Mooi , hoef je de komende dagen niet meer te kijkenquote:
vond isaac achtebaksquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Heel eerlijk. De twee besten hebben de finale gehaald
Maandag finalequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:34 schreef Alocanda het volgende:
1 van jullie is over een paar dagen de winnaar van 840.000 euro. Paar dagen dus nog.
Ja dat is echt balen als je zo dichtbij bentquote:
Wij Willen ook wel naar huis..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:36 schreef xsaskiax het volgende:
pfff over een paar dagen..... kom op zeg...... het heeft nu lang genoeg geduurd!!!
Ze willen naar huis (met of zonder geld)
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:36 schreef spapaars het volgende:
Stream 1 en 2 gemixt (5.39 min)
https://streamable.com/e134xi
[ afbeelding ]
Hebben ze niet laten zienquote:
Speltechnisch hoort hij bij de beste twee. Sasha heeft mijn voorkeur, dat moge duidelijk wezen, maar mocht het Sasha niet worden, dan gun ik het Isaac van harte. Ze hebben er beiden voor moeten knokken.quote:
Aha had super klein beeldquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Kan niet met een slotje van 3 cijfers.
Ach wie weet is het morgen. Ook al zeiden ze een par dagen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:37 schreef Alocanda het volgende:
Ice en Sas een paar dagen saampjes in de loods. Niet echt de beste combi want volgens mij mogen die elkaar niet echt. Gelukkig is de loods groot.
Hoe danquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:37 schreef HappyCharly het volgende:
Ah jammer voor mirthe. Had liever de 2 dames in de finale gezien.
Ik vermoed nog steeds dat t al lang bepaalt is Isaac wint..
Ik dus ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |