Ik vond deze eliminatie juist heel spannendquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik begrijp het spel wel hoor. Vind allerm dat febo andere keuzes had moeten maken. Om het hele programma spannender te maken.
Dat is prima.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zoals je weet geloof ik niet in die febo verzin verhalen.
Ik sluit mij hierbij aanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:47 schreef Verida het volgende:
goede finalisten. Allebei goed gespeeld en allebei twee eliminaties overleefd.
Ik gun het sas om te winnen![]()
En mirthe komt er wel, die heeft een geweldig jaar gehad, veel meegemaakt en veel geleerd.
Dat laatste helemaal mee eens! Al was het alleen al Wendy en bern tegelijk weg. Maar inderdaad ook nog op andere punten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik begrijp het spel wel hoor. Vind allerm dat febo andere keuzes had moeten maken. Om het hele programma spannender te maken.
Of mensen het er nu wel of niet mee eens zijn, ze zijn het wel.....de enige echte finalisten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Isaac en Sasha zijn voor mij juist DE finalisten van deze RLS. Maar daar kan een ieder natuurlijk anders over denken
Waarvan aktequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Sascha heeft het heel goed gespeeld. Eliminaties overleefd. Eliminaties gepland. Het overzicht gehouden. En dat zonder mensen te beschadigen, kapot te maken, bedreigen.
Ik vind ze wel final waardig maar ik heb hun spel nooit leuk gevonden en vind het gewoon ook geen leuke mensen.. en dan vind ik Sasha echt een verschrikkelijke kenau. Niet mijn soort mensen en denk dat ik het ze daarom niet gun.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:47 schreef Inka het volgende:
Geen finalewaardige finalisten wat mij betreft
maar wel verdoemd goede speler en dat is mijn meningquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:44 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zat altijd op de achtergrond te kaarten of te smoezen met Bern. Nooit betrokken bij akkefietjes of iets dergelijks. Naar mijn mening een van de slechtste casts. Maar inderdaad, smaken verschillen.
Daar kijk ik ook anders naar. Ik heb me een jaar prima vermaakt met dit programma.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is prima.
Vind het ook leuk hoe anders hier iedereen naar het spel kijkt. Anders was het maar n saaie boel.
Ze heeft ook wel een beetje geluk gehad met de opdachten hoor. Zat niets bij waar ze niet goed in was. Bierpongen was haar specialiteit (haar eigen woorden). En dat hangen aan die paal wist je ook al van tevoren dat het een easy win zou zijn tegen babette.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Sascha heeft het heel goed gespeeld. Eliminaties overleefd. Eliminaties gepland. Het overzicht gehouden. En dat zonder mensen te beschadigen, kapot te maken, bedreigen.
Erik heeft terecht verlorenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef juul. het volgende:
Ik moet ineens aan Erik denken, hier was hij bang voor
Zeker waarquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook anders naar. Ik heb me een jaar prima vermaakt met dit programma.
ja hoor, kom maar door met de volgende, ik vind het altijd wel lekker een rls te kijken en erover te kleppen op Fok!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook anders naar. Ik heb me een jaar prima vermaakt met dit programma.
Precies. We vermaken ons er allemaal goed mee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Liever Wendyquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan wel leven met deze twee finalisten, had liever Mirthe gezien, maar dit is prima ....
Ik denk dat ik het zonder Fok! niet eens zou volgen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja hoor, kom maar door met de volgende, ik vind het altijd wel lekker een rls te kijken en erover te kleppen op Fok!
easy win dat paalhangenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel een beetje geluk gehad met de opdachten hoor. Zat niets bij waar ze niet goed in was. Bierpongen was haar specialiteit (haar eigen woorden). En dat hangen aan die paal wist je ook al van tevoren dat het een easy win zou zijn tegen babette.
Easy winnen? Bijna twee uur aan een paal hangen met long covid. Je weet oprecht niet wat je zegtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel een beetje geluk gehad met de opdachten hoor. Zat niets bij waar ze niet goed in was. Bierpongen was haar specialiteit (haar eigen woorden). En dat hangen aan die paal wist je ook al van tevoren dat het een easy win zou zijn tegen babette.
Liever niet !! Zwaar is datquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
easy win dat paalhangen![]()
![]()
![]()
gaat u eens nadoen
![]()
Ik had haar die 8 ton echt zooooooo gegundquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor Wendy was naar huis gaan de mooiste finale denk ik ....![]()
op zoiets moet je gewoon niet reageren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Easy winnen? Bijna twee uur aan een paal hangen met long covid. Je weet oprecht niet wat je zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |