Nicole vind ik wel een ander kaliber dan Britney als het aankomt op zang (veel slechter en gemiddelder). Nicole zou nooit naar bovengekomen zijn zonder de PCD.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
Terwijl Nicole ook weer zo'n voorbeeld is van uiterlijk mee hebben en wel kunnen zingen maar gewoon het niet niet hebben...
Toevallig laatst een filmpje gezien van haar en bleek dat ze toch een goede stem had...
quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nicole vind ik wel een ander kaliber dan Britney als het aankomt op zang (veel slechter en gemiddelder). Nicole zou nooit naar bovengekomen zijn zonder de PCD.
https://youtu.be/wFi8j1VPXKA?si=2iMMJNpfKCH0nMh1[quote]quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nicole vind ik wel een ander kaliber dan Britney als het aankomt op zang (veel slechter en gemiddelder). Nicole zou nooit naar bovengekomen zijn zonder de PCD.
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2688754/5/25#p210453436]maandag 28 augustus 2023 08:06[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/149527]ChipsZak.[/url] het volgende:
Haar karakter? Is allemaal marketing, wij weten niet hoe die mensen echt zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Pink vind ik gewoon echt leuk, goede zang en nummers en goede performer.Ook haar karakter staat me aan, geen geouwehoer en recht door zee.
Dit is wel even heel anders dan "Hit me baby one more time"quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dat is idd wel van een heel ander kaliber dan Britney Bitch.
https://youtube.com/shorts/Y_I9k7-7XGQ?feature=shared
Dat typische Britney huiltje in de stem.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dat is idd wel van een heel ander kaliber dan Britney Bitch.
https://youtube.com/shorts/Y_I9k7-7XGQ?feature=shared
De dag dat ze nooit meer wakker wordt ook, als ik dit zo zie.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:56 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De dag dat ze een keer wakker word zonder voortanden komt steeds dichterbij.
[ afbeelding ]
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
De dag dat ze nooit meer wakker wordt ook, als ik dit zo zie.
Nou....... Nicole zing Britney wel dik onder tafel hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Britney’s muziek maar over haar échte zangstem zoals je het ook hoorde in het filmpje dat ik hier eerder plaatste. Stuk dieper, meer bereik en geen overdreven Britney-riedeltje erin. Jammer dat deze ondertussen is verneukt.quote:
Wtf, zou dat door drugsgebruik komen vraag ik me af?quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:56 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De dag dat ze een keer wakker word zonder voortanden komt steeds dichterbij.
[ afbeelding ]
Gevalletje Insta vs. Reality?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat is er met hem gebeurd dan?
Hij wordt kaal en zo te zien kilo's bijgekomen...
Stress denk ik? Hij was schijnbaar vroeger ook dikker, slechte tanden etc en heeft hard gewerkt om er "goed" uit te zien. Aangenomen dat dit hem ook allemaal niet in de koude kleren is gaan zitten, is teruggaan naar je oude eetpatroon niet zo vreemd.quote:
Ik gok eerder dat ze een spalkje oid. mist. het is al jarenlang steeds verder uit elkaar aan het groeienquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wtf, zou dat door drugsgebruik komen vraag ik me af?
Zo, jij hebt er even werk van gemaakt!quote:Op maandag 4 september 2023 15:32 schreef WorkBitch het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat ze een spalkje oid. mist. het is al jarenlang steeds verder uit elkaar aan het groeien
[ afbeelding ]
Kan ook. Hoe dan ook ziet hij er nu uit als de gemiddelde kalende gast die je bij de Zeeman kan tegengekomen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:50 schreef ikbent het volgende:
[..]
Stress denk ik? Hij was schijnbaar vroeger ook dikker, slechte tanden etc en heeft hard gewerkt om er "goed" uit te zien. Aangenomen dat dit hem ook allemaal niet in de koude kleren is gaan zitten, is teruggaan naar je oude eetpatroon niet zo vreemd.
Ja maar haar gebit nu ten op zichte van een maand geleden toen was het nog niet zo erg...quote:Op maandag 4 september 2023 15:32 schreef WorkBitch het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat ze een spalkje oid. mist. het is al jarenlang steeds verder uit elkaar aan het groeien
[ afbeelding ]
Wel een beetje overdreven, hoor. Haar tanden zijn toch niet verslonsd?quote:Op maandag 4 september 2023 20:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja maar haar gebit nu ten op zichte van een maand geleden toen was het nog niet zo erg...
Maar niet te geloven dat ze zich helemaal laat verslonzen....Tanden is toch wel de eerste indruk van een persoon. Ze kan notabene iedere minuut van de dag een tandarts laten invliegen als ze wilt... Wat zou er toch door dat kupke van haar heen gaan??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |