There aint no problem in the world that cannot be solved with the proper use of explosives - Sergeant Harry Diggerquote:
Goh.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
Toch vind ik de defensie van PSV nog wel een zorgenkindje hoor
Gewaagd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
Zou ‘t?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
1 goaltje tegen, prima resultaat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
RKC, Excelsior en Fortuna dan nog eruit en je hebt zo ongeveer een perfecte eredivisie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Volendam wordt verkracht.
Almere City en Volendam degraderen zou wel een natte droom zijn.
#Announce NAC, Willem II, ADO, De Graafschap en FC Emmen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
RKC, Excelsior en Fortuna dan nog eruit en je hebt zo ongeveer een perfecte eredivisie.
Grunnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
#Announce NAC, Willem II, ADO, De Graafschap en FC Emmen.
Nu zullen vele die laatste wel inruilen voor een Roda JC ofzo, maar afin.
Als Almere city 1 doelpunt maakt staan ze gelijk met feyenoordquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Volendam wordt verkracht.
Almere City en Volendam degraderen zou wel een natte droom zijn.
Op zich heb ik niks tegen Utrecht maar gezien het beleid wat ze voeren hoop ik dat het flink mis gaat daarquote:
Feyenoord is Almere voorbij (op alle fronten).quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:06 schreef RamboDirk het volgende:
Almere weer 0 punten, gefeliciteerd allen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |