My bad, helemaal overheen gelezen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:30 schreef ChipsZak. het volgende: [..] Ja, maar dat had ik ook gezegd in de spoiler,
.
Met dit verschil......ze ziet er nooit leuk of verzorgd uit. Zelf net blokje om. Dinsdag markt, dus bietje netjes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:46 schreef rym het volgende:
Tsja ik loop ook wel eens in een joggingbroek of ongewassen naar buiten om de vuilnis buiten te zetten of de krant op te halen. Verschil is dat er bij mij geen paparazzi op de stoep ligt en dat meteen op de camera gezet wordt.
Ik heb bij haar het idee dat ze al lang geleden een 'i dont give a ****'-mentaliteit heeft over er altijd top uit moeten zien. Zeg maar het tegenovergestelde van een Sylvie Meis of Patricia Paay die eerst een uur moeten plamuren voordat ze überhaupt hun huis uitkomen.
Je hoeft ook niet helemaal gestucadoord en geplamuurd door het leven te gaan.Er zijn genoeg sterren die casual gekleed in hun vrije tijd rondlopen, maar dan wel verzorgd..quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:46 schreef rym het volgende:
Tsja ik loop ook wel eens in een joggingbroek of ongewassen naar buiten om de vuilnis buiten te zetten of de krant op te halen. Verschil is dat er bij mij geen paparazzi op de stoep ligt en dat meteen op de camera gezet wordt.
Ik heb bij haar het idee dat ze al lang geleden een 'i dont give a ****'-mentaliteit heeft over er altijd top uit moeten zien. Zeg maar het tegenovergestelde van een Sylvie Meis of Patricia Paay die eerst een uur moeten plamuren voordat ze überhaupt hun huis uitkomen.
Pete Doherty heeft je post gelikedquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:22 schreef sherezade het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet helemaal gestucadoord en geplamuurd door het leven te gaan.Er zijn genoeg sterren die casual gekleed in hun vrije tijd rondlopen, maar dan wel verzorgd..
Ik denk dat Britney echt de onverzorgdste celeb ever is...
Die was onbekend.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:37 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Pete Doherty heeft je post geliked
Ja en Pete Doherty is dan ook echt het typische voorbeeld van een heroinejunk op perron...quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:37 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Pete Doherty heeft je post geliked
Topfotoquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:51 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Pete heeft zich weten te herpakken en is vader nu.
[ afbeelding ]
Ja erg he, dit is echt niet normaal. Mensen vinden hier dat ik overdrijf...nou als ik zo''n persoon zie lopen ergens in combinatie met die vadsige vuile kleren en dat ongewassen uiterlijk met het gezicht vol uitslag en acne...dan loop ik er wel met een boogje om heen en zou je echt denken dat het een dakloze verslaafde is. Maar omdat het '' Britney Spears '' is valt het wel allemaal meequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:57 schreef quirina het volgende:
https://hollywoodlife.com(...)showing-ugly-hairdo/
Britney is niet zo goed met haar haar. Of het is vet, of de ratten hebben er aan lopen vreten.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:19 schreef deedeetee het volgende:
Ze heeft blijkbaar maling aan haar uiterlijk gekregen, mensen moeten haar maar nemen zoals ze is.
Dat heb ik ook met de rest van haar. Ze is nooit aantrekkelijk geweest, nooit een topzangeres of danseres. Gevalletje goede marketing.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja erg he, dit is echt niet normaal. Mensen vinden hier dat ik overdrijf...nou als ik zo''n persoon zie lopen ergens in combinatie met die vadsige vuile kleren en dat ongewassen uiterlijk met het gezicht vol uitslag en acne...dan loop ik er wel met een boogje om heen en zou je echt denken dat het een dakloze verslaafde is. Maar omdat het '' Britney Spears '' is valt het wel allemaal mee![]()
![]()
![]()
Echt niet dus...
Welk uiterlijk ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:19 schreef deedeetee het volgende:
Ze heeft blijkbaar maling aan haar uiterlijk gekregen, mensen moeten haar maar nemen zoals ze is.
Dat is juist haar verdienmodel.quote:
Sorry hoor, maar mevrouw kon écht dansen als de beste. Zonde dat het zo 'vergeten' wordt door alle ellende en smerige imago die ze gekregen heeft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de rest van haar. Ze is nooit aantrekkelijk geweest, nooit een topzangeres of danseres. Gevalletje goede marketing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |