Heeft ze psychoses dan,quote:Op maandag 13 april 2026 08:47 schreef L3viathan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/br(...)ickkliniek~ab37cb88/
Lijkt me wel een goede beslissing![]()
Misschien ook gelijk wat antipsychotica voorschrijven
De rechter lijkt qua gezicht op Britney van vroeger uit de OP.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Allebei haar zonen op de catwalk in Parijs.
[ afbeelding ]
Leuk,quote:Op zondag 28 juni 2026 21:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Allebei haar zonen op de catwalk in Parijs.
[ afbeelding ]
Ik vind de linker ook wel wat van haar weg hebbenquote:Op zondag 28 juni 2026 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De rechter lijkt qua gezicht op Britney van vroeger uit de OP.
Ik vind het ook fijn voor haar dat ze weer goed contact heeft met 1 van haar zoons.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Leuk,.
Denk dat ze megatrots is, want als je íets merkt aan haar is het haar liefde voor (haar) kinderen en de pijn die ze ervan heeft dat ze ze kwijtraakte.
Mee eens.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind de linker ook wel wat van haar weg hebben
In elk geval die oren.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind de linker ook wel wat van haar weg hebben
Ik vind juist dat zoon links meer van Britney weg heeft dan zoon rechts. Grappig dat zulke dingen niet voor iedereen hetzelfde is.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
In elk geval die oren.
Verder zie ik het niet zo maar dat kan door die blik komen.
Huh? Veel mannelijke modellen hebben gewoon zo’n figuur, zo niet de meesten.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:35 schreef maily het volgende:
Ze zien er allebei normaal uit. Niet zo (graat-)mager als de meeste modellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |