Isaac heeft bewoners toch niet fysiek bedreigd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
oa geen gele kaart bij zijn gedreig
Zo denk ik er ook over.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
D'r is vaak gezegd dat Isaac er 1 van kamertje 5 is... ik heb dat nooit zo gezien.. en geloof dat ook niet...hij heeft het spel gespeeld op zijn manier..
GATVERDAMME!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:24 schreef Frummelie het volgende:
Potverdepiel ik schrik me gek... iemand liet een angstpoeppie vliegen...
Zeer zeker wel maar het is maar net hoe letterlijk je dingen wil nemen. Mensen gaan slopen enzo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isaac heeft bewoners toch niet fysiek bedreigd?
Zulk soort dingen werd vaker gezegd door de bewoners, en daar is ook niets mee gedaan, dus ik vind niet dat Isaac wat dat betreft een hand boven het hoofd is gehouden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:26 schreef engine het volgende:
[..]
Zeer zeker wel maar het is maar net hoe letterlijk je dingen wil nemen. Mensen gaan slopen enzo.
denk vandaag nog 1 naar huisquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:28 schreef engine het volgende:
Ik denk nog steeds niet dat we vandaag de winnaar gaan zien. Denk meerdere opdrachten voor er een winnaar is
Niet te doen... hij was niet mijn favo maar ik vond hem erg leuk, net als Babette al werd dat na dat gedoe met Wendy wel minder...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jeffrey was echt mijn favoriet en ik heb een aantal keer geprobeerd iets tegen alles was er over hem gezegd werd (en dat was niet misselijk) in te brengen, maar ik heb het op een gegeven moment maar opgegeven.
Ik vind het best wel meevallen hoor.. ervoeren vaak commentaar gegeven maar dat was ook vaak met een grap en sarcasme. Ik kan nou ook niet zeggen dat er over Mirthe echt slechte dingen zijn gezegd . Er zijn ook totaal geen verwensingen geweest en er is niet gescholdenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:22 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik ookmaar ik was ook "fan" van Wanda dus in die zin is het niet nieuw voor mij dat mensen negatief praten over iemand die ik leuk vind. Wat ik hier afgelopen week gelezen heb was toch wel weer een nieuw niveau. Zo weinig te zien blijkbaar dat Mirthe gewoon niks meer goed kon doen. Staan
zitten
praten
niet praten
eten
douchen
Het maakte gewoon niet meer uit wat ze deed maar het was sowieso fout. Terwijl er eigenlijk gewoon niks gebeurd is. Maarja paar dagen nog..
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:28 schreef engine het volgende:
Ik denk nog steeds niet dat we vandaag de winnaar gaan zien. Denk meerdere opdrachten voor er een winnaar is
quote:
Nou idd Wanda was me d'r eentjequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het best wel meevallen hoor.. ervoeren vaak commentaar gegeven maar dat was ook vaak met een grap en sarcasme. Ik kan nou ook niet zeggen dat er over Mirthe echt slechte dingen zijn gezegd . Er zijn ook totaal geen verwensingen geweest en er is niet gescholden![]()
Wat Wanda betreft is een ander verhaal.. die heeft het ook wel over zich afgeroepen.. daar kwam nou werkelijk niets positiefs uit haar mond. Wat daar voor smerige geluiden uit kwamen lusten de honden geen brood van.
Ze zijn samen onderweg naar Oostenrijk voor een weekendje weg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:31 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Nou idd Wanda was me d'r eentje
Bent trouwens benieuwd of Japie en Wanda elkaar al hebben gezien.
Ik geloof dat dus ook niet en hij heeft het spel idd op zijn manier gespeeld. Was zeker niet altijd netjes en hij heeft heel veel bommetjes gegooid en met iedereen mee gelult.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
D'r is vaak gezegd dat Isaac er 1 van kamertje 5 is... ik heb dat nooit zo gezien.. en geloof dat ook niet...hij heeft het spel gespeeld op zijn manier..
serieus of weer een aannamequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn samen onderweg naar Oostenrijk voor een weekendje weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |