Ja erg he, dit is echt niet normaal. Mensen vinden hier dat ik overdrijf...nou als ik zo''n persoon zie lopen ergens in combinatie met die vadsige vuile kleren en dat ongewassen uiterlijk met het gezicht vol uitslag en acne...dan loop ik er wel met een boogje om heen en zou je echt denken dat het een dakloze verslaafde is. Maar omdat het '' Britney Spears '' is valt het wel allemaal meequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:57 schreef quirina het volgende:
https://hollywoodlife.com(...)showing-ugly-hairdo/
Britney is niet zo goed met haar haar. Of het is vet, of de ratten hebben er aan lopen vreten.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:19 schreef deedeetee het volgende:
Ze heeft blijkbaar maling aan haar uiterlijk gekregen, mensen moeten haar maar nemen zoals ze is.
Dat heb ik ook met de rest van haar. Ze is nooit aantrekkelijk geweest, nooit een topzangeres of danseres. Gevalletje goede marketing.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja erg he, dit is echt niet normaal. Mensen vinden hier dat ik overdrijf...nou als ik zo''n persoon zie lopen ergens in combinatie met die vadsige vuile kleren en dat ongewassen uiterlijk met het gezicht vol uitslag en acne...dan loop ik er wel met een boogje om heen en zou je echt denken dat het een dakloze verslaafde is. Maar omdat het '' Britney Spears '' is valt het wel allemaal mee![]()
![]()
![]()
Echt niet dus...
Welk uiterlijk ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:19 schreef deedeetee het volgende:
Ze heeft blijkbaar maling aan haar uiterlijk gekregen, mensen moeten haar maar nemen zoals ze is.
Dat is juist haar verdienmodel.quote:
Sorry hoor, maar mevrouw kon écht dansen als de beste. Zonde dat het zo 'vergeten' wordt door alle ellende en smerige imago die ze gekregen heeft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de rest van haar. Ze is nooit aantrekkelijk geweest, nooit een topzangeres of danseres. Gevalletje goede marketing.
Inderdaad, een heel doorsnee ogend meisje - o.k., met een goed lijf - met (ooit) goede mensen om haar heen. Visagisten en zo. Die als het ware het popsterren-gezicht erop schilderden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de rest van haar. Ze is nooit aantrekkelijk geweest, nooit een topzangeres of danseres. Gevalletje goede marketing.
Dansen als de beste? Even kort gekeken maar dat zie ik niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:00 schreef Jauke het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mevrouw kon écht dansen als de beste. Zonde dat het zo 'vergeten' wordt door alle ellende en smerige imago die ze gekregen heeft.
Skippen naar 0:55, Britney is met het rode topje.
Goeie top40 liedjes en een leuk meisje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijk wijf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:17 schreef Noek het volgende:
Lul maar, die vrouw heeft goede triceps.
Ergens zorgt ze dus wel voor zichzelf.
Dansen als de beste? Nee sorry geen talent... Dit is gewoon een choreografie die ze moest leren totdat ze het kon met behulp van tig coaches... Ze kan misschien wel aardig ritmisch dansen en pikt de choreografie misschien snel op maar het is geen buiten gewoon talent....bovendien heeft ze de choreografie ook nooit zelf bedacht van haar eigen video's daar had ze een heel team voor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:00 schreef Jauke het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mevrouw kon écht dansen als de beste. Zonde dat het zo 'vergeten' wordt door alle ellende en smerige imago die ze gekregen heeft.
AH zou dit bericht de reden zijn van haar ei bakken met paprika en tomaat filmpje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Haar manager en advocaat mogen nu zorgen dat ze te eten krijgt.
https://www.tmz.com/2023/(...)support-care-system/
Ik zie nu de video.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:57 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
AH zou dit bericht de reden zijn van haar ei bakken met paprika en tomaat filmpje?
Precies. Dansen vond ze ook altijd het leukst. Mensen lijken ook te vergeten dat ze ook echt wel kan zingen maar ze dat typische Britney-stemmetje helemaal niet van nature heeft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:00 schreef Jauke het volgende:
[..]
Je maakt het wel heel groot hoor. Je doet net alsof ze weigert te eten en ze met een lepel geforceerd moet worden. Er staat verder eigenlijk helemaal niets bijzonders.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Haar manager en advocaat mogen nu zorgen dat ze te eten krijgt.
https://www.tmz.com/2023/(...)support-care-system/
Ze kan wel zingen en dansen hoor. Ze had talent maar is gewoon helemaal kapot gemaakt. Eeuwig zondequote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Precies. Dansen vond ze ook altijd het leukst. Mensen lijken ook te vergeten dat ze ook echt wel kan zingen maar ze dat typische Britney-stemmetje helemaal niet van nature heeft.
Je ziet dat hier (en krijgt een stukje Timberlake mee). Als ze die stem had mogen gebruiken had ze een veel grotere vocal range gehad. Maar daar hadden we Christina Aguilera al voor en Britney zag eruit als de American Dream.
Precies, dat!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:22 schreef rym het volgende:
Ik denk meer geval van op het juiste moment op de juiste plek zijn. Uiterlijk, dansen, zingen, acteren op haar 16e-17e allemaal leuk maar niet uitzonderlijk. Ze paste gewoon mooi in het plaatje wat ze zochten en het sloeg aan. En vanaf dat moment was het een rollercoaster.
Jim, Jamai, jantje Smit.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:22 schreef rym het volgende:
Ik denk meer geval van op het juiste moment op de juiste plek zijn. Uiterlijk, dansen, zingen, acteren op haar 16e-17e allemaal leuk maar niet uitzonderlijk. Ze paste gewoon mooi in het plaatje wat ze zochten en het sloeg aan. En vanaf dat moment was het een rollercoaster.
Nu ik dit weer zie. Heeft zij facings laten verwijderen ofzo? Die tanden met ruimte vielen me al een tijdje op. Zonde.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:54 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Britney Spears Talking About Reconciling with Dad Jamie Spears
https://www.tmz.com/2023/(...)amie-spears-divorce/
Ik heb even opgezocht wat de Hollywood tandarts hiervan denkt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ik dit weer zie. Heeft zij facings laten verwijderen ofzo? Die tanden met ruimte vielen me al een tijdje op. Zonde.
Ja goed idee om het weer goed te maken met pappa. Blijft ze tenminste braaf haar pillen slikkenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:54 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Britney Spears Talking About Reconciling with Dad Jamie Spears
https://www.tmz.com/2023/(...)amie-spears-divorce/
Volgens bij bij facings worden de eigen tanden weg geslepen dat is bij haar niet het geval.... Ik denk dat het composiet is dat wordt gebruikt destijds om de spleten op te vullen.... Maar zo te zien is ze al in tijden niet bij de tandarts geweest.....quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ik dit weer zie. Heeft zij facings laten verwijderen ofzo? Die tanden met ruimte vielen me al een tijdje op. Zonde.
Ze was 12 toen ze een Mouseketeer was (uit dat filmpje) en ze dus zo zong, danste, acteerde etc. Op zo’n leeftijd is dat echt niet iets dat iedereen maar even met gemak én goed doet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:22 schreef rym het volgende:
Als je haar zo terug ziet dan is het toch wel echt triest wat er van haar terecht is gekomen uiteindelijk..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze was 12 toen ze een Mouseketeer was (uit dat filmpje) en ze dus zo zong, danste, acteerde etc. Op zo’n leeftijd is dat echt niet iets dat iedereen maar even met gemak én goed doet.
Bovendien is het natuurlijk voor iedereen, elke celeb, een kwestie van de juiste plek en tijd.
Nee inderdaad, het is niet zo dat iedereen dat zo maar even met gemak doet. Maar verwacht dat er bij de Mouseketeers audities tientallen meisjes geweest zijn die vergelijkbaar waren. Laten we wel wezen, ze was geen supermodel qua looks, geen Whitney Houston stem, geen Russisch staatsballet ster etc.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze was 12 toen ze een Mouseketeer was (uit dat filmpje) en ze dus zo zong, danste, acteerde etc. Op zo’n leeftijd is dat echt niet iets dat iedereen maar even met gemak én goed doet.
Bovendien is het natuurlijk voor iedereen, elke celeb, een kwestie van de juiste plek en tijd.
Christina zat er tegelijk met Brit in ook. Net als Timberlake.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:38 schreef SEMTEX het volgende:
Er zijn eigenlijk bizar veel kindsterretjes die niet goed eindigen of vervallen in drank/drugs. Ik denk dat menig mouseketeer kind langer heeft moeten werken dan goed voor hem/haar was. Ryan Gosling is echt een uitzondering.
True, die zijn ook goed hun twenties en thirties doorgekomen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Christina zat er tegelijk met Brit in ook. Net als Timberlake.
Die zijn toch omgebouwd lelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
True, die zijn ook goed hun twenties en thirties doorgekomen.
Als 13-jarige al.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
Christina heeft wel een dijk van stem..
Nou inderdaad, nooit gezien overigens.quote:
Echt? Ik weet niet anders dan hoe goed ze zingt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:11 schreef sherezade het volgende:
Christina is sowieso een van de ondergewaardeerde zangeressen ooit.
Ik kan me nog herinneren toen ze "Dirty" uitbracht dat ze behoorlijk wat kritiek over zich heen kreeg en pas na het nummer "Beautiful" werd ze eigenlijk pas serieus genomen....quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Ik weet niet anders dan hoe goed ze zingt.
Britney succesvol door de goed geschreven Top40 hits, Christina vanwege de fantastische stem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |