Meen je dat nou? Gezien de laatste foto's?quote:Op dinsdag 5 september 2023 07:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wel een beetje overdreven, hoor. Haar tanden zijn toch niet verslonsd?
Man, een blinde ziet nog dat dit photoshop is.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wtf, zou dat door drugsgebruik komen vraag ik me af?
Verslonsd? Ja, dat meen ik. Miljoenen mensen, de gemiddelde mens, loopt er echt veel tragischer bij qua gebit. Je doelt op die foto’s hierboven toch? Die ‘door de jaren heen’? Want dan denk ik dat je iets te gewend bent geraakt aan Hollywood- en BN’ertanden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Gezien de laatste foto's?
Het gaat om de nepfoto waar een soort vierkant snippertje papier voor tand moet doorgaan.quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verslonsd? Ja, dat meen ik. Miljoenen mensen, de gemiddelde mens, loopt er echt veel tragischer bij qua gebit. Je doelt op die foto’s hierboven toch? Die ‘door de jaren heen’? Want dan denk ik dat je iets te gewend bent geraakt aan Hollywood- en BN’ertanden.
Overduidelijk een nepfoto, jaquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat om de nepfoto waar een soort vierkant snippertje papier voor tand moet doorgaan.
Post 109
Nee die bedoel ik nietquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verslonsd? Ja, dat meen ik. Miljoenen mensen, de gemiddelde mens, loopt er echt veel tragischer bij qua gebit. Je doelt op die foto’s hierboven toch? Die ‘door de jaren heen’? Want dan denk ik dat je iets te gewend bent geraakt aan Hollywood- en BN’ertanden.
En toch zoekt ze het zélf iedere keer zelf weer op, met d’r rare filmpjes en dansjes.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is niet één keer, dat is iedere keer, iedere dag, elke keer weer, overal waar je gaat.
Tering wat is er met haar huid gebeurd joh, is dat zonneschade?quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Nepfoto of niet [denk eerder slechte filter bij #109] , de spleten blijven duidelijk zichtbaar.
Of dat een verslonsd gebit is mag iedereen voor zichzelf uitmaken.![]()
[ afbeelding ]
En een naïeve meid in the USA met gold digging ouders.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de rest van haar. Ze is nooit aantrekkelijk geweest, nooit een topzangeres of danseres. Gevalletje goede marketing.
In Nederland heb je ze vooral bij de mannen. Zo'n Jantje Smit en Danny de Munck.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:33 schreef Vladimir-Putin het volgende:
[..]
En een naïeve meid in the USA met gold digging ouders.![]()
Dat lijkt me idd een gevalletje; vaak verbrand.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:29 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Tering wat is er met haar huid gebeurd joh, is dat zonneschade?
Net als die boot tweeling. Ook 1 helemaal ontspoord.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:38 schreef SEMTEX het volgende:
Er zijn eigenlijk bizar veel kindsterretjes die niet goed eindigen of vervallen in drank/drugs. Ik denk dat menig mouseketeer kind langer heeft moeten werken dan goed voor hem/haar was. Ryan Gosling is echt een uitzondering.
Niet meer op de rails ?quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:37 schreef Vladimir-Putin het volgende:
[..]
Net als die boot tweeling. Ook 1 helemaal ontspoord.
Ze heeft inderdaad meer spleten tussen haar tanden (op filmpjes minder erg dan op deze en die andere foto overigens) maar is blijkbaar gewoon de natuurlijke stand van haar tanden. Zolang ze niet erg geel, bruin of ontstoken zijn, afbrokkelen of bloeden vind ik het nou niet onder ‘verslonsd’ vallen. Het valt gewoon meer op omdat het eerst anders (lees: nep) was.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Nepfoto of niet [denk eerder slechte filter bij #109] , de spleten blijven duidelijk zichtbaar.
[ afbeelding ]
Bedoel je dat rimpelige en donkere vlekjes? Dat is zonschade inderdaad, gecombineerd met standaard veroudering.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:29 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Boottweeling?quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:37 schreef Vladimir-Putin het volgende:
[..]
Net als die boot tweeling. Ook 1 helemaal ontspoord.
Sommigen vinden het ook gewoon mooi. Rimmel had ook een hele tijd een blond model met een fietsenrek.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt maar ik kan niet meer op haar naam komen. Irritant. Overigens vind ik zelf een spleetje tussen de twee voortanden mooi.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommigen vinden het ook gewoon mooi. Rimmel had ook een hele tijd een blond model met een fietsenrek.
Georgia May Jagger, een van de dochters van Mick Jagger.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt maar ik kan niet meer op haar naam komen. Irritant. Overigens vind ik zelf een spleetje tussen de twee voortanden mooi.
Haar bedoelde ik niet, want er was er eentje met meer dan enkel een spleetje tussen de voorste twee tanden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Georgia May Jagger, een van de dochters van Mick Jagger.
Dit soort types waren destijds sowieso wel in de mode, afgaande op glossy's e.d. van toen.
[ afbeelding ]
Die, ja.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Georgia May Jagger, een van de dochters van Mick Jagger.
Dit soort types waren destijds sowieso wel in de mode, afgaande op glossy's e.d. van +/- 2010.
[ afbeelding ]
Dat vind ik inderdaad schokkender.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:29 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |