Daar lijkt t op... Geld teveel, niets omhanden en aardig verknipt in combi met geen filtr hebben om niet alles te delenquote:Op zondag 24 september 2023 14:06 schreef Momo het volgende:
Zou voor haar denk ik beter zijn iets te zoeken om te doen, een beetje structuur. Ze hoeft niet meer voor kinderen te zorgen. Wat zal ze dan de hele dag een beetje doen? Sexy outfits aandoen, beetje dansen?
Ze lijkt haar haar wel weer wat gefixt te hebben,quote:
Is die bank nou aan flarden of hangen er witte handdoeken over de achterkant?quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:36 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat een bende in haar kiet ook altijd.
Die plant achter haar is net zo dood als Britney zelf en dat witte boeketje op tafel is waarschijnlijk van een flower-artist want die staat er al jaren.
Hoe denk jij eigenlijk dat het met haar gaat?quote:Op zondag 24 september 2023 14:06 schreef Momo het volgende:
Zou voor haar denk ik beter zijn iets te zoeken om te doen, een beetje structuur. Ze hoeft niet meer voor kinderen te zorgen. Wat zal ze dan de hele dag een beetje doen? Sexy outfits aandoen, beetje dansen?
Ja ik denk niet zo lekker gezien alle beelden en verhalen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe denk jij eigenlijk dat het met haar gaat?
Ik ben vrij onhandig en loop regelmatig tegen tafels en stoelen aan en heb dat ook. Daar kan het dus ook door komen. Ze lijkt me nl. ook een vrij impulsief iemand.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:20 schreef -Spring het volgende:
Ze heeft ook paar goeie blauwe plekken. (Op dr schouder zit er ook een maar die krijg ik niet gescreend.)
Er ligt altijd van alles, vooral op de grond. Ze lijkt me een vetkees.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Is die bank nou aan flarden of hangen er witte handdoeken over de achterkant?
En je denkt dat structuur gaat helpen? Of iets zoeken om te doen?quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik denk niet zo lekker gezien alle beelden en verhalen.
Ze lijkt me oer dom.quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben vrij onhandig en loop regelmatig tegen tafels en stoelen aan en heb dat ook. Daar kan het dus ook door komen. Ze lijkt me nl. ook een vrij impulsief iemand.
die kerel van der heeft toch een perfect leven, geld van zijn chick genoeg, zij is te labiel om hem iets te weerstaan, ze loopt de hele dag in geilepakjes rond te huppelen en als je zin hebt trek je der ff uit elkaarquote:Op zondag 24 september 2023 18:28 schreef rym het volgende:
[..]
Daar lijkt t op... Geld teveel, niets omhanden en aardig verknipt in combi met geen filtr hebben om niet alles te delen
Hij is gevlogen. Als hij nog een paar maanden had gewacht had hij een miljoen kunnen meenemen maar zelfs het wachten trok hij niet meer bij dat geschifte mens.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:05 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die kerel van der heeft toch een perfect leven, geld van zijn chick genoeg, zij is te labiel om hem iets te weerstaan, ze loopt de hele dag in geilepakjes rond te huppelen en als je zin hebt trek je der ff uit elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |