Beetje onderbuik gevoel hé, ik heb die kriebel ook...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:49 schreef xsaskiax het volgende:
Het is bijna 12 uur.... ik verwacht 'iets' om die tijd!!
(het zal wel weer bij 'hopen' blijven denk ik)
Owquote:
Wat zou Erik aan het doen zijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja schitterend hé...nostalgie..
Ooh ik lees weer te snel.. ik dacht dat je nu ging witten, sorry..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Niethet is nog niet afgelopen hier!!!!
Daar zijn we niet vies van hierquote:
die heeft het druk met de mails van dames die willen daten met hemquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die zit met z'n snuffert voor de livestream..
Die zit met snickers, cola en een spandoek voor zijn favoriet te kijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Deze saaie streams zijn wel een fijn afkickmethode voor velenquote:
Ik heb afgelopen week al niet meer gekeken. Dat ging gewoon niet met werk dus had ook weinig keuze. Ik ga volgende week de tv uitzendingen kijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze saaie streams zijn wel een fijn afkickmethode voor velen
Die heeft tijdens het kijken naar de streams net zijn halve kant en klaar maaltijd gegeten en zit nu verder te streamen met een fles cola en een Snickers te wachten op wat komen gaat..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja dat is een goeie..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
die heeft het druk met de mails van dames die willen daten met hem
Erik en ik hopen gewoon heel erg dat Mirthe gaat winnenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heeft tijdens het kijken naar de streams net zijn halve kant en klaar maaltijd gegeten en zit nu verder te streamen met een fles cola en een Snickers te wachten op wat komen gaat..
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
die heeft het druk met de mails van dames die willen daten met hem
Jajajaja..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die zit met snickers, cola en een spandoek voor zijn favoriet te kijken
Die kans zit er ook echt in dat ze de winst paktquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:02 schreef engine het volgende:
[..]
Erik en ik hopen gewoon heel erg dat Mirthe gaat winnen
Ik heb de afgelopen paar week bijna de streams niet aan gehad, lastig met werk en 's avonds is er niets te beleven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week al niet meer gekeken. Dat ging gewoon niet met werk dus had ook weinig keuze. Ik ga volgende week de tv uitzendingen kijken
Een COS is het allang niet meer. Snap ik ook prima maar dit is meer een slowchat geworden inmiddels.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heeft tijdens het kijken naar de streams net zijn halve kant en klaar maaltijd gegeten en zit nu verder te streamen met een fles cola en een Snickers te wachten op wat komen gaat..
Dat is zeker slopend voor ze en hoe ontspannen ze gisteren en eigenlijk vanmorgen nog waren, zo anders zijn ze nu. Ze lijken nu toch wel steeds meer stress te krijgen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:05 schreef Deisyy het volgende:
Het is voor de overgebleven bewoners dat de finale er snel is, dit is slopend of misschien weten zij wel meer na hun gesprekken van gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |