Precies, dat!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:22 schreef rym het volgende:
Ik denk meer geval van op het juiste moment op de juiste plek zijn. Uiterlijk, dansen, zingen, acteren op haar 16e-17e allemaal leuk maar niet uitzonderlijk. Ze paste gewoon mooi in het plaatje wat ze zochten en het sloeg aan. En vanaf dat moment was het een rollercoaster.
Jim, Jamai, jantje Smit.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:22 schreef rym het volgende:
Ik denk meer geval van op het juiste moment op de juiste plek zijn. Uiterlijk, dansen, zingen, acteren op haar 16e-17e allemaal leuk maar niet uitzonderlijk. Ze paste gewoon mooi in het plaatje wat ze zochten en het sloeg aan. En vanaf dat moment was het een rollercoaster.
Nu ik dit weer zie. Heeft zij facings laten verwijderen ofzo? Die tanden met ruimte vielen me al een tijdje op. Zonde.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:54 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Britney Spears Talking About Reconciling with Dad Jamie Spears
https://www.tmz.com/2023/(...)amie-spears-divorce/
Ik heb even opgezocht wat de Hollywood tandarts hiervan denkt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ik dit weer zie. Heeft zij facings laten verwijderen ofzo? Die tanden met ruimte vielen me al een tijdje op. Zonde.
Ja goed idee om het weer goed te maken met pappa. Blijft ze tenminste braaf haar pillen slikkenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:54 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Britney Spears Talking About Reconciling with Dad Jamie Spears
https://www.tmz.com/2023/(...)amie-spears-divorce/
Volgens bij bij facings worden de eigen tanden weg geslepen dat is bij haar niet het geval.... Ik denk dat het composiet is dat wordt gebruikt destijds om de spleten op te vullen.... Maar zo te zien is ze al in tijden niet bij de tandarts geweest.....quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu ik dit weer zie. Heeft zij facings laten verwijderen ofzo? Die tanden met ruimte vielen me al een tijdje op. Zonde.
Ze was 12 toen ze een Mouseketeer was (uit dat filmpje) en ze dus zo zong, danste, acteerde etc. Op zo’n leeftijd is dat echt niet iets dat iedereen maar even met gemak én goed doet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:22 schreef rym het volgende:
Als je haar zo terug ziet dan is het toch wel echt triest wat er van haar terecht is gekomen uiteindelijk..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze was 12 toen ze een Mouseketeer was (uit dat filmpje) en ze dus zo zong, danste, acteerde etc. Op zo’n leeftijd is dat echt niet iets dat iedereen maar even met gemak én goed doet.
Bovendien is het natuurlijk voor iedereen, elke celeb, een kwestie van de juiste plek en tijd.
Nee inderdaad, het is niet zo dat iedereen dat zo maar even met gemak doet. Maar verwacht dat er bij de Mouseketeers audities tientallen meisjes geweest zijn die vergelijkbaar waren. Laten we wel wezen, ze was geen supermodel qua looks, geen Whitney Houston stem, geen Russisch staatsballet ster etc.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze was 12 toen ze een Mouseketeer was (uit dat filmpje) en ze dus zo zong, danste, acteerde etc. Op zo’n leeftijd is dat echt niet iets dat iedereen maar even met gemak én goed doet.
Bovendien is het natuurlijk voor iedereen, elke celeb, een kwestie van de juiste plek en tijd.
Christina zat er tegelijk met Brit in ook. Net als Timberlake.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:38 schreef SEMTEX het volgende:
Er zijn eigenlijk bizar veel kindsterretjes die niet goed eindigen of vervallen in drank/drugs. Ik denk dat menig mouseketeer kind langer heeft moeten werken dan goed voor hem/haar was. Ryan Gosling is echt een uitzondering.
True, die zijn ook goed hun twenties en thirties doorgekomen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Christina zat er tegelijk met Brit in ook. Net als Timberlake.
Die zijn toch omgebouwd lelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
True, die zijn ook goed hun twenties en thirties doorgekomen.
Als 13-jarige al.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
Christina heeft wel een dijk van stem..
Nou inderdaad, nooit gezien overigens.quote:
Echt? Ik weet niet anders dan hoe goed ze zingt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:11 schreef sherezade het volgende:
Christina is sowieso een van de ondergewaardeerde zangeressen ooit.
Ik kan me nog herinneren toen ze "Dirty" uitbracht dat ze behoorlijk wat kritiek over zich heen kreeg en pas na het nummer "Beautiful" werd ze eigenlijk pas serieus genomen....quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Ik weet niet anders dan hoe goed ze zingt.
Britney succesvol door de goed geschreven Top40 hits, Christina vanwege de fantastische stem.
Kritiek staat niet gelijk aan niet serieus genomen worden alsook niet aan ondergewaardeerd worden. Dirrty zette haar op een heel nieuwe manier in de kijker na Genie in a bottle. Stuk shock value, zeker toentertijd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren toen ze "Dirty" uitbracht dat ze behoorlijk wat kritiek over zich heen kreeg en pas na het nummer "Beautiful" werd ze eigenlijk pas serieus genomen....
Longevity. Shock value.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kritiek staat niet gelijk aan niet serieus genomen worden alsook niet aan ondergewaardeerd worden. Dirrty zette haar op een heel nieuwe manier in de kijker na Genie in a bottle. Stuk shock value, zeker toentertijd.
Klopt maar ze stond wel echt in de schaduw van Britney... Die werd op handen gedragen door het publiek...Christina heeft er toch wel voor moeten knokken.... Maar goed nu zijn de rollen omgedraaid...quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kritiek staat niet gelijk aan niet serieus genomen worden alsook niet aan ondergewaardeerd worden. Dirrty zette haar op een heel nieuwe manier in de kijker na Genie in a bottle. Stuk shock value, zeker toentertijd.
Wat had ik dan moet zeggen? Shockerend? Stukje shockeren dan. Dekt voor mij niet de lading overigens, maar goed.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Longevity. Shock value.
Hoe oud ben jij?
Nee, de vraag was niet sarcastisch bedoeld. Meer hoe oud je ongeveer letterlijk bent, want ik moest zo goed nadenken bij wat je allemaal zei.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat had ik dan moet zeggen? Shockerend? Stukje shockeren dan. Dekt voor mij niet de lading overigens, maar goed.
Ik zie wel wat moois opbloeien tussen jullie, uiteindelijk dan..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, de vraag was niet sarcastisch bedoeld. Meer hoe oud je ongeveer letterlijk bent, want ik moest zo goed nadenken bij wat je allemaal zei.![]()
Van die generatie is Pink eigenlijk de enige die een langdurige carrière van de grond heeft getild.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Xtina
Is wel een van de iconen van de 00s, hoor. Je had Britney als girl-next-door, the All American Dream, en Christina als rebelse sexy vixen. Dat was hoe het toen was. Volgens mij nooit ondergewaardeerd in die periode. Ik was groot fan,.
Nu echter is ze helemaal vergeten. Ze heeft niet zo’n longevity. Desalniettemin geweldige zangeres.
Vergeet Rihanna niet, of kwam die net te laat?quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Van die generatie is Pink eigenlijk de enige die een langdurige carrière van de grond heeft getild.
Die blik in haar ogen...quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:43 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Nel Veerkamp Spears.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |