Kritiek staat niet gelijk aan niet serieus genomen worden alsook niet aan ondergewaardeerd worden. Dirrty zette haar op een heel nieuwe manier in de kijker na Genie in a bottle. Stuk shock value, zeker toentertijd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren toen ze "Dirty" uitbracht dat ze behoorlijk wat kritiek over zich heen kreeg en pas na het nummer "Beautiful" werd ze eigenlijk pas serieus genomen....
Longevity. Shock value.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kritiek staat niet gelijk aan niet serieus genomen worden alsook niet aan ondergewaardeerd worden. Dirrty zette haar op een heel nieuwe manier in de kijker na Genie in a bottle. Stuk shock value, zeker toentertijd.
Klopt maar ze stond wel echt in de schaduw van Britney... Die werd op handen gedragen door het publiek...Christina heeft er toch wel voor moeten knokken.... Maar goed nu zijn de rollen omgedraaid...quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kritiek staat niet gelijk aan niet serieus genomen worden alsook niet aan ondergewaardeerd worden. Dirrty zette haar op een heel nieuwe manier in de kijker na Genie in a bottle. Stuk shock value, zeker toentertijd.
Wat had ik dan moet zeggen? Shockerend? Stukje shockeren dan. Dekt voor mij niet de lading overigens, maar goed.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Longevity. Shock value.
Hoe oud ben jij?
Nee, de vraag was niet sarcastisch bedoeld. Meer hoe oud je ongeveer letterlijk bent, want ik moest zo goed nadenken bij wat je allemaal zei.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat had ik dan moet zeggen? Shockerend? Stukje shockeren dan. Dekt voor mij niet de lading overigens, maar goed.
Ik zie wel wat moois opbloeien tussen jullie, uiteindelijk dan..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, de vraag was niet sarcastisch bedoeld. Meer hoe oud je ongeveer letterlijk bent, want ik moest zo goed nadenken bij wat je allemaal zei.![]()
Van die generatie is Pink eigenlijk de enige die een langdurige carrière van de grond heeft getild.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Xtina
Is wel een van de iconen van de 00s, hoor. Je had Britney als girl-next-door, the All American Dream, en Christina als rebelse sexy vixen. Dat was hoe het toen was. Volgens mij nooit ondergewaardeerd in die periode. Ik was groot fan,.
Nu echter is ze helemaal vergeten. Ze heeft niet zo’n longevity. Desalniettemin geweldige zangeres.
Vergeet Rihanna niet, of kwam die net te laat?quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Van die generatie is Pink eigenlijk de enige die een langdurige carrière van de grond heeft getild.
Die blik in haar ogen...quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:43 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Nel Veerkamp Spears.
[ afbeelding ]
Beyoncé was geen solo zangeres om mee te beginnenquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vergeet Rihanna niet, of kwam die net te laat?
En Beyoncé kwam sowieso ongeveer tegelijk met Britney in beeld. Net iets eerder.
Pink vind ik gewoon echt leuk, goede zang en nummers en goede performer.Ook haar karakter staat me aan, geen geouwehoer en recht door zee.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Van die generatie is Pink eigenlijk de enige die een langdurige carrière van de grond heeft getild.
Pink vind ik gewoon echt leuk, goede zang en nummers en goede performer.Ook haar karakter staat me aan, geen geouwehoer en recht door zee.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zou er echt niemand in haar omgeving zijn die tegen haar zegt van " kom op Brit, pak een douche en laat je verzorgen en trek iets normaals aan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:16 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Deze blik was nog het minst erge van de serie foto´s.
Sorry,quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, de vraag was niet sarcastisch bedoeld. Meer hoe oud je ongeveer letterlijk bent, want ik moest zo goed nadenken bij wat je allemaal zei.![]()
Eminem ook. Maar verder, inderdaad? Xtina niet, Brit niet (ben wel benieuwd hoe dat gegaan zou zijn als ze geen breakdown had gehad), Missy niet, etc. Wellicht Nicole uit de Pussycat Dolls maar dat is eigenlijk meer door dr vriendjes en niet zozeer haar zangkunsten,quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh ja, Beyoncé dan wellicht. Vind haar vreselijk dus ik vergat haar bestaan,quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vergeet Rihanna niet, of kwam die net te laat?
En Beyoncé kwam sowieso ongeveer tegelijk met Britney in beeld. Net iets eerder.
Terwijl Nicole ook weer zo'n voorbeeld is van uiterlijk mee hebben en wel kunnen zingen maar gewoon het niet niet hebben...quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eminem ook. Maar verder, inderdaad? Xtina niet, Brit niet (ben wel benieuwd hoe dat gegaan zou zijn als ze geen breakdown had gehad), Missy niet, etc. Wellicht Nicole uit de Pussycat Dolls maar dat is eigenlijk meer door dr vriendjes en niet zozeer haar zangkunsten,.
Nicole vind ik wel een ander kaliber dan Britney als het aankomt op zang (veel slechter en gemiddelder). Nicole zou nooit naar bovengekomen zijn zonder de PCD.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
Terwijl Nicole ook weer zo'n voorbeeld is van uiterlijk mee hebben en wel kunnen zingen maar gewoon het niet niet hebben...
Toevallig laatst een filmpje gezien van haar en bleek dat ze toch een goede stem had...
quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nicole vind ik wel een ander kaliber dan Britney als het aankomt op zang (veel slechter en gemiddelder). Nicole zou nooit naar bovengekomen zijn zonder de PCD.
https://youtu.be/wFi8j1VPXKA?si=2iMMJNpfKCH0nMh1[quote]quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nicole vind ik wel een ander kaliber dan Britney als het aankomt op zang (veel slechter en gemiddelder). Nicole zou nooit naar bovengekomen zijn zonder de PCD.
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2688754/5/25#p210453436]maandag 28 augustus 2023 08:06[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/149527]ChipsZak.[/url] het volgende:
Haar karakter? Is allemaal marketing, wij weten niet hoe die mensen echt zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Pink vind ik gewoon echt leuk, goede zang en nummers en goede performer.Ook haar karakter staat me aan, geen geouwehoer en recht door zee.
Dit is wel even heel anders dan "Hit me baby one more time"quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dat is idd wel van een heel ander kaliber dan Britney Bitch.
https://youtube.com/shorts/Y_I9k7-7XGQ?feature=shared
Dat typische Britney huiltje in de stem.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dat is idd wel van een heel ander kaliber dan Britney Bitch.
https://youtube.com/shorts/Y_I9k7-7XGQ?feature=shared
De dag dat ze nooit meer wakker wordt ook, als ik dit zo zie.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:56 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De dag dat ze een keer wakker word zonder voortanden komt steeds dichterbij.
[ afbeelding ]
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
De dag dat ze nooit meer wakker wordt ook, als ik dit zo zie.
Nou....... Nicole zing Britney wel dik onder tafel hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Britney’s muziek maar over haar échte zangstem zoals je het ook hoorde in het filmpje dat ik hier eerder plaatste. Stuk dieper, meer bereik en geen overdreven Britney-riedeltje erin. Jammer dat deze ondertussen is verneukt.quote:
Wtf, zou dat door drugsgebruik komen vraag ik me af?quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:56 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De dag dat ze een keer wakker word zonder voortanden komt steeds dichterbij.
[ afbeelding ]
Gevalletje Insta vs. Reality?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat is er met hem gebeurd dan?
Hij wordt kaal en zo te zien kilo's bijgekomen...
Stress denk ik? Hij was schijnbaar vroeger ook dikker, slechte tanden etc en heeft hard gewerkt om er "goed" uit te zien. Aangenomen dat dit hem ook allemaal niet in de koude kleren is gaan zitten, is teruggaan naar je oude eetpatroon niet zo vreemd.quote:
Ik gok eerder dat ze een spalkje oid. mist. het is al jarenlang steeds verder uit elkaar aan het groeienquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wtf, zou dat door drugsgebruik komen vraag ik me af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |