Geschoren. Dit is geil.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De messendans![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/Cxo9Zqcr_IS/?img_index=1
De hontjes zijn doodsbang voor die mafkees.
Ps; ik dacht dat ze een pisvlek in d' r broek had maar ze heeft het ook aan de achterkant dus het zal wel het printje zijn.![]()
Is dit niet afgeleid van Shakira met haar recente optreden bij de VMA? Die stond ook even kort met haar messen in haar live optreden.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:51 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Voor de users die geen Instagram hebben https://www.bild.de/video(...)d-85547528.bild.html
quote:Op woensdag 27 september 2023 00:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
Is dit niet afgeleid van Shakira met haar recente optreden bij de VMA? Die stond ook even kort met haar messen in haar live optreden.
Je eigen ironie uitleggen.quote:
Zou best kunnen. Het zou me in elk geval niet verbazen. Het zou me daarnaast ook niet verbazen dat indien dit het geval is, het ook vooral door Timberlake richting abortus is ‘geduwd’.quote:
quote:Britney Spears was zwanger van Justin Timberlake: ‘Hij wilde abortus, ik niet’
Britney Spears heeft rond 2000 een abortus laten uitvoeren omdat haar toenmalige vriend Justin Timberlake dat wilde. Dat is te lezen in haar aankomende memoires, waarvan het Amerikaanse tijdschrift People een stukje deelt.
quote:,,Het was een verrassing, maar voor mij was het geen tragedie. Ik hield zoveel van Justin. Ik had altijd verwacht dat we op een dag samen een gezin zouden hebben. Dit zou gewoon veel eerder zijn dan ik had verwacht”, schrijft Spears, die destijds rond de negentien was. ,,Maar Justin was absoluut niet blij met de zwangerschap. Hij zei dat we er niet klaar voor waren om een baby in ons leven te hebben, dat we veel te jong waren.”
Als de inmiddels 41-jarige zangeres destijds in haar eentje de beslissing had gemaakt, dan had ze ‘het nooit gedaan’, zegt ze. ,,Maar Justin was er zo zeker van dat hij geen vader wilde worden.” Spears noemt haar abortus ‘een van de meest pijnlijke dingen’ die ze in haar leven heeft meegemaakt.
https://www.ad.nl/show/br(...)us-ik-niet~a86a541f/quote:De Toxic-zangeres zei ook dat ze het ‘moeilijk’ vindt om over haar verleden te praten en dan vooral de ‘donkere momenten’. ,,Zoals het niet krijgen van een moment van rust, de oordelen die vreemden over mij hadden en het feit dat mijn vrijheid me is ontnomen door mijn eigen familie. En het verliezen van de passie voor dingen waar ik van houd.”
Ik was sowieso al benieuwd naar dat boek. Ik gok dat het heel veel is verkocht al, maar heb daar niet naar gekeken. Ga hem zelf ook wel kopen,quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:22 schreef L3viathan het volgende:
Nu ben ik toch wel een beetje benieuwd naar haar boek
hebben ze daar nog nooit van anticonceptie gehoord ofzo, haar zus was toen ook al zo jong zwanger
Oh, en deze: het is Amerika. Ook die dochter van Palin raakte toen jong zwanger en dat was low-key hilarisch. Krijg je ervan met zo’n moeder.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:22 schreef L3viathan het volgende:
Nu ben ik toch wel een beetje benieuwd naar haar boek
hebben ze daar nog nooit van anticonceptie gehoord ofzo, haar zus was toen ook al zo jong zwanger
Okee je hebt me overtuigdquote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was sowieso al benieuwd naar dat boek. Ik gok dat het heel veel is verkocht al, maar heb daar niet naar gekeken. Ga hem zelf ook wel kopen,.
Daar was dan weinig voor nodig,quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:34 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Okee je hebt me overtuigdik heb m ook besteld
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar jullie review van het boek😉
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:19 schreef SEMTEX het volgende:
Kunnen we niet ergens een celebrity memoires bookshare topic beginnen?Zo heb ik nog wel meer smaakmakende SHO-boeken om te delen (Prins Harry, Matthew Perry, Elliot Page, Selma Blair, Bob Odenkirk, Mel B(rown), Lily Allen, Geri Halliwell, Mel C(hisholm), etc, etc.
Vergeet Will en Jada Smith niet. Later dit jaar komt ook John Stamos met een boek. Bryan Cranston en Robbie Williams staan ook nog op m'n lijstje.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:19 schreef SEMTEX het volgende:
Kunnen we niet ergens een celebrity memoires bookshare topic beginnen?Zo heb ik nog wel meer smaakmakende SHO-boeken om te delen (Prins Harry, Matthew Perry, Elliot Page, Selma Blair, Bob Odenkirk, Mel B(rown), Lily Allen, Geri Halliwell, Mel C(hisholm), etc, etc.
Ik begreep dat het gewoon door de brievenbus past.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb ‘m op de pre-order dus ben benieuwd wanneer dat ding op m’n mat valt. Beter vandaag nog.
Oh, ben toch niet thuis. Nou, dan hopelijk max overmorgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |