De KNO arts ging mijn oor uitspuiten en die spoot door mijn trommelvlies en vanaf dat moment ben ik aan dat oor 100% doof en hoor 24/7 een stormachtige zee in dat oor.. Werd afgedaan met dat het binnen 6 maanden weer genezen zou zijn maar is inmiddels nu al twee jaar geleden. Er is nu uitgekomen dat het niet meer zal herstellen. Maar mijn andere oor werkt nog welquote:
Ooh jeetje dat is wel heftig...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
De KNO arts ging mijn oor uitspuiten en die spoot door mijn trommelvlies en vanaf dat moment ben ik aan dat oor 100% doof en hoor 24/7 een stormachtige zee in dat oor.. Werd afgedaan met dat het binnen 6 maanden weer genezen zou zijn maar is inmiddels nu al twee jaar geleden. Er is nu uitgekomen dat het niet meer zal herstellen. Maar mijn andere oor werkt nog wel![]()
Mirthe krijgt weer wat overzicht tussen haar kleding
Sjezus lojanda, wat waardeloos voor je (nu zeg ik het heel netjes)!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
De KNO arts ging mijn oor uitspuiten en die spoot door mijn trommelvlies en vanaf dat moment ben ik aan dat oor 100% doof en hoor 24/7 een stormachtige zee in dat oor.. Werd afgedaan met dat het binnen 6 maanden weer genezen zou zijn maar is inmiddels nu al twee jaar geleden. Er is nu uitgekomen dat het niet meer zal herstellen. Maar mijn andere oor werkt nog wel![]()
Ooh dat heb ik nog niet eens gezien.... slordig...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:54 schreef xsaskiax het volgende:
Even Dotteke een compliment geven (mag ook weleens he)
Leuk gedaan met de foto's bovenaan! De finalisten on top
Lekkere KNO arts zeg!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wel lief dat hij dat doet..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:54 schreef lojanda het volgende:
Isaac is ook nog een fotolijstje aan het maken voor Sasha
Zie ik nu pas!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:54 schreef xsaskiax het volgende:
Echt leuk gefreubeld..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:54 schreef xsaskiax het volgende:
Was dat er nog steeds niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:54 schreef lojanda het volgende:
Isaac is ook nog een fotolijstje aan het maken voor Sasha
Ja was er super blij mee. Ik kwam toen ook net van de IC af en was net een beetje aan het opknappen. Mijn oor zat ineens dicht en dat gingen ze gelijk oplossenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lekkere KNO arts zeg!![]()
Denken jullie dat er vandaag, weekend, nog een eliminatie in zit of wa...............
Je rommeltjes een beetje bij elkaar zoeken maar op een gegeven moment ben je daar ook wel klaar mee...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:58 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij is Sasha zich een beetje aan het vervelen.. kan me er wel iets bij voorstellen want wat moet je daar dan nog de hele dag doen om je te vermaken? Klaverjassen gaat ook al niet meer
Idd lekker gewassen en opgevouwen alvast je koffer inquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:59 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zou echt vast mijn koffer vragen als ik hen was, kun je vast op een normale manier inpakken wat je mee wilt nemen en niet straks in alle chaos....
Hij deed dat meestal pas na een week of twee dus hij is nu redelijk vroeg ermee bezigquote:
Jaja.... maar met het oog op de finale zou hij kunnen denken, nou laat maar wezen...quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Deze schele Arie zag het ook niet...
ik dacht dat ze dat al aan het doen waren, maar nee dus..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:59 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zou echt vast mijn koffer vragen als ik hen was, kun je vast op een normale manier inpakken wat je mee wilt nemen en niet straks in alle chaos....
Ze hadden het gisteren over de lui die de loods op/leeg gaan ruimen, dat die al het eten en de dingen die ze achterlaten wel zullen gaan gebruiken, ze gaven ze groot gelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:07 schreef lojanda het volgende:
Sasha heeft haar voorraad eten ook maar naar de keuken gebracht en daar in een kastje gelegd.. er zal nu geen crisis meer komen
Als Mirthe dan haar fles whiskey ook achterlaat kunnen ze er nog een lekkere borrel bij nemenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hadden het gisteren over de lui die de loods op/leeg gaan ruimen, dat die al het eten en de dingen die ze achterlaten wel zullen gaan gebruiken, ze gaven ze groot gelijk
mag ze die wel meenemen? Ze kunnen beter lekker Irish coffee maken...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als Mirthe dan haar fles whiskey ook achterlaat kunnen ze er nog een lekkere borrel bij nemen
Weet ik eigenijk niet ... ze had al snel heel veel mensen uitgenodigd .quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:15 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Mirthe Etik uitgenodigd voor de finale?
ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:16 schreef Frummelie het volgende:
Ik word toch ook wel een beetje kriebelig kweetnie...
Het lijkt er op dat er voorlopig nog niks gaat gebeuren...
En toch denk ik dat het in 1 dag gespeeld gaat worden en niet in 2 omdat familie en oud bewoners er ook bij mogen zijn...
Ik denk het niet, want toen ze lijstjes in moesten leveren zat Erik nog in de loodsquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:15 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Mirthe Etik uitgenodigd voor de finale?
Ooh lekker...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
mag ze die wel meenemen? Ze kunnen beter lekker Irish coffee maken...
serieus.... goh ik had dit niet (zo snel) verwachtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:18 schreef cinsan het volgende:
wanda en jsper zijn samen weekend weg naar oostenrijk , staat op hun instastoty
waren ook al samen uit eten geweest las ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
serieus.... goh ik had dit niet (zo snel) verwacht
ik volg hen niet, goed dat je het even zegt, leuk voor ze
Ja, die hoefden ze deze keer niet uit elkaar te halen...hmmmquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook
Er ligt trouwens nog heel wat 'zooi' in kamer 1 en de bedden van Bern en Wendy staan er ook nog
Nice... leuk voor ze...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:18 schreef cinsan het volgende:
Ja joh die kleine reutel gaat als de brandweer..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die laat geen minuut verloren gaan!! sprinkhaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja joh die kleine reutel gaat als de brandweer..
Ja schitterend hé...nostalgie..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:23 schreef xsaskiax het volgende:
De blauwe stoelen (waar Sasha nu zit om ff bij de stream te blijven)... ik zie daar de hele tijd JW en Erik zitten als die 2 oude mannetjes van de Muppets..... en maar commentaar leveren op alles en iedereen
Gisteren liep Sasha er nog mee...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
De jas van KimD hangt er nog..... ik vraag me af wie hem niet aangehad heeft.....
Ik had echt nooit verwacht dat ik dit zou gaan zeggen, maar verdorie ik ga het/ze echt missen!!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja schitterend hé...nostalgie..
Voor mij net zo...., ik ga het echt missen..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik had echt nooit verwacht dat ik dit zou gaan zeggen, maar verdorie ik ga het/ze echt missen!!!!
We hebben lekker kunnen foeteren en schelden, van favorieten kunnen genieten, lachen en verontwaardigd zijn..... noem het allemaal maar op.
Het is toch weer afwachten wat een nieuw programma gaat brengen (ik volg BB niet)
Ook als de eindstand nog niet bekend was kunnen ze toch opgeven wie ze willen? Dacht van Mirthe gehoord te hebben, bij het afscheid van Eric, dat ze hem zou uitnodigen, maar kan er naast zitten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want toen ze lijstjes in moesten leveren zat Erik nog in de loods
Wanda heeft hem zijn vreemdgang met Wendy kennelijk vergeven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja verdomd, heb beeld!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:23 schreef xsaskiax het volgende:
De blauwe stoelen (waar Sasha nu zit om ff bij de stream te blijven)... ik zie daar de hele tijd JW en Erik zitten als die 2 oude mannetjes van de Muppets..... en maar commentaar leveren op alles en iedereen
Logisch als je het zo lang volgt er straks een leegte ontstaat. Wat moeten we in Godsnaam dan gaan doen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik had echt nooit verwacht dat ik dit zou gaan zeggen, maar verdorie ik ga het/ze echt missen!!!!
We hebben lekker kunnen foeteren en schelden, van favorieten kunnen genieten, lachen en verontwaardigd zijn..... noem het allemaal maar op.
Het is toch weer afwachten wat een nieuw programma gaat brengen (ik volg BB niet)
Jesus wat erg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is een beetje vaag naar hij had op dat moment niks met Wanda, behalve dat hij gek op haar was.. had hij dan z'n snikkel in z'n broek moeten houden ja misschien wel... maar ja...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wanda heeft hem zijn vreemdgang met Wendy kennelijk vergeven.
ik ga m'n zolder witten en vervenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Logisch als je het zo lang volgt er straks een leegte ontstaat. Wat moeten we in Godsnaam dan gaan doen?
Dit is Amerika niet waar je miljoenen kunt eisen als je iets overkomt bij een arts.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:37 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jesus wat erg.
Hoop dat je een paar miljoen schade vergoeding krijgt. Serieus.
Wat verschrikkelijk!
Je mag wel mensen waarschuwen voor zo'n arts.
Dat zijn geen "foutjes".
Weet ik toch ook wel, bedoelde qua ernst van de situatie dat dat wel verdiend zou zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dit is Amerika niet waar je miljoenen kunt eisen als je iets overkomt bij een arts.
Goed idee van je, tenslotte gaan we ook weer richting de winter dus klussen kan dan altijd nog een optie zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ga m'n zolder witten en verven(je moet wat he)
Nou succes.... veel plezier..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ga m'n zolder witten en verven(je moet wat he)
Helemaal eens, je hoeft zoiets ook niet te accepteren. Is niet niks als je opeens je gehoor voor de helft moet gaan missen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:40 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Weet ik toch ook wel, bedoelde qua ernst van de situatie dat dat wel verdiend zou zijn.
Weekend?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:18 schreef cinsan het volgende:
repupliek osterich zie je staanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weekend?
Is het misschien Oostenrijk de buurtschap in Limburg?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou succes.... veel plezier..
Wij houden het fort wel in de gaten..
Lekker, daar in de loods kun je nooit verder kijken dan 20 meter.quote:
Beetje onderbuik gevoel hé, ik heb die kriebel ook...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:49 schreef xsaskiax het volgende:
Het is bijna 12 uur.... ik verwacht 'iets' om die tijd!!
(het zal wel weer bij 'hopen' blijven denk ik)
Owquote:
Wat zou Erik aan het doen zijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja schitterend hé...nostalgie..
Ooh ik lees weer te snel.. ik dacht dat je nu ging witten, sorry..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Niethet is nog niet afgelopen hier!!!!
Daar zijn we niet vies van hierquote:
die heeft het druk met de mails van dames die willen daten met hemquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die zit met z'n snuffert voor de livestream..
Die zit met snickers, cola en een spandoek voor zijn favoriet te kijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Deze saaie streams zijn wel een fijn afkickmethode voor velenquote:
Ik heb afgelopen week al niet meer gekeken. Dat ging gewoon niet met werk dus had ook weinig keuze. Ik ga volgende week de tv uitzendingen kijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze saaie streams zijn wel een fijn afkickmethode voor velen
Die heeft tijdens het kijken naar de streams net zijn halve kant en klaar maaltijd gegeten en zit nu verder te streamen met een fles cola en een Snickers te wachten op wat komen gaat..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja dat is een goeie..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
die heeft het druk met de mails van dames die willen daten met hem
Erik en ik hopen gewoon heel erg dat Mirthe gaat winnenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heeft tijdens het kijken naar de streams net zijn halve kant en klaar maaltijd gegeten en zit nu verder te streamen met een fles cola en een Snickers te wachten op wat komen gaat..
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
die heeft het druk met de mails van dames die willen daten met hem
Jajajaja..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die zit met snickers, cola en een spandoek voor zijn favoriet te kijken
Die kans zit er ook echt in dat ze de winst paktquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:02 schreef engine het volgende:
[..]
Erik en ik hopen gewoon heel erg dat Mirthe gaat winnen
Ik heb de afgelopen paar week bijna de streams niet aan gehad, lastig met werk en 's avonds is er niets te beleven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week al niet meer gekeken. Dat ging gewoon niet met werk dus had ook weinig keuze. Ik ga volgende week de tv uitzendingen kijken
Een COS is het allang niet meer. Snap ik ook prima maar dit is meer een slowchat geworden inmiddels.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heeft tijdens het kijken naar de streams net zijn halve kant en klaar maaltijd gegeten en zit nu verder te streamen met een fles cola en een Snickers te wachten op wat komen gaat..
Dat is zeker slopend voor ze en hoe ontspannen ze gisteren en eigenlijk vanmorgen nog waren, zo anders zijn ze nu. Ze lijken nu toch wel steeds meer stress te krijgen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:05 schreef Deisyy het volgende:
Het is voor de overgebleven bewoners dat de finale er snel is, dit is slopend of misschien weten zij wel meer na hun gesprekken van gisteren.
Ik zie de koppies van Isaac en Sasha steeds meer gespannen worden (Mirthe zie ik even niet in beeld), is de de onzekerheid, niet weten wat er komen gaat, verlangen ze nu echt wel naar het einde???quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is zeker slopend voor ze en hoe ontspannen ze gisteren en eigenlijk vanmorgen nog waren, zo anders zijn ze nu. Ze lijken nu toch wel steeds meer stress te krijgen.
Ik zou me voor kunnen stellen dat de finale niet vlug genoeg voor hen begint, dit duurt nu zo lang en er is niets te doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik zie de koppies van Isaac en Sasha steeds meer gespannen worden (Mirthe zie ik even niet in beeld), is de de onzekerheid, niet weten wat er komen gaat, verlangen ze nu echt wel naar het einde???
Ik zou haar graag aanmoedigen zoals ik mijn favoriete voetbalclub aanmoedigquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die kans zit er ook echt in dat ze de winst pakt
Ze hadden gisteren al last van hun handen en zelfs blaren als ik het goed hoordequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:10 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap aan de ene kant niet waarom ze niet aant oefenen zijn met dat vuur maken want dat ging nog niet zo lekker gisteren bij Mirthe en Sasha.
Ik zag Mirthe net ook een paracetamol innemen misschien toch een beetje koppijn van de spanning.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik zie de koppies van Isaac en Sasha steeds meer gespannen worden (Mirthe zie ik even niet in beeld), is de de onzekerheid, niet weten wat er komen gaat, verlangen ze nu echt wel naar het einde???
Mirthe zei net ook al tegen Sasha dat ze last heeft van die onzekerheid van niet weten wanneer het zal zijn..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee ze is weer ongesteld en had gisteren buikpijn. (2 jaar niet en hier al 5 keer zei ze)quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zag Mirthe net ook een paracetamol innemen misschien toch een beetje koppijn van de spanning.
Ze hebben alleen elkaar nog, verder totaal geen afleiding, lijkt me echt slopendquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe zei net ook al tegen Sasha dat ze last heeft van die onzekerheid van niet weten wanneer het zal zijn..
Snap ik ook echt wel want dan blijf je er maar mee bezig heb je geen rust meer.
vrees ik ook voor dat die gaat winnen met dank aan k5quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
Van mij mag nu Sasha winnen. Als het haar niet lukt is mirthe ook goed. Maar ben bang dat het Isaac wordt.
Dat ging later met een andere stick best goed maar het is allemaal gewoon te vochtig. Je kan dan wel blijven oefenen en nog meer blaren krijgen op je vingers maar heeft niet zoveel nut. Daarbij is het vandaag helemaal erg vochtig buiten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:10 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap aan de ene kant niet waarom ze niet aant oefenen zijn met dat vuur maken want dat ging nog niet zo lekker gisteren bij Mirthe en Sasha.
Als dat zo is dan is dit met zekerheid het laatste seizoen dat ik gekeken heb!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
vrees ik ook voor dat die gaat winnen met dank aan k5
Ooh oké ja dat is minder, dan zit je er ook niet op te wachten om het spul weer beet te pakken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren al last van hun handen en zelfs blaren als ik het goed hoorde
Dat is regelmatig gezegd, maar waarin heeft Kamer 5 er dan deel in gehad wanneer Isaac zou winnen??quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
Snap ik hoor dat je dat niet zo leuk vind.. je hebt het geluk dat het nu een paar dagen is.. ik heb er echt weken zo niet maanden doorheen moeten lezen en scrollenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou haar graag aanmoedigen zoals ik mijn favoriete voetbalclub aanmoedighad ik niet gedacht dat ik er zo fanatiek mee zou worden. Komt ook wel een beetje door alle onzin die er over haar geschreven is
![]()
Maar het gaat gewoon geluk zijn wie er wint. Niks aan te doen verder.
nou k5 heeft hem i wel hand boven hoofd gehoudenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is regelmatig gezegd, maar waarin heeft Kamer 5 er dan deel in gehad wanneer Isaac zou winnen??
Er is hem geen gele kaart onthouden, hij is volgens mij niet bevoordeeld met opdrachten of stemmingen.
Ik vind dit heel lastig
Volgens mij heeft hij op zijn manier het spel een jaar lang gespeeld, heeft ook heel veel lui geholpen en is er voor ze geweest als je de geluiden van oud-bewoners mag geloven.
ik wil je begrijpen cinsan, waarmee dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
nou k5 heeft hem i wel hand boven hoofd gehouden
Jeffrey was echt mijn favoriet en ik heb een aantal keer geprobeerd iets tegen alles was er over hem gezegd werd (en dat was niet misselijk) in te brengen, maar ik heb het op een gegeven moment maar opgegeven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Snap ik hoor dat je dat niet zo leuk vind.. je hebt het geluk dat het nu een paar dagen is.. ik heb er echt weken zo niet maanden doorheen moeten lezen en scrollen![]()
Dat de beste maar mag winnen en wat je zegt je moet ook een beetje het geluk meehebben
oa geen gele kaart bij zijn gedreigquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik wil je begrijpen cinsan, waarmee dan?
Weet ik ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Snap ik hoor dat je dat niet zo leuk vind.. je hebt het geluk dat het nu een paar dagen is.. ik heb er echt weken zo niet maanden doorheen moeten lezen en scrollen![]()
Dat de beste maar mag winnen en wat je zegt je moet ook een beetje het geluk meehebben
Sorry maar waarmee dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
D'r is vaak gezegd dat Isaac er 1 van kamertje 5 is... ik heb dat nooit zo gezien.. en geloof dat ook niet...hij heeft het spel gespeeld op zijn manier..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is regelmatig gezegd, maar waarin heeft Kamer 5 er dan deel in gehad wanneer Isaac zou winnen??
Er is hem geen gele kaart onthouden, hij is volgens mij niet bevoordeeld met opdrachten of stemmingen.
Ik vind dit heel lastig
Volgens mij heeft hij op zijn manier het spel een jaar lang gespeeld, heeft ook heel veel lui geholpen en is er voor ze geweest als je de geluiden van oud-bewoners mag geloven.
Isaac heeft bewoners toch niet fysiek bedreigd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
oa geen gele kaart bij zijn gedreig
Zo denk ik er ook over.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
D'r is vaak gezegd dat Isaac er 1 van kamertje 5 is... ik heb dat nooit zo gezien.. en geloof dat ook niet...hij heeft het spel gespeeld op zijn manier..
GATVERDAMME!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:24 schreef Frummelie het volgende:
Potverdepiel ik schrik me gek... iemand liet een angstpoeppie vliegen...
Zeer zeker wel maar het is maar net hoe letterlijk je dingen wil nemen. Mensen gaan slopen enzo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isaac heeft bewoners toch niet fysiek bedreigd?
Zulk soort dingen werd vaker gezegd door de bewoners, en daar is ook niets mee gedaan, dus ik vind niet dat Isaac wat dat betreft een hand boven het hoofd is gehouden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:26 schreef engine het volgende:
[..]
Zeer zeker wel maar het is maar net hoe letterlijk je dingen wil nemen. Mensen gaan slopen enzo.
denk vandaag nog 1 naar huisquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:28 schreef engine het volgende:
Ik denk nog steeds niet dat we vandaag de winnaar gaan zien. Denk meerdere opdrachten voor er een winnaar is
Niet te doen... hij was niet mijn favo maar ik vond hem erg leuk, net als Babette al werd dat na dat gedoe met Wendy wel minder...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jeffrey was echt mijn favoriet en ik heb een aantal keer geprobeerd iets tegen alles was er over hem gezegd werd (en dat was niet misselijk) in te brengen, maar ik heb het op een gegeven moment maar opgegeven.
Ik vind het best wel meevallen hoor.. ervoeren vaak commentaar gegeven maar dat was ook vaak met een grap en sarcasme. Ik kan nou ook niet zeggen dat er over Mirthe echt slechte dingen zijn gezegd . Er zijn ook totaal geen verwensingen geweest en er is niet gescholdenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:22 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik ookmaar ik was ook "fan" van Wanda dus in die zin is het niet nieuw voor mij dat mensen negatief praten over iemand die ik leuk vind. Wat ik hier afgelopen week gelezen heb was toch wel weer een nieuw niveau. Zo weinig te zien blijkbaar dat Mirthe gewoon niks meer goed kon doen. Staan
zitten
praten
niet praten
eten
douchen
Het maakte gewoon niet meer uit wat ze deed maar het was sowieso fout. Terwijl er eigenlijk gewoon niks gebeurd is. Maarja paar dagen nog..
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:28 schreef engine het volgende:
Ik denk nog steeds niet dat we vandaag de winnaar gaan zien. Denk meerdere opdrachten voor er een winnaar is
quote:
Nou idd Wanda was me d'r eentjequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het best wel meevallen hoor.. ervoeren vaak commentaar gegeven maar dat was ook vaak met een grap en sarcasme. Ik kan nou ook niet zeggen dat er over Mirthe echt slechte dingen zijn gezegd . Er zijn ook totaal geen verwensingen geweest en er is niet gescholden![]()
Wat Wanda betreft is een ander verhaal.. die heeft het ook wel over zich afgeroepen.. daar kwam nou werkelijk niets positiefs uit haar mond. Wat daar voor smerige geluiden uit kwamen lusten de honden geen brood van.
Ze zijn samen onderweg naar Oostenrijk voor een weekendje weg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:31 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Nou idd Wanda was me d'r eentje
Bent trouwens benieuwd of Japie en Wanda elkaar al hebben gezien.
Ik geloof dat dus ook niet en hij heeft het spel idd op zijn manier gespeeld. Was zeker niet altijd netjes en hij heeft heel veel bommetjes gegooid en met iedereen mee gelult.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
D'r is vaak gezegd dat Isaac er 1 van kamertje 5 is... ik heb dat nooit zo gezien.. en geloof dat ook niet...hij heeft het spel gespeeld op zijn manier..
serieus of weer een aannamequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn samen onderweg naar Oostenrijk voor een weekendje weg.
Absoluut niet.. hij heeft wel geïntimideerd in de zin van.. nu gaan jullie het meemaken want ik ga nu echt spelen en geloof me dat gaat hard zijn. Van dat soort dingen..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isaac heeft bewoners toch niet fysiek bedreigd?
Dat vind ik ook geen bedreigen, ik vond Isaac in het begin een prima vent, maar op een gegeven moment ontpopte hij zich als een stiekeme slang, maar hij heeft niemand bedreigt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Absoluut niet.. hij heeft wel geïntimideerd in de zin van.. nu gaan jullie het meemaken want ik ga nu echt spelen en geloof me dat gaat hard zijn. Van dat soort dingen..
Dat hebben ze.. en ze zijn zelfs nu een weekend weg heb ik begrepenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:31 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ach, zo is elke deelnemer wel aan de beurt gekomen met commentaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:22 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik ookmaar ik was ook "fan" van Wanda dus in die zin is het niet nieuw voor mij dat mensen negatief praten over iemand die ik leuk vind. Wat ik hier afgelopen week gelezen heb was toch wel weer een nieuw niveau. Zo weinig te zien blijkbaar dat Mirthe gewoon niks meer goed kon doen. Staan
zitten
praten
niet praten
eten
douchen
Het maakte gewoon niet meer uit wat ze deed maar het was sowieso fout. Terwijl er eigenlijk gewoon niks gebeurd is. Maarja paar dagen nog..
Ik vond het niet meevallen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het best wel meevallen hoor.. ervoeren vaak commentaar gegeven maar dat was ook vaak met een grap en sarcasme. Ik kan nou ook niet zeggen dat er over Mirthe echt slechte dingen zijn gezegd . Er zijn ook totaal geen verwensingen geweest en er is niet gescholden![]()
Precies dat..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook geen bedreigen, ik vond Isaac in het begin een prima vent, maar op een gegeven moment ontpopte hij zich als een stiekeme slang, maar hij heeft niemand bedreigt.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:31 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Viel ook wel mee, het is maar net hoe je naar iets kijkt, en vanuit welk perspectief.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat Wanda betreft is een ander verhaal.. die heeft het ook wel over zich afgeroepen.. daar kwam nou werkelijk niets positiefs uit haar mond. Wat daar voor smerige geluiden uit kwamen lusten de honden geen brood van.
Onzin. Wanda of Babette zijn niet minder hard aangepakt als Jeffrey. Dat jij dat anders ervaren hebt kan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als er 1 is die hier helemaal afgemaakt is, dan is het Jeff en dat ging niet mals, wat hier over hem allemaal gezegd en geschreven werd, ging echt alle perken te buiten. Je mag ene hekel aan iemand hebben (die je in het echt niet eens kent) maar dat ging w.m.b. veel en veel te ver. Dan is het over Mirthe nu mals. Maar nu ze nog met 3 zijn valt haar gedrag wel meer op. Het commentaar op haar vind ik nog netjes bij wat er over anderen geschreven is
Kloptquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Viel ook wel mee, het is maar net hoe je naar iets kijkt, en vanuit welk perspectief.
Klopt hij was zeker niet netjes en gebruikte bepaalde personen.. maar hij staat er wel.. het is een blijft een spel... ik weet echt niet wie er moet winnen... laat de beste maar winnen dat is het eerlijkste..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik geloof dat dus ook niet en hij heeft het spel idd op zijn manier gespeeld. Was zeker niet altijd netjes en hij heeft heel veel bommetjes gegooid en met iedereen mee gelult.
Ik vind het geen leuk persoon omdat hij Zoë echt heeft gebruikt voor zijn spel en dat ging voor mij te ver.
Is ook niets aan gelogenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar er zijn over andere deelnemers veel ergere dingen geroepen waarvan ik dacht dit kan echt niet.
En eerlijk gezegd vind ik er niets aan gelogen van wat er de afgelopen twee dagen is gezegd over Mirthe..
Jef riep door zijn eigen gedrag het commentaar hier ook wel over zich af. Dat gedreig en irritante gezemel over dat er maar 1 Jeffrey de fucking Hartog is en hij alles kan kwam de meesten hier de strot uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als er 1 is die hier helemaal afgemaakt is, dan is het Jeff en dat ging niet mals, wat hier over hem allemaal gezegd en geschreven werd, ging echt alle perken te buiten. Je mag ene hekel aan iemand hebben (die je in het echt niet eens kent) maar dat ging w.m.b. veel en veel te ver. Dan is het over Mirthe nu mals. Maar nu ze nog met 3 zijn valt haar gedrag wel meer op. Het commentaar op haar vind ik nog netjes bij wat er over anderen geschreven is
Vergeet Babette en Wanda nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat vind ik ook en hij heeft nooit gescholden of ruzie gemaakt.. in dat opzicht heeft hij het heel netjes gehouden..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Klopt hij was zeker niet netjes en gebruikte bepaalde personen.. maar hij staat er wel.. het is een blijft een spel... ik weet echt niet wie er moet winnen... laat de beste maar winnen dat is het eerlijkste..
Idd en ik zei eerder al het was vaak met een lach en sarcasme..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is ook niets aan gelogen![]()
Maar dat wil ook niet zeggen dat mensen meteen dan denken dat ze slecht is of wordt gemaakt omdat je wat puntjes van kritiek uit.
Ik heb het vaker gezegd maar het is allemaal niet zo zwart/wit
En dat dus. Daar kwam commentaar op dingen die hij deed/zei. Mirthe hoeft niks te doen en alles wat ze zei was iets mis mee. Al heeft ze het over chocola of noten. Niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jef riep door zijn eigen gedrag het commentaar hier ook wel over zich af. Dat gedreig en irritante gezemel over dat er maar 1 Jeffrey de fucking Hartog is en hij alles kan kwam de meesten hier de strot uit.
Hilarische dingen als "ik zou haar onder de douche uit trekken als het mijn dochter was".quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en ik zei eerder al het was vaak met een lach en sarcasme..
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:51 schreef Sasoema het volgende:
Is de zoener gegaan? Ze zitten op de slaapkamer
En wat is daar nu zo erg aan? Is dat nu echt een probleem?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hilarische dingen als "ik zou haar onder de douche uit trekken als het mijn dochter was".
We zaten er nog geen uur naast met ons onderbuikgevoel van 12 uurquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Klopt hij was zeker niet netjes en gebruikte bepaalde personen.. maar hij staat er wel.. het is een blijft een spel... ik weet echt niet wie er moet winnen... laat de beste maar winnen dat is het eerlijkste..
Leuke versprekingquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:51 schreef Sasoema het volgende:
Is de zoener gegaan? Ze zitten op de slaapkamer
Er is ook niks van gelogen, wordt waargenomen op de stream... ze heeft vanmorgen bijna een uur staan te douchen, ik stond erbij en keek er naar... wat je er verder ook van vind maakt geen bal uit maar het is wel de keiharde waarheid en dat mag gezegd worden...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar er zijn over andere deelnemers veel ergere dingen geroepen waarvan ik dacht dit kan echt niet.
En eerlijk gezegd vind ik er niets aan gelogen van wat er de afgelopen twee dagen is gezegd over Mirthe..
Omdat het alleen maar dat was. De hele week lang. Dat heeft mij gestoord en daar ik heb is dus een mening over. Hoeft ook niemand het mee eens te zijn verder.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
En wat is daar nu zo erg aan? Is dat nu echt een probleem?
Sorry maar ik vind echt dat je nu overdrijft engine..
Ik vraag me af of je nog wel weet wat jij zelf over andere bewoners hebt gezegd.. dat was nou ook niet altijd aardig hoor.
Ik na 15 minuten al, dat is voor mij de max voor douchen. En anders maar met een muntjesautomaat gaan werken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als mijn dochter idd 40 minuten onder de douche zou staan, zou ik haar er idd onderweg halen. Heb bij ons wel eens de warme kraan beneden aangedaan, zodat haar douche koud werd.
Ook nog eens heel slecht voor je huidquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Er is ook niks van gelogen, wordt waargenomen op de stream... ze heeft vanmorgen bijna een uur staan te douchen, ik stond erbij en keek er naar... wat je er verder ook van vind maakt geen bal uit maar het is wel de keiharde waarheid en dat mag gezegd worden...
Goed hé....quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
We zaten er nog geen uur naast met ons onderbuikgevoel van 12 uur
Mirthe heeft een paar keer zelf verteld dat ze thuis kostgeld moest gaan betalen omdat ze 1 of meerdere keren per dag zo lang onder de douche stond..... dus volgens mij helemaal niets mis met dit gezegde (dat had mijn zoon ook niet hoeven te flikken)quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Er is ook niks van gelogen, wordt waargenomen op de stream... ze heeft vanmorgen bijna een uur staan te douchen, ik stond erbij en keek er naar... wat je er verder ook van vind maakt geen bal uit maar het is wel de keiharde waarheid en dat mag gezegd worden...
Ik denk dat iemand gewoon tegen Myrthe moet zeggen dat je haar gaat glanzen van lang douchenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mirthe heeft een paar keer zelf verteld dat ze thuis kostgeld moest gaan betalen omdat ze 1 of meerdere keren per dag zo lang onder de douche stond..... dus volgens mij helemaal niets mis met dit gezegde (dat had mijn zoon ook niet hoeven te flikken)
Laat toch lullen joh. Nog even en dan is het progie afgelopen.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:59 schreef magnaal het volgende:
Ze zijn met drie overgebleven en écht, ik gun het ze allemaal hoor..En ik heb ook alle begrip voor hoe ze zich nu we; of niet gedragen, tjonge wat een spanning moet het zijn. 800.000 euro is geen bedrag wat je zomaar kunt verdienen met werken.. Ik draag ze dus allemaal een goed hart toe en ik hoop dat we het hier ook nog leuk kunnen hebben..Het zijn allemaal individuutjes met hun eigen dingen...Ik heb er echt veel plezier aan beleefd. Ja soms even niet, toen had ik een baalmoment...Maar here we go!
En zo is dat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:59 schreef magnaal het volgende:
Ze zijn met drie overgebleven en écht, ik gun het ze allemaal hoor..En ik heb ook alle begrip voor hoe ze zich nu we; of niet gedragen, tjonge wat een spanning moet het zijn. 800.000 euro is geen bedrag wat je zomaar kunt verdienen met werken.. Ik draag ze dus allemaal een goed hart toe en ik hoop dat we het hier ook nog leuk kunnen hebben..Het zijn allemaal individuutjes met hun eigen dingen...Ik heb er echt veel plezier aan beleefd. Ja soms even niet, toen had ik een baalmoment...Maar here we go!
Die 40.000 zijn te verwaarlozen als je zoveel geld wintquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En zo is dat.Verbaasd me trouwens steeds vaker dat men het over 800.000 eurietjes heeft maar volgens mij is het 840.000 eurietjes of hebben ze zo snel ff 40.000 opgemaakt?
Of uitvallen, das een beter effect weet ik zeker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:59 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand gewoon tegen Myrthe moet zeggen dat je haar gaat glanzen van lang douchen
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 40.000 zijn te verwaarlozen als je zoveel geld wint
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 40.000 zijn te verwaarlozen als je zoveel geld wint
Ik begon nog gewoon vanmiddagquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:05 schreef Deisyy het volgende:
Het is voor de overgebleven bewoners dat de finale er snel is, dit is slopend of misschien weten zij wel meer na hun gesprekken van gisteren.
Dan wint Isaac waarschijnlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit zou trouwens wel eens de laatste eliminatie kunnen zijn zit ik mij net te bedenken. Diegene die als eerste het touw door heeft doormiddel van het vuur is de winnaar van een JVJL. Zou wel een anticlimax zijn
Sas en Bern hadden uit het regelementenboek gelezen dat de finale tussen 2 deelnemers zou gaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit zou trouwens wel eens de laatste eliminatie kunnen zijn zit ik mij net te bedenken. Diegene die als eerste het touw door heeft doormiddel van het vuur is de winnaar van een JVJL. Zou wel een anticlimax zijn
Dat verbaast mij niets.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]Zoë heeft echt lang gedacht dat je voor 5.000 euro een huis kon kopen
Dan zou zij er 8 huizen voor kunnen kopenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:03 schreef xsaskiax het volgende:
Dan kunnen ze beter snel met de laatste eliminatie beginnen want dit is waardeloos voor de laatste kandidaten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:04 schreef juul. het volgende:
[..]
Sas en Bern hadden uit het regelementenboek gelezen dat de finale tussen 2 deelnemers zou gaan
Ik gun ze het alle drie, alhoewel ik wel een lichte voorkeur heb voor één persoonquote:
Was ook maar een suggestie van mij natuurlijk. We gaan het meemakenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:04 schreef juul. het volgende:
[..]
Sas en Bern hadden uit het regelementenboek gelezen dat de finale tussen 2 deelnemers zou gaan
Dat herken ik ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als mijn dochter idd 40 minuten onder de douche zou staan, zou ik haar er idd onderweg halen. Heb bij ons wel eens de warme kraan beneden aangedaan, zodat haar douche koud werd.
Als ze een tent bedoeld als huis, dan heeft ze een puntquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:03 schreef xsaskiax het volgende:
Oud deelnemers zijn er alleen op uitnodiging van de finalistenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:08 schreef Donna1000 het volgende:
Als bij de finale alle oud deelnemers aanwezig (moeten) zijn, is de finale niet dit weekend, Wanda en Jappie zitten in Oostenrijk
Heb begrepen dat de 2 laatste enkele oud deelnemers mogen uitnodigen voor de finale, maar misschien is dit inmiddels wel weer veranderd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:08 schreef Donna1000 het volgende:
Als bij de finale alle oud deelnemers aanwezig (moeten) zijn, is de finale niet dit weekend, Wanda en Jappie zitten in Oostenrijk
die MOETEN niet aanwezig zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:08 schreef Donna1000 het volgende:
Er is 1 ding me 100% meegevallen, het totaal GEEN contact met de buitenwereld, daar zijn ze volgens mij in geslaagdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als we de bewoners moeten geloven, is ook hun het programma tegen gevallen en hadden ze er meer van verwacht.
Ik heb om alle bewoners kunnen lachen of van genoten, maar ook aan iedereen me wel geërgerd, de 1 meer als de ander. Ik heb voor alle deelnemers respect dat ze hebben meegedaan, ik doe het ze niet na, een jaar in afzondering, opgesloten, met mensen die je niet kent. Wie er ook wint, het maakt mij helemaal niets meer uit. Ik gun het ze alle drie. Ik volg het nog, omdat ik toch de afloop wil weten, wie wordt de winnaar?
Daar mag je zeker een mening over hebben.. natuurlijk, maar ik denk dat je je veel te druk maakt enginequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:57 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat het alleen maar dat was. De hele week lang. Dat heeft mij gestoord en daar ik heb is dus een mening over. Hoeft ook niemand het mee eens te zijn verder.
Ik denk dat het door het tegenvallende programma extra zwaar was voor de bewoners, petje af voor hen, want wat zal het zwaar geweest zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als we de bewoners moeten geloven, is ook hun het programma tegen gevallen en hadden ze er meer van verwacht.
Ik heb om alle bewoners kunnen lachen of van genoten, maar ook aan iedereen me wel geërgerd, de 1 meer als de ander. Ik heb voor alle deelnemers respect dat ze hebben meegedaan, ik doe het ze niet na, een jaar in afzondering, opgesloten, met mensen die je niet kent. Wie er ook wint, het maakt mij helemaal niets meer uit. Ik gun het ze alle drie. Ik volg het nog, omdat ik toch de afloop wil weten, wie wordt de winnaar?
aha okequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:10 schreef juul. het volgende:
[..]
Oud deelnemers zijn er alleen op uitnodiging van de finalisten
Dat heb je mooi verwoordquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:59 schreef magnaal het volgende:
Ze zijn met drie overgebleven en écht, ik gun het ze allemaal hoor..En ik heb ook alle begrip voor hoe ze zich nu wel of niet gedragen, tjonge wat een spanning moet het zijn. 800.000 euro is geen bedrag wat je zomaar kunt verdienen met werken.. Ik draag ze dus allemaal een goed hart toe en ik hoop dat we het hier ook nog leuk kunnen hebben..Het zijn allemaal individuutjes met hun eigen dingen...Ik heb er echt veel plezier aan beleefd. Ja soms even niet, toen had ik een baalmoment...Maar here we go!
Twee vrouwen in de finale zou wel heel leuk zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het door het tegenvallende programma extra zwaar was voor de bewoners, petje af voor hen, want wat zal het zwaar geweest zijn.
Mij kan het ook niet zoveel schelen wie wint, de spanning is er wel af nu en de streams zijn nu oersaai, dus kom maar op met de finale.
ja echt, ze zei het heel serieus! (oke ze schaamde zich dat ze zich zo vergist had, maar ze had er ook geen benul van hoeveel geld het nu eigenlijk was wat op het scherm stond)quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ze een tent bedoeld als huis, dan heeft ze een punt
Ik denk dat de verveling het ergste is geweest, wachten op een zoemer of domme spelletjes of evenementen die je verschrikkelijk vindt. En het eeuwige wachten op de slaapkamer na de zoemer. Spelletjes vielen ook vies tegen. sommige waren wel echt leuk, maar ze waren vaak sneller klaar dan het wachtenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het door het tegenvallende programma extra zwaar was voor de bewoners, petje af voor hen, want wat zal het zwaar geweest zijn.
Mij kan het ook niet zoveel schelen wie wint, de spanning is er wel af nu en de streams zijn nu oersaai, dus kom maar op met de finale.
Eens, de room is er nu ook wel vanaf. Spel spelen en stekker eruitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die komen zo meteen de slaapkamer uit en dan staat er een tribune in de loodsquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:03 schreef juul. het volgende:
Gooi die slaapkamer open en lets goooooo
Dan zouden ze wel iets gehoord hebben lijkt mequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die komen zo meteen de slaapkamer uit en dan staat er een tribune in de loods
Langdurige verveling en saaiheid is heel slecht voor je geestelijke gesteldheid. Ik denk ook dat het een hele grote overgang is om weer in de buitenwereld mee te moeen doen, vooral voor degenen die er zo lang in gezeten hebben, ik hoop voor ze dat ze daar begeleiding in krijgenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat de verveling het ergste is geweest, wachten op een zoemer of domme spelletjes of evenementen die je verschrikkelijk vindt. En het eeuwige wachten op de slaapkamer na de zoemer. Spelletjes vielen ook vies tegen. sommige waren wel echt leuk, maar ze waren vaak sneller klaar dan het wachten
Dat hebben ze ook!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan zouden ze wel iets gehoord hebben lijkt me
Familie en relaties zullen dat wel begrijpen denk ik. Die maken weer een heleboel goed. Het lijkt mij moeilijker weer aan het werk te moeten gaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Langdurige verveling en saaiheid is heel slecht voor je geestelijke gesteldheid. Ik denk ook dat het een hele grote overgang is om weer in de buitenwereld mee te moeen doen, vooral voor degenen die er zo lang in gezeten hebben, ik hoop voor ze dat ze daar begeleiding in krijgen
A okay, dat heb ik dan even gemist. Dan zou dit zo maar het eindspel kunnen zijn.quote:
Ze mogen er meerderen uitnodigen volgens mij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:16 schreef Donna1000 het volgende:
Als de finale uitzending de 25e 2 uur duurt, zullen het hoofdzakelijk terugblikken zijn ben ik bang. Had het wel leuk gevonden als een aantal oud inwoners hun verhaal konden vertellen, maar wat ik hier lees zullen er maar 2 oud inwoners zijn op verzoek van de finalisten.
O dear, dan zing je altijd vals.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:17 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe met de oortjes in aan het zingen
Met buitenwereld bedoelde ik winkels, werk, plekken waar meerdere mensen komen en ineens weer weer met van alles geconfronteerd kunnen worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Familie en relaties zullen dat wel begrijpen denk ik. Die maken weer een heleboel goed. Het lijkt mij moeilijker weer aan het werk te moeten gaan.
Die is inderdaad erg georganiseerd, moet ook wel met zijn achtergrond.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:19 schreef xsaskiax het volgende:
Zo te zien heeft Isaac de meeste van zijn spullen al netjes op zijn bed liggen
O oké, dat zal wennen worden en misschien vaak herkenning door diverse mensen die je zelf helemaal niet kent.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met buitenwereld bedoelde ik winkels, werk, plekken waar meerdere mensen komen en ineens weer weer met van alles geconfronteerd kunnen worden.
Misschien is het gewoon beter je mond te houden... is voor iedereen prettiger daar denk ik. ..iedereen zit nu in z'n eigen bubbel, hou daar gewoon effe rekening mee..quote:
Ja, nou vraag je ook wel wat. Het is wel Mirthe hè.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon beter je mond te houden... is voor iedereen prettiger daar denk ik. ..iedereen zit nu in z'n eigen bubbel, hou daar gewoon effe rekening mee..
Er gaat sowieso iets gebeuren.. maar watquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:24 schreef Chea49 het volgende:
Zal er nog iets gebeuren of kan ik wat anders gaan doen?
Nou, ik houd het voor gezien en lees dan morgen wel of het de moeite loonde zolang te gaan zitten wachten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er gaat sowieso iets gebeuren.. maar wat
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, ik houd het voor gezien en lees dan morgen wel of het de moeite loonde zolang te gaan zitten wachten.
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik mag toch hopen, dat de streams niet op zwart gaan
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, nou vraag je ook wel wat. Het is wel Mirthe hè.
Je krijgt spijt...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, ik houd het voor gezien en lees dan morgen wel of het de moeite loonde zolang te gaan zitten wachten.
ah je wacht nu al zo lang, houd het nog even volquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze allen een lijstje in moeten leveren met 20 personen die ze wilden uitnodigenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:16 schreef Donna1000 het volgende:
Als de finale uitzending de 25e 2 uur duurt, zullen het hoofdzakelijk terugblikken zijn ben ik bang. Had het wel leuk gevonden als een aantal oud inwoners hun verhaal konden vertellen, maar wat ik hier lees zullen er maar 2 oud inwoners zijn op verzoek van de finalisten.
En 3 kleine geldkistjes op drie zuilen twee meter daar vandaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:35 schreef xsaskiax het volgende:
3 blauwe zuilen met een envelop, waar volgens Isaac het vuursteentje zit!!
Ff pagina vernieuwenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:37 schreef BigBreg83 het volgende:
Heb ik zoveel vertraging??
Bij mij staat mirthe nog lekker te chillen
Even de streams opnieuw opstarten, dan loop je weer gelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:37 schreef BigBreg83 het volgende:
Heb ik zoveel vertraging??
Bij mij staat mirthe nog lekker te chillen
Is voor Isaac een nadeelquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:37 schreef spapaars het volgende:
Lijkt een kennisquiz, dus gelijke kansen.
Daar is Isaac weer goed inquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:41 schreef Feldie.g het volgende:
Laatste eliminatieopdracht
Vuur maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |