Ik denk ik deel het toch even.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fans van Almere:
Yannick
TheVoice4ever
Dat is wel een rijtje.
Dat mag.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:16 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over 'waar we' TT's.
Was ie ziek dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Vertessen is toch best wel beter geworden.
Nou, het was wel Luukquote:
De teleurstelling dat Vitesse weer net naast het kampioenschap greep was te groot?quote:
SS Doomtrooper.quote:
Bedankt, succes morgen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gefeliciteerd Coco met de 3 punten.
Kijk jou hopen. Aandoenlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Over een paar maanden valt het als een kaartenhuis in elkaar.
BOSZED
Ik neem dit terug.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Vertessen is toch best wel beter geworden.
quote:
quote:Op de middelbare school was er een zeer knappe dame waarvan ik het vermoeden had dat ze me wel zag zitten. Ik had toen echter net een andere vriendin en heb er dus helaas niets mee gedaan. Een paar weken terug hadden we een reünie van de middelbare school en was zij er ook weer (met haar vriendinnengroep). Een van haar vriendinnen vroeg toen heel subtiel wat mijn relatiestatus nu was met de hint dat haar vriendin nog vrijgezel was. Ik moest haar echter weer teleurstellen aangezien ik net getrouwd ben en dus weer geen vrijgezel was. Achteraf heb ik haar even aangeschoten over dat haar vriendinnen haar probeerden te koppelen en hoe dat op de middelbare nou zat. Bleek dat ze inderdaad interesse had en me ook nu wel zag zitten...maar wellicht is 3 keer scheepsrecht, wie zal het zeggen...
There aint no problem in the world that cannot be solved with the proper use of explosives - Sergeant Harry Diggerquote:
Goh.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
Toch vind ik de defensie van PSV nog wel een zorgenkindje hoor
Gewaagd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
Zou ‘t?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
1 goaltje tegen, prima resultaat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
RKC, Excelsior en Fortuna dan nog eruit en je hebt zo ongeveer een perfecte eredivisie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Volendam wordt verkracht.
Almere City en Volendam degraderen zou wel een natte droom zijn.
#Announce NAC, Willem II, ADO, De Graafschap en FC Emmen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
RKC, Excelsior en Fortuna dan nog eruit en je hebt zo ongeveer een perfecte eredivisie.
Grunnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
#Announce NAC, Willem II, ADO, De Graafschap en FC Emmen.
Nu zullen vele die laatste wel inruilen voor een Roda JC ofzo, maar afin.
Als Almere city 1 doelpunt maakt staan ze gelijk met feyenoordquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Volendam wordt verkracht.
Almere City en Volendam degraderen zou wel een natte droom zijn.
Op zich heb ik niks tegen Utrecht maar gezien het beleid wat ze voeren hoop ik dat het flink mis gaat daarquote:
Feyenoord is Almere voorbij (op alle fronten).quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:06 schreef RamboDirk het volgende:
Almere weer 0 punten, gefeliciteerd allen.
[ afbeelding ]
Rijsdijk geeft mij Jeffrey van As-vibes.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:59 schreef Erasmus het volgende:
Die trainer van Sparta mag wel wat aan zijn gebit gaan doen.
Mijn hemel.
Ja vind je dat geil?quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
Boh die Heerenveen ultras met het shirtje uit
Dat wordt een flinke krater op het Domplein danquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De selectie springt vanavond van de Dom, met Van Seumeren voorop.
Nounounounouquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De selectie springt vanavond van de Dom, met Van Seumeren voorop.
Dit gaat Twente toch wel makkelijk winnen lijkt me.quote:
Je kan natuurlijk altijd naar de Coolsingel gaanquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Zit de Coolsingel in maart er nog in? #DTV
geen aanrader, maar het kan wel iddquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd naar de Coolsingel gaan
Je vergeet AZ.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:40 schreef TLC het volgende:
Het is duidelijk dat Sparta en Heerenveen gaan uitmaken wie de landskampioen gaat worden dit seizoen
en PSV
Andere trainers doen dat nooit inderdaad.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
Slot begint weer te janken, dan weet je dat Feyenoord achter staat.
https://twitter.com/Dutch(...)aE68ZYwCHqX4fHA&s=19quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:43 schreef SOG het volgende:
Gifje van die afroeuropese man die op laatste moment kop intrekt bij de goal?
Volgens @Pistolero gaat Feyenoord dit seizoen niet degraderen. Daar ben ik niet zo zeker van.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:17 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is dus het befaamde Slotball waarmee Feyenoord structureel Europees mee gaat spelen.
-Bron: Feyenoordtopic
Hier is Slot toch wel kampioen in.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Andere trainers doen dat nooit inderdaad.
Dat is echt de meest debiele act van FOK.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens @:pistolero gaat Feyenoord dit seizoen niet degraderen. Daar ben ik niet zo zeker van.
DIKquote:
Matig dit.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
in de Slotfase scoort Feyenoord er nog wel eentje
Nouja puntje kwijt is ook al leuk. Zolang ze er maar geen 2 makenquote:
Die mag wel een stap makenquote:
Bijlow - Flekken - Olij inderdaad.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:24 schreef Malavita het volgende:
Nu bijlow voor de 100e keer geblesseerd is hoort olij er wel bij in de selectie van Oranje.
Met bijlow fit ook wel trouwens
Verbruggen niet? Bijlow mag wel eens klaar zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bijlow - Flekken - Olij inderdaad.
Oja die heb je ook nog, maar geen idee heb zelden een potje met Verbruggen gezien. Staan Flekken en Verbruggen basis op dit moment?quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Verbruggen niet? Bijlow mag wel eens klaar zijn.
Alleen Flekkenquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja die heb je ook nog, maar geen idee heb zelden een potje met Verbruggen gezien. Staan Flekken en Verbruggen basis op dit moment?
Wat een armoequote:Op zondag 20 augustus 2023 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bijlow - Flekken - Olij inderdaad.
Ja, gevalletje pech.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigen doelpunt van de keeper zie ik?
Gefeliciteerd!quote:
Nav die uitslag kunnen we de 1e degradant opschrijven.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
PEC - Utrecht wordt volgende week meteen een CRUCIAAL duel.
Ben bang dat PEC een retourtje naar de ere heeft genomen...quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nav die uitslag kunnen we de 1e degradant opschrijven.
avgquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een omelet en stokbroodje gezond.
Friet. Snack moet ik nog even over nadenken. Twijfel over curryworst of smulrol.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Klein biggetje.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Friet. Snack moet ik nog even over nadenken. Twijfel over curryworst of smulrol.
Vet zwijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:17 schreef hhh38 het volgende:
Ik eet op dit moment een worstenbroodje ter ere van RKC
Burrito’s.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:30 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week een schijtprogramma met maar vijf potjes.
Ritmisch knorren.quote:
Welk pand in Amsterdam is dit?quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Paar prachtige krakers onderin, nu al bij de pas 3e ronde van dit prille seizoen.
Goed genoeg.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:38 schreef Zipportal het volgende:
Dé club van Noord-Holland gaat een showtje straks weggeven. @:dagoduck
Meer op: https://www.ad.nl/nederla(...)ng-uitfans~a0032218/quote:Aanklager start vooronderzoek naar obsceen gebaar Michiel Kramer richting uitfans
De onafhankelijke aanklager is een vooronderzoek gestart naar het juichgedrag van Michiel Kramer, zo meldt de KNVB. De aanvoerder van RKC vierde zijn doelpunt tegen AZ (1-3 nederlaag) met een obsceen gebaar richting de supporters van de Alkmaarders. Zelf legde hij het uit als het ontkurken van een champagnefles.
Kunnen ze zich niet met urgentere zaken bezighoudenquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meer op: https://www.ad.nl/nederla(...)ng-uitfans~a0032218/
[ afbeelding ]
Ze kunnen beter een onderzoek starten naar dat haarbandje. Ik vind dat je als Eredivisie-speler jezelf best een beetje representatief mag kleden.
Dat zei een wijs man op Twitter ook al zojuistquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen ze zich niet met urgentere zaken bezighouden
X-users met alleen een naam en wat nummers neem ik niet serieusquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei een wijs man op Twitter ook al zojuist
[ twitter ]
Best een sterke reactie van deze Rene51945738641
quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meer op: https://www.ad.nl/nederla(...)ng-uitfans~a0032218/
[ afbeelding ]
Ze kunnen beter een onderzoek starten naar dat haarbandje. Ik vind dat je als Eredivisie-speler jezelf best een beetje representatief mag kleden.
Die René patiëntnummer heeft ook niks beters te doen dan mensen lastigvallen op twitter.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei een wijs man op Twitter ook al zojuist
[ twitter ]
Best een sterke reactie van deze Rene51945738641
quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
X-users met alleen een naam en wat nummers neem ik niet serieus
ja allemaal omdat die ''topclubs'' het anders niet aankunnen teveel wedstrijden te moeten spelen in een weekquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
NEC - RKC en Excelsior - Fortuna. Wat een TOPSHOW vandaag weer.
Dan ga je toch premier league kijken. In Nederland spelen geen topclubs.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja allemaal omdat die ''topclubs'' het anders niet aankunnen teveel wedstrijden te moeten spelen in een week![]()
nee, want gelukkig speelt mijn cluppie wel, maar ja wij spelen dat domme europese voetbal ook nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dan ga je toch premier league kijken. In Nederland spelen geen topclubs.
Bedankt voor de volwassen reactie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, want gelukkig speelt mijn cluppie wel, maar ja wij spelen dat domme europese voetbal ook niet
en premier league hoef ik nooit te zien, die moneyteams
Rot gewoon opquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, want gelukkig speelt mijn cluppie wel, maar ja wij spelen dat domme europese voetbal ook niet
en premier league hoef ik nooit te zien, die moneyteams
"Hey Coco,quote:
Ik met een half oog.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ondanks het ongekende BOUTprogramma vanavond.
Ben ik toch aanwezig.
En daar schaam ik mij ook helemaal niet voorquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:08 schreef GGMM het volgende:
Als je nu kijkt heb je dus gewoon echt helemaal geen andere hobby's
Eerst graag FC Volendam en Almere City EXIT.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ach RKC. Daar missen we weinig aan in de Eredivisie. Met hun kutstadion.
Dat hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En daar schaam ik mij ook helemaal niet voor
Veel plezier met je film.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Het is niet zo dat als je nu opeens een film opzet je wel een leven hebt.
Maar toch ga ik een film kijken.
Een kinderhand is gauw gevuld in Nijmegen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bas Dost gaat warmlopen.
HET STADION ONTPLOFT
Welke film?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Het is niet zo dat als je nu opeens een film opzet je wel een leven hebt.
Maar toch ga ik een film kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |