En Sasha heeft in een jaar tijd 0 memorabele tv momenten gemaakt. Saaier dan saai. Isaac is de verdiende winnaar.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:39 schreef juul. het volgende:
Mirthe douw je rotzooi in je koffer en weg wezen
Dat was ik al..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:38 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik dus ook.
Ik kon het de laatste dagen niet opbrengen om te kijken en vooral luisteren.
Zo aardig, lief en wat al niet meer tegen elkaar, ik snap dat niet….bijna een jaar lang hebben sommige van hun elkaar vervloekt en ineens zulk gedrag tonen, ik zou daar nooit aan mee kunnen doen, alles in me zou dan verstijven, zo gemaakt!!
Wie er nu gaat winnen maakt me niet meer uit, ze zoeken het maar uit..ben echt teleurgesteld 😢
Voor mij laat Sas veel meer herinneringen achter dan Ice. Is voor iedereen persoonlijk denk ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:39 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
En Sasha heeft in een jaar tijd 0 memorable tv momenten gemaakt. Saaier dan saai. Isaac is de verdiende winnaar.
Heel sportief v haar!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:39 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een opluchting bij Sasha en Isaac!!
![]()
![]()
Mirthe zegt dat ze het niet erg vindt, heel sportief.
In het kader van diversiteit?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:37 schreef HappyCharly het volgende:
Ah jammer voor mirthe. Had liever de 2 dames in de finale gezien.
Ik vermoed nog steeds dat t al lang bepaalt is Isaac wint..
Isaac is n achterbakse slangquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:39 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
En Sasha heeft in een jaar tijd 0 memorabele tv momenten gemaakt. Saaier dan saai. Isaac is de verdiende winnaar.
Zeker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:39 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een opluchting bij Sasha en Isaac!!
![]()
![]()
Mirthe zegt dat ze het niet erg vindt, heel sportief.
Ik vond de eliminaties van Jeff en Babette juist DE momenten van deze JVJL. Ik vind haar juist een winnaar, heeft het spel goed gespeeld en allesbehalve saaiquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:39 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
En Sasha heeft in een jaar tijd 0 memorabele tv momenten gemaakt. Saaier dan saai. Isaac is de verdiende winnaar.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:41 schreef chufi het volgende:
Beseft Mirthe wel dat ze dr koffer nu moet inpakken?
Dit dus, mister bro en co, wat een verschrikkelijk karakter heb je dan, en wat moet je dan nog veel leren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat was ik al..
Versterkt toen Wendy afviel.
Zoveel geld v 1 van deze mensen. Zrker als slang isaac wint, niet verdiend. Een jaar achterbaks doen en daar voor beloond worden
Toch wel mooi dat hij sas en Mirthe gisteren les gaf in vuur maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:37 schreef HappyCharly het volgende:
Ah jammer voor mirthe. Had liever de 2 dames in de finale gezien.
Ik vermoed nog steeds dat t al lang bepaalt is Isaac wint..
Ze zijn oprecht blij en de spanning valt eraf en als je dan door bent, mag je best blij zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:41 schreef xdiashalizx het volgende:
Nu kunnen Ice en Sas elkaar nog ff wat veren in de reet stoppen, hoe geweldig ze zijn etc…![]()
Sorry hoor, maar ik kan zo slecht tegen dat gemaakte gedrag, zelf als het om zoveel geld zou gaan, zou ik mezelf niet kunnen verloochenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |