Oooo serieus? Sorry, dat heb ik helemaal niet meegekregen, ik heb van die eli alleen het laatste stukje gezien. Dat is wel vaag inderdaad 🤔quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet? Een kegel afkeuren van erik en dan 20 minuten later toch goed keuren. Hierdoor heeft erik veel worpen voor niets naar die kegel gegooid.
Ja dat is ook weer waar..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zou me er ook niet druk om maken. Die hele loods gaat straks leeg dus die kleren komen nog wel een keer.
Welke foto? Had Isaac dan toch nog een managerfoto voor haar gemaakt?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:21 schreef xsaskiax het volgende:
oei de foto van Sasha is eraf gevallen....... dat is een slecht teken zegt ze
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
Welke foto? Had Isaac dan toch nog een managerfoto voor haar gemaakt?
Ik was voor Bep ....totdat ze ze haar fokking valse kant liet zien en toen was ik ook meteen genezen .quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:27 schreef Hildetje het volgende:
Ik ben geen fan van isaak maar ik vind het super sportief van hem dat hij die dames probeerde te helpen tijdens het oefenen van het vuur maken…dat had zelfs zwaar in zijn nadeel kunnen vallen. Wel vaker is me dat bij hem opgevallen.
ja die hebben ze vanmorgen opgehangenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
Welke foto? Had Isaac dan toch nog een managerfoto voor haar gemaakt?
Grote kans jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:34 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Die zit er over een half uur nog in
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was voor Bep ....totdat ze ze haar fokking valse kant liet zien en toen was ik ook meteen genezen .
Ice is prima ...ik denk dat we de deelnemers soms wat idealiseren als je fan bent .
De realiteit is dat er slangen en ratten zaten maar er zaten ook leuke mensen tussen
Niks mis met Ice , niks mis met Sas , ze hebben hun spel gespeeld en dat hebben ze goed gedaan
Ik denk dat hij bij het leger geleerd heeft emoties die hem negatief kunnen beinvloeden uit te kunnen schakelen of iig te negeren. Toen zijn zoontje in het filmpje zei kijk papa ik kan fietsen zag ik hem voor de eerste keer een klein moment breken. Herstelde zich weer snel maar hij lijkt het nu langzaam los te laten en ik krijg het idee steeds meer de echte Ice te zien..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:27 schreef Hildetje het volgende:
Ik ben geen fan van isaak maar ik vind het super sportief van hem dat hij die dames probeerde te helpen tijdens het oefenen van het vuur maken…dat had zelfs zwaar in zijn nadeel kunnen vallen. Wel vaker is me dat bij hem opgevallen.
Precies dit maar mensen belichten hier alleen maar de negatieve kant. Je kunt van iedereen wel wat zeggen. Sportieve kerel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:27 schreef Hildetje het volgende:
Helemaal mee eens! En…moge de beste winnen!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was voor Bep ....totdat ze ze haar fokking valse kant liet zien en toen was ik ook meteen genezen .
Ice is prima ...ik denk dat we de deelnemers soms wat idealiseren als je fan bent .
De realiteit is dat er slangen en ratten zaten maar er zaten ook leuke mensen tussen
Niks mis met Ice , niks mis met Sas , ze hebben hun spel gespeeld en dat hebben ze goed gedaan
Jeffrey zei laatst dat Isaac een geweldig fijne maat/vriend is die er altijd voor je zal zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij het leger geleerd heeft emoties die hem negatief kunnen beinvloeden uit te kunnen schakelen of iig te negeren. Toen zijn zoontje in het filmpje zei kijk papa ik kan fietsen zag ik hem voor de eerste keer een klein moment breken. Herstelde zich weer snel maar hij lijkt het nu langzaam los te laten en ik krijg het idee steeds meer de echte Ice te zien..
Dat is waar, we zitten er met onze neus bovenop maar ook wij hebben bij lange na niet alles gezien. Ik geloof Jeff in deze wel of eigenlijk moet ik zeggen nu wel omdat ik nu zelf ook een verandering in Ice zie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jeffrey zei laatst dat Isaac een geweldig fijne maat/vriend is die er altijd voor je zal zijn.
Ze hebben buiten bereik van de camera's urenlange gesprekken gehad zei hij en dan leer je elkaar door en door kennen, beter dan zijn goede vrienden 'buiten'.
Ook anderen spraken echt alleen maar positief over Isaac, omdat ze waarschijnlijk (aanname) een heel andere kant van hem zagen. Hij heeft veel lui geholpen en gesteund daar, maar dat hebben ze natuurlijk in beeld niet benadrukt. We hebben zelfs met streams kunnen/moeten ervaren dat er bepaalde beelden van mensen neergezet werden (neem alleen maar het eeuwige eten e.d. van Erik, altijd vol in beeld)
Dat snap ik dan weer niet maar goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:50 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe heeft alle tijd van de wereld
kan ik me goed voorstellen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:50 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe heeft alle tijd van de wereld
Een gele kaart geven heeft weinig zin.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:53 schreef Marrije het volgende:
Mirthe haar uur is allang voorbij, maar Mirthe is nog bezig met haar makeup.
Dat ze weg moet dringt nog niet helemaal door ofzo
10.000 euro van de prijzenpotquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een gele kaart geven heeft weinig zin.
Tijd dat ze ophoepelt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:56 schreef Hoempah het volgende:
14:35 ongeveer ging de klok lopen voor het laatste uur
Op een gegeven wordt het wel vermoeiend , maar goed ze lijkt nu alles te hebbenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:57 schreef Was-beer het volgende:
Isaac en Sasha moeten ook al lachen
Heeft ze haar 'op nummer schilderen' werkje mee?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:00 schreef Marrije het volgende:
Ze moet nog rondkijken. Ja, de schilderijen...
Serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |