Rijsdijk geeft mij Jeffrey van As-vibes.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:59 schreef Erasmus het volgende:
Die trainer van Sparta mag wel wat aan zijn gebit gaan doen.
Mijn hemel.
Ja vind je dat geil?quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
Boh die Heerenveen ultras met het shirtje uit
Dat wordt een flinke krater op het Domplein danquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De selectie springt vanavond van de Dom, met Van Seumeren voorop.
Nounounounouquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De selectie springt vanavond van de Dom, met Van Seumeren voorop.
Dit gaat Twente toch wel makkelijk winnen lijkt me.quote:
Je kan natuurlijk altijd naar de Coolsingel gaanquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Zit de Coolsingel in maart er nog in? #DTV
geen aanrader, maar het kan wel iddquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd naar de Coolsingel gaan
Je vergeet AZ.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:40 schreef TLC het volgende:
Het is duidelijk dat Sparta en Heerenveen gaan uitmaken wie de landskampioen gaat worden dit seizoen
en PSV
Andere trainers doen dat nooit inderdaad.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
Slot begint weer te janken, dan weet je dat Feyenoord achter staat.
https://twitter.com/Dutch(...)aE68ZYwCHqX4fHA&s=19quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:43 schreef SOG het volgende:
Gifje van die afroeuropese man die op laatste moment kop intrekt bij de goal?
Volgens @Pistolero gaat Feyenoord dit seizoen niet degraderen. Daar ben ik niet zo zeker van.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:17 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is dus het befaamde Slotball waarmee Feyenoord structureel Europees mee gaat spelen.
-Bron: Feyenoordtopic
Hier is Slot toch wel kampioen in.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Andere trainers doen dat nooit inderdaad.
Dat is echt de meest debiele act van FOK.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens @:pistolero gaat Feyenoord dit seizoen niet degraderen. Daar ben ik niet zo zeker van.
DIKquote:
Matig dit.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
in de Slotfase scoort Feyenoord er nog wel eentje
Nouja puntje kwijt is ook al leuk. Zolang ze er maar geen 2 makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |