Waarom ga je lapo hunten om in het nieuwe topic alleen een link te dumpen? Users zonder X-account hebben dus geen flauw idee waar het over gaat.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:00 schreef RotatoR het volgende:
https://x.com/BGatesIsaPyscho/status/2013003586226082060
De nieuwe Britney is uit.
Exact dit. En ik snap ook nooit waarom mensen doen alsof dit nieuw is. Dit zijn dansmoves die ze al ja-ren doet. Ook vóór curatele. Wellicht met uitzondering van het op de billen slaan, maar ze was toen ook 19 jaar of zo en we waren nog niet zo overdreven naakt als dat we zijn in 2026.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:48 schreef Ama het volgende:
Persoonlijk kan het me ook weinig interesseren als Britney lekker wil gaan dansen voor de camera. Ze valt mij er niet mee lastig ofzo. Als dit haar blij maakt moet ze dat vooral doen, ze doet er niemand kwaad mee ofzo.
En dat ze van dansen houdt was altijd al duidelijk.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Exact dit. En ik snap ook nooit waarom mensen doen alsof dit nieuw is. Dit zijn dansmoves die ze al ja-ren doet. Ook vóór curatele. Wellicht met uitzondering van het op de billen slaan, maar ze was toen ook 19 jaar of zo en we waren nog niet zo overdreven naakt als dat we zijn in 2026.
Dit jaquote:Op maandag 19 januari 2026 11:48 schreef Ama het volgende:
Persoonlijk kan het me ook weinig interesseren als Britney lekker wil gaan dansen voor de camera. Ze valt mij er niet mee lastig ofzo. Als dit haar blij maakt moet ze dat vooral doen, ze doet er niemand kwaad mee ofzo.
Precies. Ik meende dat ze zelfs een keer zei dat dansen haar eigenlijke ware passie is (itt zingen) maar pin me er niet op vast.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
En dat ze van dansen houdt was altijd al duidelijk.
Mensen “flippen over haar insta” niet vanwege het dansen.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Precies. Ik meende dat ze zelfs een keer zei dat dansen haar eigenlijke ware passie is (itt zingen) maar pin me er niet op vast.
Maar de dansmoves die ze nu steeds uitvoert, zijn gewoon terug te vinden in een boel van haar muziekvideo’s. Ik snap oprecht niet dat mensen helemaal flippen over haar Insta. Gewoon allemaal volk dat haar kent van wat nummers op de radio en geen enkele andere clip hebben gezien dan Oops! I Did It Again.
En toch beginnen mensen vooral over het dansen. Dát is wat mensen over het algemeen nu steeds benoemen.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen “flippen over haar insta” niet vanwege het dansen.
Het is die coke blik in de ogen, de uitgelopen make-up, ongewassen uiterlijk, de tanden die er raar uitzien. En dan rare teksten posten. Zo’n babystemmetje, adhd uitdrukking.
Wie post er nou werkelijk 3 dagen op een rij dezelfde foto met een hoofd alsof ze tot de gekste dingen toe in staat is. (Dit alles meer 1,5 jaar geleden, denk ik.)
Staat er een fris iemand die vrolijk danst, was er imo niks bijzonders.
Oh oke, dat wist ik niet dat mensen dat als eerste benoemen.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En toch beginnen mensen vooral over het dansen. Dát is wat mensen over het algemeen nu steeds benoemen.
Ik denk niet dat het heel goed gaat en dat is gewoon heel sneu.quote:Overigens zou ik het niet per se gek vinden als een stuk depressie meespeelt, maar of dat zo is, weet ik natuurlijk ook niet. Hiermee wil ik ook niet zeggen dát het speelt, maar meer dat ik niet steil achterover zou slaan indien het zo blijkt.
Ik hoop eigenlijk dat dat vrienden zijn, die ze meeneemt op vakantie.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel vraag ik me al tijden af wie die filmpjes maakt die níet bij haar thuis zijn opgenomen maar op vakantie bij het strand en dergelijke. Zal net zo goed een bloedzuiger zijn en zij zal zich aan iedereen vastklampen door een verneukt zelfbeeld en gebrek aan (zelf)vertrouwen, denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |