abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219871877

[ Bericht 93% gewijzigd door Deisyy op 19-01-2026 07:30:56 ]
  Spellchecker zondag 18 januari 2026 @ 23:13:09 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219872019
nvm

[ Bericht 96% gewijzigd door maily op 19-01-2026 08:00:37 ]
  zondag 18 januari 2026 @ 23:15:31 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219872041
Die OP kan ook wel een update gebruiken. Ik zou iig niet de OP van augustus 2023 laten staan.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 19 januari 2026 @ 07:28:14 #5
184769 crew  Deisyy
pi_219872782
quote:
Waarom ga je lapo hunten om in het nieuwe topic alleen een link te dumpen? Users zonder X-account hebben dus geen flauw idee waar het over gaat.

Dus de volgende keer graag wat meer moeite in het nieuwe topic willen steken of anders het openen aan een ander overlaten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  roze maandag 19 januari 2026 @ 11:48:19 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219874829
Persoonlijk kan het me ook weinig interesseren als Britney lekker wil gaan dansen voor de camera. Ze valt mij er niet mee lastig ofzo. Als dit haar blij maakt moet ze dat vooral doen, ze doet er niemand kwaad mee ofzo.
Your beauty never ever scared me.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 januari 2026 @ 12:43:21 #7
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219875456
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2026 11:48 schreef Ama het volgende:
Persoonlijk kan het me ook weinig interesseren als Britney lekker wil gaan dansen voor de camera. Ze valt mij er niet mee lastig ofzo. Als dit haar blij maakt moet ze dat vooral doen, ze doet er niemand kwaad mee ofzo.
Exact dit. En ik snap ook nooit waarom mensen doen alsof dit nieuw is. Dit zijn dansmoves die ze al ja-ren doet. Ook vóór curatele. Wellicht met uitzondering van het op de billen slaan, maar ze was toen ook 19 jaar of zo en we waren nog niet zo overdreven naakt als dat we zijn in 2026.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  roze maandag 19 januari 2026 @ 13:05:24 #8
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219875735
quote:
17s.gif Op maandag 19 januari 2026 12:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Exact dit. En ik snap ook nooit waarom mensen doen alsof dit nieuw is. Dit zijn dansmoves die ze al ja-ren doet. Ook vóór curatele. Wellicht met uitzondering van het op de billen slaan, maar ze was toen ook 19 jaar of zo en we waren nog niet zo overdreven naakt als dat we zijn in 2026.
En dat ze van dansen houdt was altijd al duidelijk.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 19 januari 2026 @ 13:23:33 #9
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219876005
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2026 11:48 schreef Ama het volgende:
Dit ja
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 januari 2026 @ 18:13:22 #10
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219878264
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2026 13:05 schreef Ama het volgende:

[..]
En dat ze van dansen houdt was altijd al duidelijk.
Precies. Ik meende dat ze zelfs een keer zei dat dansen haar eigenlijke ware passie is (itt zingen) maar pin me er niet op vast.

Maar de dansmoves die ze nu steeds uitvoert, zijn gewoon terug te vinden in een boel van haar muziekvideo’s. Ik snap oprecht niet dat mensen helemaal flippen over haar Insta. Gewoon allemaal volk dat haar kent van wat nummers op de radio en geen enkele andere clip hebben gezien dan Oops! I Did It Again.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_219878399
quote:
17s.gif Op maandag 19 januari 2026 18:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Precies. Ik meende dat ze zelfs een keer zei dat dansen haar eigenlijke ware passie is (itt zingen) maar pin me er niet op vast.

Maar de dansmoves die ze nu steeds uitvoert, zijn gewoon terug te vinden in een boel van haar muziekvideo’s. Ik snap oprecht niet dat mensen helemaal flippen over haar Insta. Gewoon allemaal volk dat haar kent van wat nummers op de radio en geen enkele andere clip hebben gezien dan Oops! I Did It Again.
Mensen “flippen over haar insta” niet vanwege het dansen.
Het is die coke blik in de ogen, de uitgelopen make-up, ongewassen uiterlijk, de tanden die er raar uitzien. En dan rare teksten posten. Zo’n babystemmetje, adhd uitdrukking.
Wie post er nou werkelijk 3 dagen op een rij dezelfde foto met een hoofd alsof ze tot de gekste dingen toe in staat is. (Dit alles meer 1,5 jaar geleden, denk ik.)

Staat er een fris iemand die vrolijk danst, was er imo niks bijzonders.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 januari 2026 @ 18:49:53 #12
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219878499
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2026 18:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Mensen “flippen over haar insta” niet vanwege het dansen.
Het is die coke blik in de ogen, de uitgelopen make-up, ongewassen uiterlijk, de tanden die er raar uitzien. En dan rare teksten posten. Zo’n babystemmetje, adhd uitdrukking.
Wie post er nou werkelijk 3 dagen op een rij dezelfde foto met een hoofd alsof ze tot de gekste dingen toe in staat is. (Dit alles meer 1,5 jaar geleden, denk ik.)

Staat er een fris iemand die vrolijk danst, was er imo niks bijzonders.
En toch beginnen mensen vooral over het dansen. Dát is wat mensen over het algemeen nu steeds benoemen.

Dat stemmetje gebruikt ze al jaren. Ook als tiener al.

Die tanden, tja, ik denk niet dat dat verslonzing is bij Britney. Ik denk vooral dat dat een kwestie is van eindelijk wat kunnen relaxen in plaats van steeds maar verplicht ‘moeten, moeten en moeten’. Het zijn gewoon haar tanden, maar we zijn bij haar vooral erg gewend aan een neppe typische American smile. En heel eerlijk denk ik dat dat voor veel van die dingen geldt.

Vermoeidheid van jaren aan misbruik en gewoon nu schijt hebben en wellicht zelfs rebelleren tegen het verplichte ‘perfect moeten zijn’ en altijd aan moeten staan als circusaapje.

Cokeblik heb ik geen idee van moet ik bekennen. Ik gebruik geen drugs, nooit gedaan ook, en heb mij ook weinig in omgevingen bevonden waar dat wel (veel) gedaan werd, laat staan snuivers.

Overigens zou ik het niet per se gek vinden als een stuk depressie meespeelt, maar of dat zo is, weet ik natuurlijk ook niet. Hiermee wil ik ook niet zeggen dát het speelt, maar meer dat ik niet steil achterover zou slaan indien het zo blijkt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 januari 2026 @ 18:53:22 #13
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_219878531
Wel vraag ik me al tijden af wie die filmpjes maakt die níet bij haar thuis zijn opgenomen maar op vakantie bij het strand en dergelijke. Zal net zo goed een bloedzuiger zijn en zij zal zich aan iedereen vastklampen door een verneukt zelfbeeld en gebrek aan (zelf)vertrouwen, denk ik.
pi_219878569
quote:
17s.gif Op maandag 19 januari 2026 18:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
En toch beginnen mensen vooral over het dansen. Dát is wat mensen over het algemeen nu steeds benoemen.

Oh oke, dat wist ik niet dat mensen dat als eerste benoemen.

Ik heb als kind jaren gedanst (ik snap dus zeker dat zij nog dagelijks wil dansen) en volg op Insta redelijk wat dansers van artiesten, die ik bij concerten heb gezien, en dat ziet er dan toch wat anders uit als zij iets posten. Britney staat manisch een pirouette te draaien, jaar in, jaar uit.

quote:
Overigens zou ik het niet per se gek vinden als een stuk depressie meespeelt, maar of dat zo is, weet ik natuurlijk ook niet. Hiermee wil ik ook niet zeggen dát het speelt, maar meer dat ik niet steil achterover zou slaan indien het zo blijkt.
Ik denk niet dat het heel goed gaat en dat is gewoon heel sneu.
Al hoop ik er gewoon naast te zitten.

Dat stemmetje had ze overigens enigszins vroeger maar niet zo extreem met dan nog een onder invloed hoofd erbij.

Commentaar krijgt elke celeb, dus ik snap dan weer niet waarom dat dan weer nieuws is dat zij kritiek krijgt.
Ziet iemand er goed en succesvol uit, dan krijgt iemand ook scheldwoorden. The joy of internet.
pi_219878618
quote:
17s.gif Op maandag 19 januari 2026 18:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel vraag ik me al tijden af wie die filmpjes maakt die níet bij haar thuis zijn opgenomen maar op vakantie bij het strand en dergelijke. Zal net zo goed een bloedzuiger zijn en zij zal zich aan iedereen vastklampen door een verneukt zelfbeeld en gebrek aan (zelf)vertrouwen, denk ik.
Ik hoop eigenlijk dat dat vrienden zijn, die ze meeneemt op vakantie.
Maar ze zal vast de nodige hufters treffen. -O-
  dinsdag 20 januari 2026 @ 21:01:08 #16
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_219886986
Jezus, dat filmpje
Arm schaap. Ik zeg interventie ^O^

Und: heeft ze een hoog uitgesneden bodysuit an en hakken van minimaal 11 cm én nog steeds die mega korte pootjes die in het oog springen en het 'dansen' er nog knulliger uit laten zien.
love & heet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')