Ja, hier kom ik ook op.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:30 schreef xsaskiax het volgende:
279 + 560 + 160 = 999 volgens mij
3x93=279
16x35=560
20 gram kaviaar over x8=160
Zo heb ik het ook gedaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:30 schreef xsaskiax het volgende:
279 + 560 + 160 = 999 volgens mij
3x93=279
16x35=560
20 gram kaviaar over x8=160
Kan niet met een slotje van 3 cijfers.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:30 schreef realkijkers het volgende:
16x 35. 576e
Dan nog 20 gram kaviaar er bij.
8x20 160 euro.
3x93 279.
576+160+278 = 1014?
Dan kom je nog 20 gr. kaviaar tekort.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:31 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij hoeven ze dan toch alleen maar de champagne te rekenen van 279 euro en de oester en kaviaar combi’s van 35 euro en dat 16 keer en dan kom je op totaal 839??
16 x 35= 560quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:30 schreef realkijkers het volgende:
16x 35. 576e
Dan nog 20 gram kaviaar er bij.
8x20 160 euro.
3x93 279.
576+160+278 = 1014?
dan blijft er nog 20 gram kaviar over x 8 euroquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:31 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij hoeven ze dan toch alleen maar de champagne te rekenen van 279 euro en de oester en kaviaar combi’s van 35 euro en dat 16 keer en dan kom je op totaal 839??
Ik kom op 999quote:
ja precies, die 20 gram blijf over en die moet 8 eurp per gramquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:32 schreef IkFok het volgende:
[..]
dan blijft er nog 20 gram kaviar over x 8 euro
Dat hoorde ik dus ook.. maar goed dat kan natuurlijk dat ze dat zeggen voor de tv uitzendingen..quote:
Mooi , hoef je de komende dagen niet meer te kijkenquote:
vond isaac achtebaksquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Heel eerlijk. De twee besten hebben de finale gehaald
Maandag finalequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:34 schreef Alocanda het volgende:
1 van jullie is over een paar dagen de winnaar van 840.000 euro. Paar dagen dus nog.
Ja dat is echt balen als je zo dichtbij bentquote:
Wij Willen ook wel naar huis..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:36 schreef xsaskiax het volgende:
pfff over een paar dagen..... kom op zeg...... het heeft nu lang genoeg geduurd!!!
Ze willen naar huis (met of zonder geld)
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:36 schreef spapaars het volgende:
Stream 1 en 2 gemixt (5.39 min)
https://streamable.com/e134xi
[ afbeelding ]
Hebben ze niet laten zienquote:
Speltechnisch hoort hij bij de beste twee. Sasha heeft mijn voorkeur, dat moge duidelijk wezen, maar mocht het Sasha niet worden, dan gun ik het Isaac van harte. Ze hebben er beiden voor moeten knokken.quote:
Aha had super klein beeldquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Kan niet met een slotje van 3 cijfers.
Ach wie weet is het morgen. Ook al zeiden ze een par dagen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:37 schreef Alocanda het volgende:
Ice en Sas een paar dagen saampjes in de loods. Niet echt de beste combi want volgens mij mogen die elkaar niet echt. Gelukkig is de loods groot.
Hoe danquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:37 schreef HappyCharly het volgende:
Ah jammer voor mirthe. Had liever de 2 dames in de finale gezien.
Ik vermoed nog steeds dat t al lang bepaalt is Isaac wint..
Ik dus ook.quote:
En Sasha heeft in een jaar tijd 0 memorabele tv momenten gemaakt. Saaier dan saai. Isaac is de verdiende winnaar.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:39 schreef juul. het volgende:
Mirthe douw je rotzooi in je koffer en weg wezen
Dat was ik al..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:38 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik dus ook.
Ik kon het de laatste dagen niet opbrengen om te kijken en vooral luisteren.
Zo aardig, lief en wat al niet meer tegen elkaar, ik snap dat niet….bijna een jaar lang hebben sommige van hun elkaar vervloekt en ineens zulk gedrag tonen, ik zou daar nooit aan mee kunnen doen, alles in me zou dan verstijven, zo gemaakt!!
Wie er nu gaat winnen maakt me niet meer uit, ze zoeken het maar uit..ben echt teleurgesteld 😢
Voor mij laat Sas veel meer herinneringen achter dan Ice. Is voor iedereen persoonlijk denk ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:39 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
En Sasha heeft in een jaar tijd 0 memorable tv momenten gemaakt. Saaier dan saai. Isaac is de verdiende winnaar.
Heel sportief v haar!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:39 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een opluchting bij Sasha en Isaac!!
![]()
![]()
Mirthe zegt dat ze het niet erg vindt, heel sportief.
In het kader van diversiteit?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:37 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac is n achterbakse slangquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:39 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
En Sasha heeft in een jaar tijd 0 memorabele tv momenten gemaakt. Saaier dan saai. Isaac is de verdiende winnaar.
Zeker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:39 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een opluchting bij Sasha en Isaac!!
![]()
![]()
Mirthe zegt dat ze het niet erg vindt, heel sportief.
Ik vond de eliminaties van Jeff en Babette juist DE momenten van deze JVJL. Ik vind haar juist een winnaar, heeft het spel goed gespeeld en allesbehalve saaiquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:39 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
En Sasha heeft in een jaar tijd 0 memorabele tv momenten gemaakt. Saaier dan saai. Isaac is de verdiende winnaar.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:41 schreef chufi het volgende:
Beseft Mirthe wel dat ze dr koffer nu moet inpakken?
Dit dus, mister bro en co, wat een verschrikkelijk karakter heb je dan, en wat moet je dan nog veel leren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat was ik al..
Versterkt toen Wendy afviel.
Zoveel geld v 1 van deze mensen. Zrker als slang isaac wint, niet verdiend. Een jaar achterbaks doen en daar voor beloond worden
Toch wel mooi dat hij sas en Mirthe gisteren les gaf in vuur maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:37 schreef HappyCharly het volgende:
Ze zijn oprecht blij en de spanning valt eraf en als je dan door bent, mag je best blij zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:41 schreef xdiashalizx het volgende:
Nu kunnen Ice en Sas elkaar nog ff wat veren in de reet stoppen, hoe geweldig ze zijn etc…![]()
Sorry hoor, maar ik kan zo slecht tegen dat gemaakte gedrag, zelf als het om zoveel geld zou gaan, zou ik mezelf niet kunnen verloochenen
Niet op basis van diversiteitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk jij dat bepaald is dat Isaac de winnaar zal zijn?
Zeg ik dat ze niet blij mogen zijn, tuurlijk wel, is niet meer dan normaal!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zijn oprecht blij en de spanning valt eraf en als je dan door bent, mag je best blij zijn
Zat altijd op de achtergrond te kaarten of te smoezen met Bern. Nooit betrokken bij akkefietjes of iets dergelijks. Naar mijn mening een van de slechtste casts. Maar inderdaad, smaken verschillen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Voor mij laat Sas veel meer herinneringen achter dan Ice. Is voor iedereen persoonlijk denk ik.
Ik zie niet dat ze gemaakt blij zijn. Nogmaals, de spanning valt van ze af en dat is wat je nu ziet en hoort. 8 ton is veel geldquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:44 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zeg ik dat ze niet blij mogen zijn, tuurlijk wel, is niet meer dan normaal!
Maar kap met dat gemaakte gedrag, doe jezelf niet anders voor dan je bent!
Op basis waarvan wel? Ik ben gewoon benieuwdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet op basis van diversiteit
Dat klopt idd welquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:44 schreef Limbus het volgende:
De leiders van de 2 groepen tegen elkaar 😉
Ze staan er anders wel en hebben iedereen die nu thuis zit weggespeeld. Volgens mij noem je dat winnaars en de thuiszitters verliezers. Niks pot verdelen onder verliezers. Waar speelden ze dan voor?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac is n achterbakse slang
Sascha niet interessant genoeg geweest in dit programma.
Ik stel voor dat ze de pot verdelen over alle kandidaten waar wij op willen stemmen.
Ik begrijp het spel wel hoor. Vind allerm dat febo andere keuzes had moeten maken. Om het hele programma spannender te maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze staan er anders wel en hebben iedereen die nu thuis zit weggespeeld. Volgens mij noem je dat winnaars en de thuiszitters verliezers. Niks pot verdelen onder verliezers. Waar speelden ze dan voor?
Dat komt later denk ik als buiten is en haar familie ziet.. dan zal alles spanning stress en teleurstelling eruit komen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:46 schreef woxxel het volgende:
Mirte pakt haar verlies goed op.
Ik denk dat ik zo erg zou huilen als ik als 3e er uit moest. Zo dichtbij dat grote geld.
Idd, totaal niet!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:47 schreef Inka het volgende:
Geen finalewaardige finalisten wat mij betreft
Dat komt wellicht ook nog welquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:46 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat ik zo erg zou huilen als ik als 3e er uit moest. Zo dichtbij dat grote geld.
Ja doet ze heel sportief.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:46 schreef woxxel het volgende:
Vind ik wel , ze staan eerlijk in deze finalequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:47 schreef Inka het volgende:
Sascha heeft het heel goed gespeeld. Eliminaties overleefd. Eliminaties gepland. Het overzicht gehouden. En dat zonder mensen te beschadigen, kapot te maken, bedreigen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac is n achterbakse slang
Sascha niet interessant genoeg geweest in dit programma.
Ik stel voor dat ze de pot verdelen over alle kandidaten waar wij op willen stemmen.
Hoop dat Bern mee kijktquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe een waardige verliezer! Respect hoe ze het oppakt als je zo dichtbij bent![]()
Zoals je weet geloof ik niet in die febo verzin verhalen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik begrijp het spel wel hoor. Vind allerm dat febo andere keuzes had moeten maken. Om het hele programma spannender te maken.
Isaac en Sasha zijn voor mij juist DE finalisten van deze RLS. Maar daar kan een ieder natuurlijk anders over denkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:47 schreef Inka het volgende:
Ik vond deze eliminatie juist heel spannendquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik begrijp het spel wel hoor. Vind allerm dat febo andere keuzes had moeten maken. Om het hele programma spannender te maken.
Dat is prima.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zoals je weet geloof ik niet in die febo verzin verhalen.
Ik sluit mij hierbij aanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:47 schreef Verida het volgende:
goede finalisten. Allebei goed gespeeld en allebei twee eliminaties overleefd.
Ik gun het sas om te winnen![]()
En mirthe komt er wel, die heeft een geweldig jaar gehad, veel meegemaakt en veel geleerd.
Dat laatste helemaal mee eens! Al was het alleen al Wendy en bern tegelijk weg. Maar inderdaad ook nog op andere punten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of mensen het er nu wel of niet mee eens zijn, ze zijn het wel.....de enige echte finalisten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Isaac en Sasha zijn voor mij juist DE finalisten van deze RLS. Maar daar kan een ieder natuurlijk anders over denken
Waarvan aktequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Sascha heeft het heel goed gespeeld. Eliminaties overleefd. Eliminaties gepland. Het overzicht gehouden. En dat zonder mensen te beschadigen, kapot te maken, bedreigen.
Ik vind ze wel final waardig maar ik heb hun spel nooit leuk gevonden en vind het gewoon ook geen leuke mensen.. en dan vind ik Sasha echt een verschrikkelijke kenau. Niet mijn soort mensen en denk dat ik het ze daarom niet gun.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:47 schreef Inka het volgende:
maar wel verdoemd goede speler en dat is mijn meningquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:44 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zat altijd op de achtergrond te kaarten of te smoezen met Bern. Nooit betrokken bij akkefietjes of iets dergelijks. Naar mijn mening een van de slechtste casts. Maar inderdaad, smaken verschillen.
Daar kijk ik ook anders naar. Ik heb me een jaar prima vermaakt met dit programma.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is prima.
Vind het ook leuk hoe anders hier iedereen naar het spel kijkt. Anders was het maar n saaie boel.
Ze heeft ook wel een beetje geluk gehad met de opdachten hoor. Zat niets bij waar ze niet goed in was. Bierpongen was haar specialiteit (haar eigen woorden). En dat hangen aan die paal wist je ook al van tevoren dat het een easy win zou zijn tegen babette.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Sascha heeft het heel goed gespeeld. Eliminaties overleefd. Eliminaties gepland. Het overzicht gehouden. En dat zonder mensen te beschadigen, kapot te maken, bedreigen.
Erik heeft terecht verlorenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef juul. het volgende:
Ik moet ineens aan Erik denken, hier was hij bang voor
Zeker waarquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook anders naar. Ik heb me een jaar prima vermaakt met dit programma.
ja hoor, kom maar door met de volgende, ik vind het altijd wel lekker een rls te kijken en erover te kleppen op Fok!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook anders naar. Ik heb me een jaar prima vermaakt met dit programma.
Precies. We vermaken ons er allemaal goed mee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Liever Wendyquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan wel leven met deze twee finalisten, had liever Mirthe gezien, maar dit is prima ....
Ik denk dat ik het zonder Fok! niet eens zou volgen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja hoor, kom maar door met de volgende, ik vind het altijd wel lekker een rls te kijken en erover te kleppen op Fok!
easy win dat paalhangenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel een beetje geluk gehad met de opdachten hoor. Zat niets bij waar ze niet goed in was. Bierpongen was haar specialiteit (haar eigen woorden). En dat hangen aan die paal wist je ook al van tevoren dat het een easy win zou zijn tegen babette.
Easy winnen? Bijna twee uur aan een paal hangen met long covid. Je weet oprecht niet wat je zegtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel een beetje geluk gehad met de opdachten hoor. Zat niets bij waar ze niet goed in was. Bierpongen was haar specialiteit (haar eigen woorden). En dat hangen aan die paal wist je ook al van tevoren dat het een easy win zou zijn tegen babette.
Liever niet !! Zwaar is datquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
easy win dat paalhangen![]()
![]()
![]()
gaat u eens nadoen
![]()
Ik had haar die 8 ton echt zooooooo gegundquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor Wendy was naar huis gaan de mooiste finale denk ik ....![]()
op zoiets moet je gewoon niet reageren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Easy winnen? Bijna twee uur aan een paal hangen met long covid. Je weet oprecht niet wat je zegt
Ik vind haar een terechte winnaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, Erik ging uit van stemmen op elkaar tot het eind. Dan zou Mirthe het niet gered hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef juul. het volgende:
Ik moet ineens aan Erik denken, hier was hij bang voor
ik denk het wel maar Fok! hoort er gewoon bij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zonder Fok! niet eens zou volgen.
Nou ik vond dat paal hangen zo onderverdeeld de moeilijkste opdracht hoor en de dames hebben dat echt wel goed gedaan. 80 minuten zo hangen dat voel je behoorlijk vermoed ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:55 schreef Verida het volgende:
[..]
op zoiets moet je gewoon niet reageren.
Ja vind ik wel, 2 uur is knap maar je bent wel enorm in het voordeel als je minder lichaamsgewicht hoeft te dragen. Babette is 20kg zwaarder ofzo, geen rocketscience. En dat longcovid is allang geen ding meer voor haar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Easy winnen? Bijna twee uur aan een paal hangen met long covid. Je weet oprecht niet wat je zegt
Beetje onzin dit. Babette wilde zelf tegen Sasquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:57 schreef Lrod01 het volgende:
Je kunt zeggen van Ice wat je wilt maar i.t.t vele anderen die we hebben zien vertrekken heeft hij een jaar lang perfect het spel gespeeld en daarbij moet je soms een beetje sneaky zijn.
[..]
Ja vind ik wel, 2 uur is knap maar je bent wel enorm in het voordeel als je minder lichaamsgewicht hoeft te dragen. Babette is 20kg zwaarder ofzo, geen rocketscience. En dat longcovid is allang geen ding meer voor haar.
Misschien heeft ze haar spullen al klaar om in te pakken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:57 schreef Frummelie het volgende:
Euhhh Mirthe moet je niet in gaan pakken..
Vind isaac ook geen verdiende winnaar hoor. Maar goed andere denken er weer anders over.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ja jammer, ik gunde het wendy, met deze 2 heb ik weinig maar met Mirthe nog minder. Hoop alleen dat Isaac niet wint, sorry heb teveel nare dingen van hem gezien. Ik vind het gewoon niet sympathiek.
maar ja er moet er 1 winnen.
Kan maar dat verandert niets aan het feit dat zoiets veel simpeler is als je minder zwaar bent.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje onzin dit. Babette wilde zelf tegen Sas
Ik vind het een beetje onzinnig om twee weken na die eliminatie daar op terug te komenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:00 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Kan maar dat verandert niets aan het feit dat zoiets veel simpeler is als je minder zwaar bent.
Als je niet weet waar je het over hebt, heb het er dan ook niet over. Snap je het?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:57 schreef Lrod01 het volgende:
Je kunt zeggen van Ice wat je wilt maar i.t.t vele anderen die we hebben zien vertrekken heeft hij een jaar lang perfect het spel gespeeld en daarbij moet je soms een beetje sneaky zijn.
[..]
Ja vind ik wel, 2 uur is knap maar je bent wel enorm in het voordeel als je minder lichaamsgewicht hoeft te dragen. Babette is 20kg zwaarder ofzo, geen rocketscience. En dat longcovid is allang geen ding meer voor haar.
Easy....mwoah, daar heeft ze wel voor moeten lijdenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Hoe hard heeft hij geprobeerd om Isaac en Sasha de poort uit te krijgen en die staan nu in de finalequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:56 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Nee, Erik ging uit van stemmen op elkaar tot het eind. Dan zou Mirthe het niet gered hebben.
Misschien niet. Voordat het doordringt wuift ze t wegquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:01 schreef spapaars het volgende:
Mirthe blij met de 3e plaats, maar het zal toch wel een keer beseffen hoe dicht ze bij die ruime 8 ton zat.
Ze is vanmorgen wel met haar kleding bezig geweest maar ze heeft nog zoveel andere rommeltjes volgens mij...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien heeft ze haar spullen al klaar om in te pakken?
Hoewel, Mirthe kennende, het zou me verbazen als ze zover vooruit heeft gekeken
Nou zeker weten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zonder Fok! niet eens zou volgen.
Ze was daarmee in het voordeel maar dat maakte het alsnog niet veel simpelerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:00 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Kan maar dat verandert niets aan het feit dat zoiets veel simpeler is als je minder zwaar bent.
Ik zou me er ook niet druk om maken. Die hele loods gaat straks leeg dus die kleren komen nog wel een keer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze is vanmorgen wel met haar kleding bezig geweest maar ze heeft nog zoveel andere rommeltjes volgens mij...
Vind het nogal een uitspraak. Mensen die met long covid kampen is niet niks. Ze kampt er nog steeds mee al gaat het wel iets beter met haar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:57 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ik was een sportman. Van die sportman is niets van over gebleven. Ben blij dat ik weer een beetje kan werken. Ik ben een knokker en datzelfde gedrag zie ik bij Sasha. Ik heb zoveel respect voor haar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Easy....mwoah, daar heeft ze wel voor moeten lijden
Het gaat er ook niet om of jij ze sympathiek vindt , ze staan gewoon op een eerlijke manier in de finalequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:04 schreef Inka het volgende:
Ik vind ze ook allebei verre van sympathiek.De een een slang en met iedereen meepraten, de ander een chagrijn en batch.
Volgens mij zei ze laatst nog dat ze daar vrijwel geen last meer van heeft en weer zo goed als de oude is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het nogal een uitspraak. Mensen die met long covid kampen is niet niks. Ze kampt er nog steeds mee al gaat het wel iets beter met haar.
Feit is : één van die twee gaat winnenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:06 schreef woxxel het volgende:
Ik zou me verbazen als sasja wint.
Er wordt vanaf het begin al gezegd dat isaak gaat winnen en zelfs bij de febo hoort of connecties met febo heeft.
Waarschijnlijk had hij verloren als de opdracht een andere volgorde had gehadquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:57 schreef spapaars het volgende:
Met dat touw doorbranden wist je dat Isaac dat het snelst zou doen (mannendingetje) en dat hielp hem zeker.
Hij had dus echt veel meer tijd om te rekenen dan Sasha en vooral Mirthe.
Maar nog niet de oude. Ze heeft nog steeds last en helemaal na dat balk hangen. Vind het nooit zo netjes een ziekte van iemand er bij te halen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:07 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze laatst nog dat ze daar vrijwel geen last meer van heeft en weer zo goed als de oude is.
Maar hoe kan de FEBO nou invloed uitoefenen op hoe Isaac een opdracht uitvoert. Die eliminatieronde tegen Erik was toch gewoon geluk hebben? De FEBO kan daar helemaal niets beïnvloeden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:06 schreef woxxel het volgende:
Ik zou me verbazen als sasja wint.
Er wordt vanaf het begin al gezegd dat isaak gaat winnen en zelfs bij de febo hoort of connecties met febo heeft.
verdacht...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:09 schreef juul. het volgende:
Isaac stopt een briefje in de tas van Mirthe
Niet? Een kegel afkeuren van erik en dan 20 minuten later toch goed keuren. Hierdoor heeft erik veel worpen voor niets naar die kegel gegooid.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:09 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Maar hoe kan de FEBO nou invloed uitoefenen op hoe Isaac een opdracht uitvoert. Die eliminatieronde tegen Erik was toch gewoon geluk hebben? De FEBO kan daar helemaal niets beïnvloeden.
Ach ze hebben meer dan genoeg. Lekker op haar eigen manier afscheid laten nemen.quote:
Precies. En alle verstoring tussendoor, van kapotte frisbees en niet genoeg vervanging, verkeerde beslissingen. Dat gestopt tijdens een wedstrijd. Dat zou tijdens andere wedstrijden ook niet mogen. Niet dat ik denk dat ze beïnvloeden om ice er in te houden. Maar oneerlijk, zeker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet? Een kegel afkeuren van erik en dan 20 minuten later toch goed keuren. Hierdoor heeft erik veel worpen voor niets naar die kegel gegooid.
Oooo serieus? Sorry, dat heb ik helemaal niet meegekregen, ik heb van die eli alleen het laatste stukje gezien. Dat is wel vaag inderdaad 🤔quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet? Een kegel afkeuren van erik en dan 20 minuten later toch goed keuren. Hierdoor heeft erik veel worpen voor niets naar die kegel gegooid.
Ja dat is ook weer waar..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zou me er ook niet druk om maken. Die hele loods gaat straks leeg dus die kleren komen nog wel een keer.
Welke foto? Had Isaac dan toch nog een managerfoto voor haar gemaakt?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:21 schreef xsaskiax het volgende:
oei de foto van Sasha is eraf gevallen....... dat is een slecht teken zegt ze
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
Welke foto? Had Isaac dan toch nog een managerfoto voor haar gemaakt?
Ik was voor Bep ....totdat ze ze haar fokking valse kant liet zien en toen was ik ook meteen genezen .quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:27 schreef Hildetje het volgende:
Ik ben geen fan van isaak maar ik vind het super sportief van hem dat hij die dames probeerde te helpen tijdens het oefenen van het vuur maken…dat had zelfs zwaar in zijn nadeel kunnen vallen. Wel vaker is me dat bij hem opgevallen.
ja die hebben ze vanmorgen opgehangenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
Welke foto? Had Isaac dan toch nog een managerfoto voor haar gemaakt?
Grote kans jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:34 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Die zit er over een half uur nog in
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was voor Bep ....totdat ze ze haar fokking valse kant liet zien en toen was ik ook meteen genezen .
Ice is prima ...ik denk dat we de deelnemers soms wat idealiseren als je fan bent .
De realiteit is dat er slangen en ratten zaten maar er zaten ook leuke mensen tussen
Niks mis met Ice , niks mis met Sas , ze hebben hun spel gespeeld en dat hebben ze goed gedaan
Ik denk dat hij bij het leger geleerd heeft emoties die hem negatief kunnen beinvloeden uit te kunnen schakelen of iig te negeren. Toen zijn zoontje in het filmpje zei kijk papa ik kan fietsen zag ik hem voor de eerste keer een klein moment breken. Herstelde zich weer snel maar hij lijkt het nu langzaam los te laten en ik krijg het idee steeds meer de echte Ice te zien..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:27 schreef Hildetje het volgende:
Ik ben geen fan van isaak maar ik vind het super sportief van hem dat hij die dames probeerde te helpen tijdens het oefenen van het vuur maken…dat had zelfs zwaar in zijn nadeel kunnen vallen. Wel vaker is me dat bij hem opgevallen.
Precies dit maar mensen belichten hier alleen maar de negatieve kant. Je kunt van iedereen wel wat zeggen. Sportieve kerel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:27 schreef Hildetje het volgende:
Helemaal mee eens! En…moge de beste winnen!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was voor Bep ....totdat ze ze haar fokking valse kant liet zien en toen was ik ook meteen genezen .
Ice is prima ...ik denk dat we de deelnemers soms wat idealiseren als je fan bent .
De realiteit is dat er slangen en ratten zaten maar er zaten ook leuke mensen tussen
Niks mis met Ice , niks mis met Sas , ze hebben hun spel gespeeld en dat hebben ze goed gedaan
Jeffrey zei laatst dat Isaac een geweldig fijne maat/vriend is die er altijd voor je zal zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij het leger geleerd heeft emoties die hem negatief kunnen beinvloeden uit te kunnen schakelen of iig te negeren. Toen zijn zoontje in het filmpje zei kijk papa ik kan fietsen zag ik hem voor de eerste keer een klein moment breken. Herstelde zich weer snel maar hij lijkt het nu langzaam los te laten en ik krijg het idee steeds meer de echte Ice te zien..
Dat is waar, we zitten er met onze neus bovenop maar ook wij hebben bij lange na niet alles gezien. Ik geloof Jeff in deze wel of eigenlijk moet ik zeggen nu wel omdat ik nu zelf ook een verandering in Ice zie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jeffrey zei laatst dat Isaac een geweldig fijne maat/vriend is die er altijd voor je zal zijn.
Ze hebben buiten bereik van de camera's urenlange gesprekken gehad zei hij en dan leer je elkaar door en door kennen, beter dan zijn goede vrienden 'buiten'.
Ook anderen spraken echt alleen maar positief over Isaac, omdat ze waarschijnlijk (aanname) een heel andere kant van hem zagen. Hij heeft veel lui geholpen en gesteund daar, maar dat hebben ze natuurlijk in beeld niet benadrukt. We hebben zelfs met streams kunnen/moeten ervaren dat er bepaalde beelden van mensen neergezet werden (neem alleen maar het eeuwige eten e.d. van Erik, altijd vol in beeld)
Dat snap ik dan weer niet maar goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:50 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe heeft alle tijd van de wereld
kan ik me goed voorstellen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:50 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe heeft alle tijd van de wereld
Een gele kaart geven heeft weinig zin.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:53 schreef Marrije het volgende:
Mirthe haar uur is allang voorbij, maar Mirthe is nog bezig met haar makeup.
Dat ze weg moet dringt nog niet helemaal door ofzo
10.000 euro van de prijzenpotquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een gele kaart geven heeft weinig zin.
Tijd dat ze ophoepelt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:56 schreef Hoempah het volgende:
14:35 ongeveer ging de klok lopen voor het laatste uur
Op een gegeven wordt het wel vermoeiend , maar goed ze lijkt nu alles te hebbenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:57 schreef Was-beer het volgende:
Isaac en Sasha moeten ook al lachen
Heeft ze haar 'op nummer schilderen' werkje mee?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:00 schreef Marrije het volgende:
Ze moet nog rondkijken. Ja, de schilderijen...
Serieus?
Het wordt wat genantquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:02 schreef Frummelie het volgende:
Crisis die is niet weg te krijgen....... wat een figuur...
Begint nu wel een beetje vervelend te wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:02 schreef Frummelie het volgende:
Crisis die is niet weg te krijgen....... wat een figuur...
Stel dat zij en Babette vriendinnen waren geworden. Ooooh my kot!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:06 schreef tonja het volgende:
Mirthe gaat babbelend de poort uit straks
Op zich wel fijn dat dat nu rustiger wordt zo meteenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:06 schreef tonja het volgende:
Bijna dat je denkt die vertrekt nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:06 schreef tonja het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Stel dat zij en Babette vriendinnen waren geworden. Ooooh my kot!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |