Nicole vind ik wel een ander kaliber dan Britney als het aankomt op zang (veel slechter en gemiddelder). Nicole zou nooit naar bovengekomen zijn zonder de PCD.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
Terwijl Nicole ook weer zo'n voorbeeld is van uiterlijk mee hebben en wel kunnen zingen maar gewoon het niet niet hebben...
Toevallig laatst een filmpje gezien van haar en bleek dat ze toch een goede stem had...
quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nicole vind ik wel een ander kaliber dan Britney als het aankomt op zang (veel slechter en gemiddelder). Nicole zou nooit naar bovengekomen zijn zonder de PCD.
https://youtu.be/wFi8j1VPXKA?si=2iMMJNpfKCH0nMh1[quote]quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nicole vind ik wel een ander kaliber dan Britney als het aankomt op zang (veel slechter en gemiddelder). Nicole zou nooit naar bovengekomen zijn zonder de PCD.
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2688754/5/25#p210453436]maandag 28 augustus 2023 08:06[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/149527]ChipsZak.[/url] het volgende:
Haar karakter? Is allemaal marketing, wij weten niet hoe die mensen echt zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Pink vind ik gewoon echt leuk, goede zang en nummers en goede performer.Ook haar karakter staat me aan, geen geouwehoer en recht door zee.
Dit is wel even heel anders dan "Hit me baby one more time"quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dat is idd wel van een heel ander kaliber dan Britney Bitch.
https://youtube.com/shorts/Y_I9k7-7XGQ?feature=shared
Dat typische Britney huiltje in de stem.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dat is idd wel van een heel ander kaliber dan Britney Bitch.
https://youtube.com/shorts/Y_I9k7-7XGQ?feature=shared
De dag dat ze nooit meer wakker wordt ook, als ik dit zo zie.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:56 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De dag dat ze een keer wakker word zonder voortanden komt steeds dichterbij.
[ afbeelding ]
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
De dag dat ze nooit meer wakker wordt ook, als ik dit zo zie.
Nou....... Nicole zing Britney wel dik onder tafel hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Britney’s muziek maar over haar échte zangstem zoals je het ook hoorde in het filmpje dat ik hier eerder plaatste. Stuk dieper, meer bereik en geen overdreven Britney-riedeltje erin. Jammer dat deze ondertussen is verneukt.quote:
Wtf, zou dat door drugsgebruik komen vraag ik me af?quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:56 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De dag dat ze een keer wakker word zonder voortanden komt steeds dichterbij.
[ afbeelding ]
Gevalletje Insta vs. Reality?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat is er met hem gebeurd dan?
Hij wordt kaal en zo te zien kilo's bijgekomen...
Stress denk ik? Hij was schijnbaar vroeger ook dikker, slechte tanden etc en heeft hard gewerkt om er "goed" uit te zien. Aangenomen dat dit hem ook allemaal niet in de koude kleren is gaan zitten, is teruggaan naar je oude eetpatroon niet zo vreemd.quote:
Ik gok eerder dat ze een spalkje oid. mist. het is al jarenlang steeds verder uit elkaar aan het groeienquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wtf, zou dat door drugsgebruik komen vraag ik me af?
Zo, jij hebt er even werk van gemaakt!quote:Op maandag 4 september 2023 15:32 schreef WorkBitch het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat ze een spalkje oid. mist. het is al jarenlang steeds verder uit elkaar aan het groeien
[ afbeelding ]
Kan ook. Hoe dan ook ziet hij er nu uit als de gemiddelde kalende gast die je bij de Zeeman kan tegengekomen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:50 schreef ikbent het volgende:
[..]
Stress denk ik? Hij was schijnbaar vroeger ook dikker, slechte tanden etc en heeft hard gewerkt om er "goed" uit te zien. Aangenomen dat dit hem ook allemaal niet in de koude kleren is gaan zitten, is teruggaan naar je oude eetpatroon niet zo vreemd.
Ja maar haar gebit nu ten op zichte van een maand geleden toen was het nog niet zo erg...quote:Op maandag 4 september 2023 15:32 schreef WorkBitch het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat ze een spalkje oid. mist. het is al jarenlang steeds verder uit elkaar aan het groeien
[ afbeelding ]
Wel een beetje overdreven, hoor. Haar tanden zijn toch niet verslonsd?quote:Op maandag 4 september 2023 20:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja maar haar gebit nu ten op zichte van een maand geleden toen was het nog niet zo erg...
Maar niet te geloven dat ze zich helemaal laat verslonzen....Tanden is toch wel de eerste indruk van een persoon. Ze kan notabene iedere minuut van de dag een tandarts laten invliegen als ze wilt... Wat zou er toch door dat kupke van haar heen gaan??
Meen je dat nou? Gezien de laatste foto's?quote:Op dinsdag 5 september 2023 07:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wel een beetje overdreven, hoor. Haar tanden zijn toch niet verslonsd?
Man, een blinde ziet nog dat dit photoshop is.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wtf, zou dat door drugsgebruik komen vraag ik me af?
Verslonsd? Ja, dat meen ik. Miljoenen mensen, de gemiddelde mens, loopt er echt veel tragischer bij qua gebit. Je doelt op die foto’s hierboven toch? Die ‘door de jaren heen’? Want dan denk ik dat je iets te gewend bent geraakt aan Hollywood- en BN’ertanden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Gezien de laatste foto's?
Het gaat om de nepfoto waar een soort vierkant snippertje papier voor tand moet doorgaan.quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verslonsd? Ja, dat meen ik. Miljoenen mensen, de gemiddelde mens, loopt er echt veel tragischer bij qua gebit. Je doelt op die foto’s hierboven toch? Die ‘door de jaren heen’? Want dan denk ik dat je iets te gewend bent geraakt aan Hollywood- en BN’ertanden.
Overduidelijk een nepfoto, jaquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat om de nepfoto waar een soort vierkant snippertje papier voor tand moet doorgaan.
Post 109
Nee die bedoel ik nietquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verslonsd? Ja, dat meen ik. Miljoenen mensen, de gemiddelde mens, loopt er echt veel tragischer bij qua gebit. Je doelt op die foto’s hierboven toch? Die ‘door de jaren heen’? Want dan denk ik dat je iets te gewend bent geraakt aan Hollywood- en BN’ertanden.
En toch zoekt ze het zélf iedere keer zelf weer op, met d’r rare filmpjes en dansjes.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is niet één keer, dat is iedere keer, iedere dag, elke keer weer, overal waar je gaat.
Tering wat is er met haar huid gebeurd joh, is dat zonneschade?quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Nepfoto of niet [denk eerder slechte filter bij #109] , de spleten blijven duidelijk zichtbaar.
Of dat een verslonsd gebit is mag iedereen voor zichzelf uitmaken.![]()
[ afbeelding ]
En een naïeve meid in the USA met gold digging ouders.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de rest van haar. Ze is nooit aantrekkelijk geweest, nooit een topzangeres of danseres. Gevalletje goede marketing.
In Nederland heb je ze vooral bij de mannen. Zo'n Jantje Smit en Danny de Munck.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:33 schreef Vladimir-Putin het volgende:
[..]
En een naïeve meid in the USA met gold digging ouders.![]()
Dat lijkt me idd een gevalletje; vaak verbrand.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:29 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Tering wat is er met haar huid gebeurd joh, is dat zonneschade?
Net als die boot tweeling. Ook 1 helemaal ontspoord.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:38 schreef SEMTEX het volgende:
Er zijn eigenlijk bizar veel kindsterretjes die niet goed eindigen of vervallen in drank/drugs. Ik denk dat menig mouseketeer kind langer heeft moeten werken dan goed voor hem/haar was. Ryan Gosling is echt een uitzondering.
Niet meer op de rails ?quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:37 schreef Vladimir-Putin het volgende:
[..]
Net als die boot tweeling. Ook 1 helemaal ontspoord.
Ze heeft inderdaad meer spleten tussen haar tanden (op filmpjes minder erg dan op deze en die andere foto overigens) maar is blijkbaar gewoon de natuurlijke stand van haar tanden. Zolang ze niet erg geel, bruin of ontstoken zijn, afbrokkelen of bloeden vind ik het nou niet onder ‘verslonsd’ vallen. Het valt gewoon meer op omdat het eerst anders (lees: nep) was.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Nepfoto of niet [denk eerder slechte filter bij #109] , de spleten blijven duidelijk zichtbaar.
[ afbeelding ]
Bedoel je dat rimpelige en donkere vlekjes? Dat is zonschade inderdaad, gecombineerd met standaard veroudering.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:29 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Boottweeling?quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:37 schreef Vladimir-Putin het volgende:
[..]
Net als die boot tweeling. Ook 1 helemaal ontspoord.
Sommigen vinden het ook gewoon mooi. Rimmel had ook een hele tijd een blond model met een fietsenrek.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt maar ik kan niet meer op haar naam komen. Irritant. Overigens vind ik zelf een spleetje tussen de twee voortanden mooi.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommigen vinden het ook gewoon mooi. Rimmel had ook een hele tijd een blond model met een fietsenrek.
Georgia May Jagger, een van de dochters van Mick Jagger.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt maar ik kan niet meer op haar naam komen. Irritant. Overigens vind ik zelf een spleetje tussen de twee voortanden mooi.
Haar bedoelde ik niet, want er was er eentje met meer dan enkel een spleetje tussen de voorste twee tanden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Georgia May Jagger, een van de dochters van Mick Jagger.
Dit soort types waren destijds sowieso wel in de mode, afgaande op glossy's e.d. van toen.
[ afbeelding ]
Die, ja.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Georgia May Jagger, een van de dochters van Mick Jagger.
Dit soort types waren destijds sowieso wel in de mode, afgaande op glossy's e.d. van +/- 2010.
[ afbeelding ]
Dat vind ik inderdaad schokkender.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:29 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Die Nederlandse die met David Walliams was getrouwd?quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haar bedoelde ik niet, want er was er eentje met meer dan enkel een spleetje tussen de voorste twee tanden.
Wat een oude hals en slechte huid . Dat krijg je van teveel zon.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
Kan meerdere factoren hebben, levenstijl, alcohol, voeding... Volgens mij is ze verzot op junkfoodquote:Op dinsdag 5 september 2023 19:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Wat een oude hals en slechte huid . Dat krijg je van teveel zon.
Maar bij vanessa paradis lag dat anders,ze had dat van het begin en op een gegeven moment is het haar handelsmerk geworden...quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:07 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Lara Stone.
En dan hebben we nog Vanessa Paradis, die had er ook maling aan hoe haar gebit eruit zag en volgens mij heeft ze dit inmiddels laten verfraaien maar dat weet ik niet zeker.
Vrijwel elke recente vakantie foto die er van haar te vinden is, is ze net een kreeft zo verbrand.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
Kan meerdere factoren hebben, levenstijl, alcohol, voeding... Volgens mij is ze verzot op junkfood
in 1 van de filmpjes met dezelfde kleding, waarop ze tattoos krijgt en paard gaat rijden, hoor je iemand zeggen: je hebt echt last van heat rash he!quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bedoel je dat rimpelige en donkere vlekjes? Dat is zonschade inderdaad, gecombineerd met standaard veroudering.
Ik dacht al dat je die bedoelde met ‘boottweeling’ maar zij zijn beiden goed terechtgekomen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:24 schreef Vladimir-Putin het volgende:
[..]
True life on deck met Zack and Cody.
Drugsquote:Op donderdag 7 september 2023 21:39 schreef -Spring het volgende:
Het valt me op dat Britney vroeger heel andere ogen had dan nu. Een stuk kleiner en wat zwaardere oogleden.
In dit filmje zie dat goed.
https://www.facebook.com/reel/667547545036693
Zou ze een ooglidcorrectie hebben gehad?
quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:09 schreef Momo het volgende:
Heeft Britney Spears een nieuwe vriend? En was hij diegene waarmee ze vreemdging volgens Sam Asghari?
Britney Spears (41) lijkt, een maand na de breuk met haar man Sam Asghari (29), een nieuwe vlam te hebben gevonden. En dat blijkt een oude bekende te zijn. Ex-werknemer én ex-gevangene Paul Richard Soliz (37) zou de ‘Toxic’-zangeres ondertussen vergezellen, dat schrijft het tijdschrift ‘Us Weekly’.
IV 12-09-23, 14:03 Bron: US Weekly/Daily Mail
Nadat Spears en Asghari vorige maand uit elkaar gingen, deden geruchten de ronde dat ontrouw met een medewerker een rol had gespeeld in hun breuk. Nu beweert een insider dat de man met wie de zangeres vreemdging, niemand minder dan onderhoudsmedewerker Paul Richard Soliz is. “Hij werd ontslagen toen Britneys team erachter kwam dat ze met elkaar naar bed gingen”, beweerde de insider. Sam Asghari zou via bewakingsbeelden het vermeende bedrog te weten zijn gekomen.
Maar de vermeende nieuwe vlam heeft blijkbaar ook al wat op zijn kerfstok. Soliz heeft een enorme waslijst aan criminele feiten op zijn naam staan. Onder meer ordeverstoring, het in gevaar brengen van kinderen en rijden zonder rijbewijs en dat zijn nog maar de ‘lichte’ feiten. Paul Richard werd reeds veroordeeld voor twee jaar voorwaardelijke celstraf, waarvan hij 90 dagen effectief in de gevangenis zat. Hij werd ook al veroordeeld voor de verkoop en het bezit van een vuurwapen, waarvan hij nu dus de voorwaarden heeft geschonden. Wat die voorwaarden zijn, is niet bekend. Wel moest hij verplicht lessen woedebeheersing volgen.
Nadat hij werd vrijgelaten zou hij een job gekregen hebben bij Britney Spears als onderhoudsmedewerker. Na twee maanden werd hij al ontslagen volgens een bron dicht bij de zangeres. Als ex-gevangene moest Soliz deze week voor de rechter verschijnen nadat hij zijn voorwaarden had geschonden tijdens zijn proeftijd. Na de zitting vertelde hij aan ‘Us Weekly’ dat “Britney een fenomenale vrouw is”. Daarnaast wist hij ook te zeggen dat het goed met haar gaat, na de scheiding met Sam Asghari. “Ze is een heel, heel goed en positief ... Ze is een goed mens,” voegde hij nog toe. Wat de geruchten natuurlijk nog meer doet oplaaien.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Nou, hij ziet er niet best uit. Veel tattoos en groot en fors. Heb m ff gegoogled.
Maar, maar, daar kan dit meiske toch niks aan doen. Het overkomt haar ook maar allemaal, de arme ziel.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:32 schreef L3viathan het volgende:
[..]weer een goeie keuze van ons Britnie
Hij ziet er een beetje uit als een T-rex met dat grote lijf en die korte armpjes...quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:36 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier uit US weekly artikel
Hij lijkt op K-Fed op deze foto,quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:36 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha ik heb het ook echt met verbazing gelezen. Hoe dan?!quote:Op woensdag 13 september 2023 09:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij lijkt op K-Fed op deze foto,.
Maar wat mij in dit hele verhaal nog het meest opvalt: hoe krijgt een man die vrijkomt uit de gevangenis ineens een baan bij een celeb?
Echt hè?! Ik snap daar echt niets van. Als ik onderhoudsmedewerker was (ik denk niet eens dat dat zijn professionele achtergrond is, overigens) en ik klop aan bij een celeb kan ik me niet voorstellen dat ze zeggen ‘joh, kom erbij!’.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha ik heb het ook echt met verbazing gelezen. Hoe dan?!
Misschien is dat ook zo'n baantje waarvoor ze niemand kunnen krijgen? Het klinkt niet echt als werk wat bakken geld binnen brengt. Misschien reageren er alleen maar ex gevangenen haha.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Echt hè?! Ik snap daar echt niets van. Als ik onderhoudsmedewerker was (ik denk niet eens dat dat zijn professionele achtergrond is, overigens) en ik klop aan bij een celeb kan ik me niet voorstellen dat ze zeggen ‘joh, kom erbij!’.
Hij ziet eruit als een inmate die net op voorwaarden is vrijgelatenquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:36 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Redelijk accuraat dus.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een inmate die net op voorwaarden is vrijgelaten
quote:Op woensdag 13 september 2023 09:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien is dat ook zo'n baantje waarvoor ze niemand kunnen krijgen? Het klinkt niet echt als werk wat bakken geld binnen brengt. Misschien reageren er alleen maar ex gevangenen haha.![]()
Maar ja, opvallend vreemd weer. Wanneer zou de baby komen?
Haha, lees de tekst eens.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
quote:
Van die Life After Lockup gasten.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En dan had je ook nog Love after Lockup.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Van die Life After Lockup gasten.
Helaas gecanceld door discovery+ Nederland![]()
Nog steeds hoor, alleen heeft de Nederlandse discovery+ de focus op andere series gelegd. Zo jammer, ik wil de andere seizoen ook zien, net zoals die van Unexpected Pregnant.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:58 schreef Donna het volgende:
[..]
En dan had je ook nog Love after Lockup.
Heerlijk!
Ik heb al een tijdje geen Discovery+ meer. Dus heb die series niet bijgehouden. Zal eens kijken want het is vermakelijke televisie!quote:Op woensdag 13 september 2023 10:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nog steeds hoor, alleen heeft de Nederlandse discovery+ de focus op andere series gelegd. Zo jammer, ik wil de andere seizoen ook zien, net zoals die van Unexpected Pregnant.
Om maar even ontopic te gaan. Op discovery+ ook een docmentraire van Britney te zien, haar strijd tegen haar vader.
[ afbeelding ]
Er wordt weer een gloedjenieuw seizoen op TLC uitgezonden momenteel. Met alle u bekende personagesquote:Op woensdag 13 september 2023 09:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Van die Life After Lockup gasten.
Helaas gecanceld door discovery+ Nederland![]()
Thanks, zie ze nu ook staan in de app. Dat werd wel tijd zegquote:Op woensdag 13 september 2023 11:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er wordt weer een gloedjenieuw seizoen op TLC uitgezonden momenteel. Met alle u bekende personages
Dat ziet er inderdaad niet heel charmant uit,quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:09 schreef Bep-Vetklep het volgende:
https://www.instagram.com/p/CxGrcKnJSns/
Jeetje wat chanant weer. Dat labeltje van de string ook dat uit haar kont steekt.![]()
[ afbeelding ]
Dat zullen ze heus wel eens denken, denk ik. Maar verder kunnen ze er ook niet veel mee, toch? Het zijn/waren vooral collega's, niet per se vrienden van elkaar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad niet heel charmant uit,.
Wat ik me laatst eens afvroeg was of andere iconen uit die tijd (oa. Xtina en Eminem) deze filmpjes wel eens zien (vast wel eens voorbijgekomen en natuurlijk de hele trial is ze sowieso niet ontschoten) en dan af en toe zo’n momentje hebben van ‘goh, écht wel sneu eigenlijk, echt bizar om haar nu zo te zien’ of ‘ik weet nog bij de VMA’s (lol) toen… dit en dat leuk’
Uiteraard hebben fans dat ook wel maar op een compleet andere manier. Je kan soms ook naar je ex-klasgenoten kijken op een oude klassenfoto en zo’n diepzinnig momentje hebben over iemand die is overleden of ook allemaal psychische problemen heeft opgelopen na de middelbare.
Poooh geil govver ..waar te zien..af en toe om dumpert zie ik wat voorbij komenquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:59 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Elke dag. Correctie; bijna elke dag.
Hier mien jong.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Poooh geil govver ..waar te zien..af en toe om dumpert zie ik wat voorbij komen
Pooh aah nee heb geen instaquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:03 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Hier mien jong.
https://www.instagram.com/britneyspears/
En op TikTok ook een enkele video. Laatste van 3 dagen geleden.
https://www.tiktok.com/@:britneyspears/video/7278019708245298475
En dan is er nog X maar daar gebeurt niet veel meer.
https://twitter.com/britneyspears
Ik denk dat ze niet helemaal oké is mentaalquote:Op zaterdag 16 september 2023 10:09 schreef Bep-Vetklep het volgende:
https://www.instagram.com/p/CxGrcKnJSns/
Jeetje wat chanant weer. Dat labeltje van de string ook dat uit haar kont steekt.![]()
[ afbeelding ]
Meer zal ze idd niet doen en voor de huishoudelijke taken heeft ze personeel.quote:Op zondag 24 september 2023 14:06 schreef Momo het volgende:
Zou voor haar denk ik beter zijn iets te zoeken om te doen, een beetje structuur. Ze hoeft niet meer voor kinderen te zorgen. Wat zal ze dan de hele dag een beetje doen? Sexy outfits aandoen, beetje dansen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |