ja allemaal omdat die ''topclubs'' het anders niet aankunnen teveel wedstrijden te moeten spelen in een weekquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
NEC - RKC en Excelsior - Fortuna. Wat een TOPSHOW vandaag weer.
Dan ga je toch premier league kijken. In Nederland spelen geen topclubs.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja allemaal omdat die ''topclubs'' het anders niet aankunnen teveel wedstrijden te moeten spelen in een week![]()
nee, want gelukkig speelt mijn cluppie wel, maar ja wij spelen dat domme europese voetbal ook nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dan ga je toch premier league kijken. In Nederland spelen geen topclubs.
Bedankt voor de volwassen reactie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, want gelukkig speelt mijn cluppie wel, maar ja wij spelen dat domme europese voetbal ook niet
en premier league hoef ik nooit te zien, die moneyteams
Rot gewoon opquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, want gelukkig speelt mijn cluppie wel, maar ja wij spelen dat domme europese voetbal ook niet
en premier league hoef ik nooit te zien, die moneyteams
"Hey Coco,quote:
Ik met een half oog.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ondanks het ongekende BOUTprogramma vanavond.
Ben ik toch aanwezig.
En daar schaam ik mij ook helemaal niet voorquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:08 schreef GGMM het volgende:
Als je nu kijkt heb je dus gewoon echt helemaal geen andere hobby's
Eerst graag FC Volendam en Almere City EXIT.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ach RKC. Daar missen we weinig aan in de Eredivisie. Met hun kutstadion.
Dat hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En daar schaam ik mij ook helemaal niet voor
Veel plezier met je film.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Het is niet zo dat als je nu opeens een film opzet je wel een leven hebt.
Maar toch ga ik een film kijken.
Een kinderhand is gauw gevuld in Nijmegen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bas Dost gaat warmlopen.
HET STADION ONTPLOFT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |