Ik vind haar een terechte winnaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Sascha heeft het heel goed gespeeld. Eliminaties overleefd. Eliminaties gepland. Het overzicht gehouden. En dat zonder mensen te beschadigen, kapot te maken, bedreigen.
Nee, Erik ging uit van stemmen op elkaar tot het eind. Dan zou Mirthe het niet gered hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef juul. het volgende:
Ik moet ineens aan Erik denken, hier was hij bang voor
ik denk het wel maar Fok! hoort er gewoon bij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zonder Fok! niet eens zou volgen.
Nou ik vond dat paal hangen zo onderverdeeld de moeilijkste opdracht hoor en de dames hebben dat echt wel goed gedaan. 80 minuten zo hangen dat voel je behoorlijk vermoed ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel een beetje geluk gehad met de opdachten hoor. Zat niets bij waar ze niet goed in was. Bierpongen was haar specialiteit (haar eigen woorden). En dat hangen aan die paal wist je ook al van tevoren dat het een easy win zou zijn tegen babette.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:55 schreef Verida het volgende:
[..]
op zoiets moet je gewoon niet reageren.
Ja vind ik wel, 2 uur is knap maar je bent wel enorm in het voordeel als je minder lichaamsgewicht hoeft te dragen. Babette is 20kg zwaarder ofzo, geen rocketscience. En dat longcovid is allang geen ding meer voor haar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Easy winnen? Bijna twee uur aan een paal hangen met long covid. Je weet oprecht niet wat je zegt
Beetje onzin dit. Babette wilde zelf tegen Sasquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:57 schreef Lrod01 het volgende:
Je kunt zeggen van Ice wat je wilt maar i.t.t vele anderen die we hebben zien vertrekken heeft hij een jaar lang perfect het spel gespeeld en daarbij moet je soms een beetje sneaky zijn.
[..]
Ja vind ik wel, 2 uur is knap maar je bent wel enorm in het voordeel als je minder lichaamsgewicht hoeft te dragen. Babette is 20kg zwaarder ofzo, geen rocketscience. En dat longcovid is allang geen ding meer voor haar.
Misschien heeft ze haar spullen al klaar om in te pakken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:57 schreef Frummelie het volgende:
Euhhh Mirthe moet je niet in gaan pakken..
Vind isaac ook geen verdiende winnaar hoor. Maar goed andere denken er weer anders over.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ja jammer, ik gunde het wendy, met deze 2 heb ik weinig maar met Mirthe nog minder. Hoop alleen dat Isaac niet wint, sorry heb teveel nare dingen van hem gezien. Ik vind het gewoon niet sympathiek.
maar ja er moet er 1 winnen.
Kan maar dat verandert niets aan het feit dat zoiets veel simpeler is als je minder zwaar bent.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje onzin dit. Babette wilde zelf tegen Sas
Ik vind het een beetje onzinnig om twee weken na die eliminatie daar op terug te komenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:00 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Kan maar dat verandert niets aan het feit dat zoiets veel simpeler is als je minder zwaar bent.
Als je niet weet waar je het over hebt, heb het er dan ook niet over. Snap je het?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:57 schreef Lrod01 het volgende:
Je kunt zeggen van Ice wat je wilt maar i.t.t vele anderen die we hebben zien vertrekken heeft hij een jaar lang perfect het spel gespeeld en daarbij moet je soms een beetje sneaky zijn.
[..]
Ja vind ik wel, 2 uur is knap maar je bent wel enorm in het voordeel als je minder lichaamsgewicht hoeft te dragen. Babette is 20kg zwaarder ofzo, geen rocketscience. En dat longcovid is allang geen ding meer voor haar.
Easy....mwoah, daar heeft ze wel voor moeten lijdenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel een beetje geluk gehad met de opdachten hoor. Zat niets bij waar ze niet goed in was. Bierpongen was haar specialiteit (haar eigen woorden). En dat hangen aan die paal wist je ook al van tevoren dat het een easy win zou zijn tegen babette.
Hoe hard heeft hij geprobeerd om Isaac en Sasha de poort uit te krijgen en die staan nu in de finalequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:56 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Nee, Erik ging uit van stemmen op elkaar tot het eind. Dan zou Mirthe het niet gered hebben.
Misschien niet. Voordat het doordringt wuift ze t wegquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:01 schreef spapaars het volgende:
Mirthe blij met de 3e plaats, maar het zal toch wel een keer beseffen hoe dicht ze bij die ruime 8 ton zat.
Ze is vanmorgen wel met haar kleding bezig geweest maar ze heeft nog zoveel andere rommeltjes volgens mij...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien heeft ze haar spullen al klaar om in te pakken?
Hoewel, Mirthe kennende, het zou me verbazen als ze zover vooruit heeft gekeken
Nou zeker weten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zonder Fok! niet eens zou volgen.
Ze was daarmee in het voordeel maar dat maakte het alsnog niet veel simpelerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:00 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Kan maar dat verandert niets aan het feit dat zoiets veel simpeler is als je minder zwaar bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |