh, is dat zonneschade?
Net als die boot tweeling. Ook 1 helemaal ontspoord.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:38 schreef SEMTEX het volgende:
Er zijn eigenlijk bizar veel kindsterretjes die niet goed eindigen of vervallen in drank/drugs. Ik denk dat menig mouseketeer kind langer heeft moeten werken dan goed voor hem/haar was. Ryan Gosling is echt een uitzondering.
Niet meer op de rails ?quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:37 schreef Vladimir-Putin het volgende:
[..]
Net als die boot tweeling. Ook 1 helemaal ontspoord.
Ze heeft inderdaad meer spleten tussen haar tanden (op filmpjes minder erg dan op deze en die andere foto overigens) maar is blijkbaar gewoon de natuurlijke stand van haar tanden. Zolang ze niet erg geel, bruin of ontstoken zijn, afbrokkelen of bloeden vind ik het nou niet onder ‘verslonsd’ vallen. Het valt gewoon meer op omdat het eerst anders (lees: nep) was.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Nepfoto of niet [denk eerder slechte filter bij #109] , de spleten blijven duidelijk zichtbaar.
[ afbeelding ]
Bedoel je dat rimpelige en donkere vlekjes? Dat is zonschade inderdaad, gecombineerd met standaard veroudering.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:29 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Boottweeling?quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:37 schreef Vladimir-Putin het volgende:
[..]
Net als die boot tweeling. Ook 1 helemaal ontspoord.
Sommigen vinden het ook gewoon mooi. Rimmel had ook een hele tijd een blond model met een fietsenrek.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt maar ik kan niet meer op haar naam komen. Irritant. Overigens vind ik zelf een spleetje tussen de twee voortanden mooi.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommigen vinden het ook gewoon mooi. Rimmel had ook een hele tijd een blond model met een fietsenrek.
Georgia May Jagger, een van de dochters van Mick Jagger.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt maar ik kan niet meer op haar naam komen. Irritant. Overigens vind ik zelf een spleetje tussen de twee voortanden mooi.
Haar bedoelde ik niet, want er was er eentje met meer dan enkel een spleetje tussen de voorste twee tanden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Georgia May Jagger, een van de dochters van Mick Jagger.
Dit soort types waren destijds sowieso wel in de mode, afgaande op glossy's e.d. van toen.
[ afbeelding ]
Die, ja.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Georgia May Jagger, een van de dochters van Mick Jagger.
Dit soort types waren destijds sowieso wel in de mode, afgaande op glossy's e.d. van +/- 2010.
[ afbeelding ]
Dat vind ik inderdaad schokkender.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:29 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Die Nederlandse die met David Walliams was getrouwd?quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haar bedoelde ik niet, want er was er eentje met meer dan enkel een spleetje tussen de voorste twee tanden.
Wat een oude hals en slechte huid . Dat krijg je van teveel zon.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
Kan meerdere factoren hebben, levenstijl, alcohol, voeding... Volgens mij is ze verzot op junkfoodquote:Op dinsdag 5 september 2023 19:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Wat een oude hals en slechte huid . Dat krijg je van teveel zon.
Maar bij vanessa paradis lag dat anders,ze had dat van het begin en op een gegeven moment is het haar handelsmerk geworden...quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:07 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Lara Stone.
En dan hebben we nog Vanessa Paradis, die had er ook maling aan hoe haar gebit eruit zag en volgens mij heeft ze dit inmiddels laten verfraaien maar dat weet ik niet zeker.
Vrijwel elke recente vakantie foto die er van haar te vinden is, is ze net een kreeft zo verbrand.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
Kan meerdere factoren hebben, levenstijl, alcohol, voeding... Volgens mij is ze verzot op junkfood
in 1 van de filmpjes met dezelfde kleding, waarop ze tattoos krijgt en paard gaat rijden, hoor je iemand zeggen: je hebt echt last van heat rash he!quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bedoel je dat rimpelige en donkere vlekjes? Dat is zonschade inderdaad, gecombineerd met standaard veroudering.
Ik dacht al dat je die bedoelde met ‘boottweeling’ maar zij zijn beiden goed terechtgekomen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:24 schreef Vladimir-Putin het volgende:
[..]
True life on deck met Zack and Cody.
Drugsquote:Op donderdag 7 september 2023 21:39 schreef -Spring het volgende:
Het valt me op dat Britney vroeger heel andere ogen had dan nu. Een stuk kleiner en wat zwaardere oogleden.
In dit filmje zie dat goed.
https://www.facebook.com/reel/667547545036693
Zou ze een ooglidcorrectie hebben gehad?
quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:09 schreef Momo het volgende:
Heeft Britney Spears een nieuwe vriend? En was hij diegene waarmee ze vreemdging volgens Sam Asghari?
Britney Spears (41) lijkt, een maand na de breuk met haar man Sam Asghari (29), een nieuwe vlam te hebben gevonden. En dat blijkt een oude bekende te zijn. Ex-werknemer én ex-gevangene Paul Richard Soliz (37) zou de ‘Toxic’-zangeres ondertussen vergezellen, dat schrijft het tijdschrift ‘Us Weekly’.
IV 12-09-23, 14:03 Bron: US Weekly/Daily Mail
Nadat Spears en Asghari vorige maand uit elkaar gingen, deden geruchten de ronde dat ontrouw met een medewerker een rol had gespeeld in hun breuk. Nu beweert een insider dat de man met wie de zangeres vreemdging, niemand minder dan onderhoudsmedewerker Paul Richard Soliz is. “Hij werd ontslagen toen Britneys team erachter kwam dat ze met elkaar naar bed gingen”, beweerde de insider. Sam Asghari zou via bewakingsbeelden het vermeende bedrog te weten zijn gekomen.
Maar de vermeende nieuwe vlam heeft blijkbaar ook al wat op zijn kerfstok. Soliz heeft een enorme waslijst aan criminele feiten op zijn naam staan. Onder meer ordeverstoring, het in gevaar brengen van kinderen en rijden zonder rijbewijs en dat zijn nog maar de ‘lichte’ feiten. Paul Richard werd reeds veroordeeld voor twee jaar voorwaardelijke celstraf, waarvan hij 90 dagen effectief in de gevangenis zat. Hij werd ook al veroordeeld voor de verkoop en het bezit van een vuurwapen, waarvan hij nu dus de voorwaarden heeft geschonden. Wat die voorwaarden zijn, is niet bekend. Wel moest hij verplicht lessen woedebeheersing volgen.
Nadat hij werd vrijgelaten zou hij een job gekregen hebben bij Britney Spears als onderhoudsmedewerker. Na twee maanden werd hij al ontslagen volgens een bron dicht bij de zangeres. Als ex-gevangene moest Soliz deze week voor de rechter verschijnen nadat hij zijn voorwaarden had geschonden tijdens zijn proeftijd. Na de zitting vertelde hij aan ‘Us Weekly’ dat “Britney een fenomenale vrouw is”. Daarnaast wist hij ook te zeggen dat het goed met haar gaat, na de scheiding met Sam Asghari. “Ze is een heel, heel goed en positief ... Ze is een goed mens,” voegde hij nog toe. Wat de geruchten natuurlijk nog meer doet oplaaien.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Nou, hij ziet er niet best uit. Veel tattoos en groot en fors. Heb m ff gegoogled.
Maar, maar, daar kan dit meiske toch niks aan doen. Het overkomt haar ook maar allemaal, de arme ziel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:32 schreef L3viathan het volgende:
[..]weer een goeie keuze van ons Britnie
Hij ziet er een beetje uit als een T-rex met dat grote lijf en die korte armpjes...quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:36 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier uit US weekly artikel
Hij lijkt op K-Fed op deze foto,quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:36 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha ik heb het ook echt met verbazing gelezen. Hoe dan?!quote:Op woensdag 13 september 2023 09:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij lijkt op K-Fed op deze foto,.
Maar wat mij in dit hele verhaal nog het meest opvalt: hoe krijgt een man die vrijkomt uit de gevangenis ineens een baan bij een celeb?
Echt hè?! Ik snap daar echt niets van. Als ik onderhoudsmedewerker was (ik denk niet eens dat dat zijn professionele achtergrond is, overigens) en ik klop aan bij een celeb kan ik me niet voorstellen dat ze zeggen ‘joh, kom erbij!’.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha ik heb het ook echt met verbazing gelezen. Hoe dan?!
Misschien is dat ook zo'n baantje waarvoor ze niemand kunnen krijgen? Het klinkt niet echt als werk wat bakken geld binnen brengt. Misschien reageren er alleen maar ex gevangenen haha.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Echt hè?! Ik snap daar echt niets van. Als ik onderhoudsmedewerker was (ik denk niet eens dat dat zijn professionele achtergrond is, overigens) en ik klop aan bij een celeb kan ik me niet voorstellen dat ze zeggen ‘joh, kom erbij!’.
Hij ziet eruit als een inmate die net op voorwaarden is vrijgelatenquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:36 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Redelijk accuraat dus.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een inmate die net op voorwaarden is vrijgelaten
quote:Op woensdag 13 september 2023 09:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien is dat ook zo'n baantje waarvoor ze niemand kunnen krijgen? Het klinkt niet echt als werk wat bakken geld binnen brengt. Misschien reageren er alleen maar ex gevangenen haha.![]()
Maar ja, opvallend vreemd weer. Wanneer zou de baby komen?
Haha, lees de tekst eens.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
quote:
Van die Life After Lockup gasten.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En dan had je ook nog Love after Lockup.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Van die Life After Lockup gasten.
Helaas gecanceld door discovery+ Nederland![]()
Nog steeds hoor, alleen heeft de Nederlandse discovery+ de focus op andere series gelegd. Zo jammer, ik wil de andere seizoen ook zien, net zoals die van Unexpected Pregnant.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:58 schreef Donna het volgende:
[..]
En dan had je ook nog Love after Lockup.
Heerlijk!
Ik heb al een tijdje geen Discovery+ meer. Dus heb die series niet bijgehouden. Zal eens kijken want het is vermakelijke televisie!quote:Op woensdag 13 september 2023 10:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nog steeds hoor, alleen heeft de Nederlandse discovery+ de focus op andere series gelegd. Zo jammer, ik wil de andere seizoen ook zien, net zoals die van Unexpected Pregnant.
Om maar even ontopic te gaan. Op discovery+ ook een docmentraire van Britney te zien, haar strijd tegen haar vader.
[ afbeelding ]
Er wordt weer een gloedjenieuw seizoen op TLC uitgezonden momenteel. Met alle u bekende personagesquote:Op woensdag 13 september 2023 09:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Van die Life After Lockup gasten.
Helaas gecanceld door discovery+ Nederland![]()
Thanks, zie ze nu ook staan in de app. Dat werd wel tijd zegquote:Op woensdag 13 september 2023 11:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er wordt weer een gloedjenieuw seizoen op TLC uitgezonden momenteel. Met alle u bekende personages
Dat ziet er inderdaad niet heel charmant uit,quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:09 schreef Bep-Vetklep het volgende:
https://www.instagram.com/p/CxGrcKnJSns/
Jeetje wat chanant weer. Dat labeltje van de string ook dat uit haar kont steekt.![]()
[ afbeelding ]
Dat zullen ze heus wel eens denken, denk ik. Maar verder kunnen ze er ook niet veel mee, toch? Het zijn/waren vooral collega's, niet per se vrienden van elkaar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad niet heel charmant uit,.
Wat ik me laatst eens afvroeg was of andere iconen uit die tijd (oa. Xtina en Eminem) deze filmpjes wel eens zien (vast wel eens voorbijgekomen en natuurlijk de hele trial is ze sowieso niet ontschoten) en dan af en toe zo’n momentje hebben van ‘goh, écht wel sneu eigenlijk, echt bizar om haar nu zo te zien’ of ‘ik weet nog bij de VMA’s (lol) toen… dit en dat leuk’
Uiteraard hebben fans dat ook wel maar op een compleet andere manier. Je kan soms ook naar je ex-klasgenoten kijken op een oude klassenfoto en zo’n diepzinnig momentje hebben over iemand die is overleden of ook allemaal psychische problemen heeft opgelopen na de middelbare.
Poooh geil govver ..waar te zien..af en toe om dumpert zie ik wat voorbij komenquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:59 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Elke dag. Correctie; bijna elke dag.
Hier mien jong.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Poooh geil govver ..waar te zien..af en toe om dumpert zie ik wat voorbij komen
Pooh aah nee heb geen instaquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:03 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Hier mien jong.
https://www.instagram.com/britneyspears/
En op TikTok ook een enkele video. Laatste van 3 dagen geleden.
https://www.tiktok.com/@:britneyspears/video/7278019708245298475
En dan is er nog X maar daar gebeurt niet veel meer.
https://twitter.com/britneyspears
Ik denk dat ze niet helemaal oké is mentaalquote:Op zaterdag 16 september 2023 10:09 schreef Bep-Vetklep het volgende:
https://www.instagram.com/p/CxGrcKnJSns/
Jeetje wat chanant weer. Dat labeltje van de string ook dat uit haar kont steekt.![]()
[ afbeelding ]
Meer zal ze idd niet doen en voor de huishoudelijke taken heeft ze personeel.quote:Op zondag 24 september 2023 14:06 schreef Momo het volgende:
Zou voor haar denk ik beter zijn iets te zoeken om te doen, een beetje structuur. Ze hoeft niet meer voor kinderen te zorgen. Wat zal ze dan de hele dag een beetje doen? Sexy outfits aandoen, beetje dansen?
Daar lijkt t op... Geld teveel, niets omhanden en aardig verknipt in combi met geen filtr hebben om niet alles te delenquote:Op zondag 24 september 2023 14:06 schreef Momo het volgende:
Zou voor haar denk ik beter zijn iets te zoeken om te doen, een beetje structuur. Ze hoeft niet meer voor kinderen te zorgen. Wat zal ze dan de hele dag een beetje doen? Sexy outfits aandoen, beetje dansen?
Ze lijkt haar haar wel weer wat gefixt te hebben,quote:
Is die bank nou aan flarden of hangen er witte handdoeken over de achterkant?quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:36 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat een bende in haar kiet ook altijd.
Die plant achter haar is net zo dood als Britney zelf en dat witte boeketje op tafel is waarschijnlijk van een flower-artist want die staat er al jaren.
Hoe denk jij eigenlijk dat het met haar gaat?quote:Op zondag 24 september 2023 14:06 schreef Momo het volgende:
Ja ik denk niet zo lekker gezien alle beelden en verhalen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe denk jij eigenlijk dat het met haar gaat?
Ik ben vrij onhandig en loop regelmatig tegen tafels en stoelen aan en heb dat ook. Daar kan het dus ook door komen. Ze lijkt me nl. ook een vrij impulsief iemand.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:20 schreef -Spring het volgende:
Ze heeft ook paar goeie blauwe plekken. (Op dr schouder zit er ook een maar die krijg ik niet gescreend.)
Er ligt altijd van alles, vooral op de grond. Ze lijkt me een vetkees.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Is die bank nou aan flarden of hangen er witte handdoeken over de achterkant?
En je denkt dat structuur gaat helpen? Of iets zoeken om te doen?quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik denk niet zo lekker gezien alle beelden en verhalen.
Ze lijkt me oer dom.quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben vrij onhandig en loop regelmatig tegen tafels en stoelen aan en heb dat ook. Daar kan het dus ook door komen. Ze lijkt me nl. ook een vrij impulsief iemand.
die kerel van der heeft toch een perfect leven, geld van zijn chick genoeg, zij is te labiel om hem iets te weerstaan, ze loopt de hele dag in geilepakjes rond te huppelen en als je zin hebt trek je der ff uit elkaarquote:Op zondag 24 september 2023 18:28 schreef rym het volgende:
[..]
Daar lijkt t op... Geld teveel, niets omhanden en aardig verknipt in combi met geen filtr hebben om niet alles te delen
Hij is gevlogen. Als hij nog een paar maanden had gewacht had hij een miljoen kunnen meenemen maar zelfs het wachten trok hij niet meer bij dat geschifte mens.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:05 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die kerel van der heeft toch een perfect leven, geld van zijn chick genoeg, zij is te labiel om hem iets te weerstaan, ze loopt de hele dag in geilepakjes rond te huppelen en als je zin hebt trek je der ff uit elkaar
Geschoren. Dit is geil.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De messendans![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/Cxo9Zqcr_IS/?img_index=1
De hontjes zijn doodsbang voor die mafkees.
Ps; ik dacht dat ze een pisvlek in d' r broek had maar ze heeft het ook aan de achterkant dus het zal wel het printje zijn.![]()
Is dit niet afgeleid van Shakira met haar recente optreden bij de VMA? Die stond ook even kort met haar messen in haar live optreden.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:51 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Voor de users die geen Instagram hebben https://www.bild.de/video(...)d-85547528.bild.html
quote:Op woensdag 27 september 2023 00:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
Is dit niet afgeleid van Shakira met haar recente optreden bij de VMA? Die stond ook even kort met haar messen in haar live optreden.
Je eigen ironie uitleggen.quote:
Zou best kunnen. Het zou me in elk geval niet verbazen. Het zou me daarnaast ook niet verbazen dat indien dit het geval is, het ook vooral door Timberlake richting abortus is ‘geduwd’.quote:
quote:Britney Spears was zwanger van Justin Timberlake: ‘Hij wilde abortus, ik niet’
Britney Spears heeft rond 2000 een abortus laten uitvoeren omdat haar toenmalige vriend Justin Timberlake dat wilde. Dat is te lezen in haar aankomende memoires, waarvan het Amerikaanse tijdschrift People een stukje deelt.
quote:,,Het was een verrassing, maar voor mij was het geen tragedie. Ik hield zoveel van Justin. Ik had altijd verwacht dat we op een dag samen een gezin zouden hebben. Dit zou gewoon veel eerder zijn dan ik had verwacht”, schrijft Spears, die destijds rond de negentien was. ,,Maar Justin was absoluut niet blij met de zwangerschap. Hij zei dat we er niet klaar voor waren om een baby in ons leven te hebben, dat we veel te jong waren.”
Als de inmiddels 41-jarige zangeres destijds in haar eentje de beslissing had gemaakt, dan had ze ‘het nooit gedaan’, zegt ze. ,,Maar Justin was er zo zeker van dat hij geen vader wilde worden.” Spears noemt haar abortus ‘een van de meest pijnlijke dingen’ die ze in haar leven heeft meegemaakt.
https://www.ad.nl/show/br(...)us-ik-niet~a86a541f/quote:De Toxic-zangeres zei ook dat ze het ‘moeilijk’ vindt om over haar verleden te praten en dan vooral de ‘donkere momenten’. ,,Zoals het niet krijgen van een moment van rust, de oordelen die vreemden over mij hadden en het feit dat mijn vrijheid me is ontnomen door mijn eigen familie. En het verliezen van de passie voor dingen waar ik van houd.”
Ik was sowieso al benieuwd naar dat boek. Ik gok dat het heel veel is verkocht al, maar heb daar niet naar gekeken. Ga hem zelf ook wel kopen,quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:22 schreef L3viathan het volgende:
Nu ben ik toch wel een beetje benieuwd naar haar boek
hebben ze daar nog nooit van anticonceptie gehoord ofzo, haar zus was toen ook al zo jong zwanger
Oh, en deze: het is Amerika. Ook die dochter van Palin raakte toen jong zwanger en dat was low-key hilarisch. Krijg je ervan met zo’n moeder.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:22 schreef L3viathan het volgende:
Nu ben ik toch wel een beetje benieuwd naar haar boek
hebben ze daar nog nooit van anticonceptie gehoord ofzo, haar zus was toen ook al zo jong zwanger
Okee je hebt me overtuigdquote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was sowieso al benieuwd naar dat boek. Ik gok dat het heel veel is verkocht al, maar heb daar niet naar gekeken. Ga hem zelf ook wel kopen,.
Daar was dan weinig voor nodig,quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:34 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Okee je hebt me overtuigdik heb m ook besteld
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar jullie review van het boek😉
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:19 schreef SEMTEX het volgende:
Kunnen we niet ergens een celebrity memoires bookshare topic beginnen?Zo heb ik nog wel meer smaakmakende SHO-boeken om te delen (Prins Harry, Matthew Perry, Elliot Page, Selma Blair, Bob Odenkirk, Mel B(rown), Lily Allen, Geri Halliwell, Mel C(hisholm), etc, etc.
Vergeet Will en Jada Smith niet. Later dit jaar komt ook John Stamos met een boek. Bryan Cranston en Robbie Williams staan ook nog op m'n lijstje.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:19 schreef SEMTEX het volgende:
Kunnen we niet ergens een celebrity memoires bookshare topic beginnen?Zo heb ik nog wel meer smaakmakende SHO-boeken om te delen (Prins Harry, Matthew Perry, Elliot Page, Selma Blair, Bob Odenkirk, Mel B(rown), Lily Allen, Geri Halliwell, Mel C(hisholm), etc, etc.
Ik begreep dat het gewoon door de brievenbus past.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb ‘m op de pre-order dus ben benieuwd wanneer dat ding op m’n mat valt. Beter vandaag nog.
Oh, ben toch niet thuis. Nou, dan hopelijk max overmorgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |