Ik denk ik deel het toch even.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fans van Almere:
Yannick
TheVoice4ever
Dat is wel een rijtje.
Dat mag.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:16 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over 'waar we' TT's.
Was ie ziek dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Vertessen is toch best wel beter geworden.
Nou, het was wel Luukquote:
De teleurstelling dat Vitesse weer net naast het kampioenschap greep was te groot?quote:
SS Doomtrooper.quote:
Bedankt, succes morgen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gefeliciteerd Coco met de 3 punten.
Kijk jou hopen. Aandoenlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Over een paar maanden valt het als een kaartenhuis in elkaar.
BOSZED
Ik neem dit terug.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Vertessen is toch best wel beter geworden.
quote:
quote:Op de middelbare school was er een zeer knappe dame waarvan ik het vermoeden had dat ze me wel zag zitten. Ik had toen echter net een andere vriendin en heb er dus helaas niets mee gedaan. Een paar weken terug hadden we een reünie van de middelbare school en was zij er ook weer (met haar vriendinnengroep). Een van haar vriendinnen vroeg toen heel subtiel wat mijn relatiestatus nu was met de hint dat haar vriendin nog vrijgezel was. Ik moest haar echter weer teleurstellen aangezien ik net getrouwd ben en dus weer geen vrijgezel was. Achteraf heb ik haar even aangeschoten over dat haar vriendinnen haar probeerden te koppelen en hoe dat op de middelbare nou zat. Bleek dat ze inderdaad interesse had en me ook nu wel zag zitten...maar wellicht is 3 keer scheepsrecht, wie zal het zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |