Niet op basis van diversiteitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk jij dat bepaald is dat Isaac de winnaar zal zijn?
Zeg ik dat ze niet blij mogen zijn, tuurlijk wel, is niet meer dan normaal!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zijn oprecht blij en de spanning valt eraf en als je dan door bent, mag je best blij zijn
Zat altijd op de achtergrond te kaarten of te smoezen met Bern. Nooit betrokken bij akkefietjes of iets dergelijks. Naar mijn mening een van de slechtste casts. Maar inderdaad, smaken verschillen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Voor mij laat Sas veel meer herinneringen achter dan Ice. Is voor iedereen persoonlijk denk ik.
Ik zie niet dat ze gemaakt blij zijn. Nogmaals, de spanning valt van ze af en dat is wat je nu ziet en hoort. 8 ton is veel geldquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:44 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zeg ik dat ze niet blij mogen zijn, tuurlijk wel, is niet meer dan normaal!
Maar kap met dat gemaakte gedrag, doe jezelf niet anders voor dan je bent!
Op basis waarvan wel? Ik ben gewoon benieuwdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet op basis van diversiteit
Dat klopt idd welquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:44 schreef Limbus het volgende:
De leiders van de 2 groepen tegen elkaar 😉
Ze staan er anders wel en hebben iedereen die nu thuis zit weggespeeld. Volgens mij noem je dat winnaars en de thuiszitters verliezers. Niks pot verdelen onder verliezers. Waar speelden ze dan voor?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac is n achterbakse slang
Sascha niet interessant genoeg geweest in dit programma.
Ik stel voor dat ze de pot verdelen over alle kandidaten waar wij op willen stemmen.
Ik begrijp het spel wel hoor. Vind allerm dat febo andere keuzes had moeten maken. Om het hele programma spannender te maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze staan er anders wel en hebben iedereen die nu thuis zit weggespeeld. Volgens mij noem je dat winnaars en de thuiszitters verliezers. Niks pot verdelen onder verliezers. Waar speelden ze dan voor?
Dat komt later denk ik als buiten is en haar familie ziet.. dan zal alles spanning stress en teleurstelling eruit komen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:46 schreef woxxel het volgende:
Mirte pakt haar verlies goed op.
Ik denk dat ik zo erg zou huilen als ik als 3e er uit moest. Zo dichtbij dat grote geld.
Idd, totaal niet!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:47 schreef Inka het volgende:
Geen finalewaardige finalisten wat mij betreft
Dat komt wellicht ook nog welquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:46 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat ik zo erg zou huilen als ik als 3e er uit moest. Zo dichtbij dat grote geld.
Ja doet ze heel sportief.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:46 schreef woxxel het volgende:
Vind ik wel , ze staan eerlijk in deze finalequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:47 schreef Inka het volgende:
Sascha heeft het heel goed gespeeld. Eliminaties overleefd. Eliminaties gepland. Het overzicht gehouden. En dat zonder mensen te beschadigen, kapot te maken, bedreigen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac is n achterbakse slang
Sascha niet interessant genoeg geweest in dit programma.
Ik stel voor dat ze de pot verdelen over alle kandidaten waar wij op willen stemmen.
Hoop dat Bern mee kijktquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe een waardige verliezer! Respect hoe ze het oppakt als je zo dichtbij bent![]()
Zoals je weet geloof ik niet in die febo verzin verhalen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik begrijp het spel wel hoor. Vind allerm dat febo andere keuzes had moeten maken. Om het hele programma spannender te maken.
Isaac en Sasha zijn voor mij juist DE finalisten van deze RLS. Maar daar kan een ieder natuurlijk anders over denkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:47 schreef Inka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |