Gisteren liep Sasha er nog mee...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
De jas van KimD hangt er nog..... ik vraag me af wie hem niet aangehad heeft.....
Ik had echt nooit verwacht dat ik dit zou gaan zeggen, maar verdorie ik ga het/ze echt missen!!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja schitterend hé...nostalgie..
Voor mij net zo...., ik ga het echt missen..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik had echt nooit verwacht dat ik dit zou gaan zeggen, maar verdorie ik ga het/ze echt missen!!!!
We hebben lekker kunnen foeteren en schelden, van favorieten kunnen genieten, lachen en verontwaardigd zijn..... noem het allemaal maar op.
Het is toch weer afwachten wat een nieuw programma gaat brengen (ik volg BB niet)
Ook als de eindstand nog niet bekend was kunnen ze toch opgeven wie ze willen? Dacht van Mirthe gehoord te hebben, bij het afscheid van Eric, dat ze hem zou uitnodigen, maar kan er naast zitten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want toen ze lijstjes in moesten leveren zat Erik nog in de loods
Wanda heeft hem zijn vreemdgang met Wendy kennelijk vergeven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
serieus.... goh ik had dit niet (zo snel) verwacht
ik volg hen niet, goed dat je het even zegt, leuk voor ze
Ja verdomd, heb beeld!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:23 schreef xsaskiax het volgende:
De blauwe stoelen (waar Sasha nu zit om ff bij de stream te blijven)... ik zie daar de hele tijd JW en Erik zitten als die 2 oude mannetjes van de Muppets..... en maar commentaar leveren op alles en iedereen
Logisch als je het zo lang volgt er straks een leegte ontstaat. Wat moeten we in Godsnaam dan gaan doen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik had echt nooit verwacht dat ik dit zou gaan zeggen, maar verdorie ik ga het/ze echt missen!!!!
We hebben lekker kunnen foeteren en schelden, van favorieten kunnen genieten, lachen en verontwaardigd zijn..... noem het allemaal maar op.
Het is toch weer afwachten wat een nieuw programma gaat brengen (ik volg BB niet)
Jesus wat erg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
De KNO arts ging mijn oor uitspuiten en die spoot door mijn trommelvlies en vanaf dat moment ben ik aan dat oor 100% doof en hoor 24/7 een stormachtige zee in dat oor.. Werd afgedaan met dat het binnen 6 maanden weer genezen zou zijn maar is inmiddels nu al twee jaar geleden. Er is nu uitgekomen dat het niet meer zal herstellen. Maar mijn andere oor werkt nog wel![]()
Mirthe krijgt weer wat overzicht tussen haar kleding
Het is een beetje vaag naar hij had op dat moment niks met Wanda, behalve dat hij gek op haar was.. had hij dan z'n snikkel in z'n broek moeten houden ja misschien wel... maar ja...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wanda heeft hem zijn vreemdgang met Wendy kennelijk vergeven.
ik ga m'n zolder witten en vervenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Logisch als je het zo lang volgt er straks een leegte ontstaat. Wat moeten we in Godsnaam dan gaan doen?
Dit is Amerika niet waar je miljoenen kunt eisen als je iets overkomt bij een arts.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:37 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jesus wat erg.
Hoop dat je een paar miljoen schade vergoeding krijgt. Serieus.
Wat verschrikkelijk!
Je mag wel mensen waarschuwen voor zo'n arts.
Dat zijn geen "foutjes".
Weet ik toch ook wel, bedoelde qua ernst van de situatie dat dat wel verdiend zou zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dit is Amerika niet waar je miljoenen kunt eisen als je iets overkomt bij een arts.
Goed idee van je, tenslotte gaan we ook weer richting de winter dus klussen kan dan altijd nog een optie zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ga m'n zolder witten en verven(je moet wat he)
Nou succes.... veel plezier..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ga m'n zolder witten en verven(je moet wat he)
Helemaal eens, je hoeft zoiets ook niet te accepteren. Is niet niks als je opeens je gehoor voor de helft moet gaan missen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:40 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Weet ik toch ook wel, bedoelde qua ernst van de situatie dat dat wel verdiend zou zijn.
Weekend?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:18 schreef cinsan het volgende:
wanda en jsper zijn samen weekend weg naar oostenrijk , staat op hun instastoty
repupliek osterich zie je staanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weekend?
Is het misschien Oostenrijk de buurtschap in Limburg?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou succes.... veel plezier..
Wij houden het fort wel in de gaten..
Lekker, daar in de loods kun je nooit verder kijken dan 20 meter.quote:
Beetje onderbuik gevoel hé, ik heb die kriebel ook...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:49 schreef xsaskiax het volgende:
Het is bijna 12 uur.... ik verwacht 'iets' om die tijd!!
(het zal wel weer bij 'hopen' blijven denk ik)
Owquote:
Wat zou Erik aan het doen zijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja schitterend hé...nostalgie..
Ooh ik lees weer te snel.. ik dacht dat je nu ging witten, sorry..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Niethet is nog niet afgelopen hier!!!!
Daar zijn we niet vies van hierquote:
die heeft het druk met de mails van dames die willen daten met hemquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die zit met z'n snuffert voor de livestream..
Die zit met snickers, cola en een spandoek voor zijn favoriet te kijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Deze saaie streams zijn wel een fijn afkickmethode voor velenquote:
Ik heb afgelopen week al niet meer gekeken. Dat ging gewoon niet met werk dus had ook weinig keuze. Ik ga volgende week de tv uitzendingen kijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze saaie streams zijn wel een fijn afkickmethode voor velen
Die heeft tijdens het kijken naar de streams net zijn halve kant en klaar maaltijd gegeten en zit nu verder te streamen met een fles cola en een Snickers te wachten op wat komen gaat..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja dat is een goeie..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
die heeft het druk met de mails van dames die willen daten met hem
Erik en ik hopen gewoon heel erg dat Mirthe gaat winnenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heeft tijdens het kijken naar de streams net zijn halve kant en klaar maaltijd gegeten en zit nu verder te streamen met een fles cola en een Snickers te wachten op wat komen gaat..
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
die heeft het druk met de mails van dames die willen daten met hem
Jajajaja..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die zit met snickers, cola en een spandoek voor zijn favoriet te kijken
Die kans zit er ook echt in dat ze de winst paktquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:02 schreef engine het volgende:
[..]
Erik en ik hopen gewoon heel erg dat Mirthe gaat winnen
Ik heb de afgelopen paar week bijna de streams niet aan gehad, lastig met werk en 's avonds is er niets te beleven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week al niet meer gekeken. Dat ging gewoon niet met werk dus had ook weinig keuze. Ik ga volgende week de tv uitzendingen kijken
Een COS is het allang niet meer. Snap ik ook prima maar dit is meer een slowchat geworden inmiddels.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heeft tijdens het kijken naar de streams net zijn halve kant en klaar maaltijd gegeten en zit nu verder te streamen met een fles cola en een Snickers te wachten op wat komen gaat..
Dat is zeker slopend voor ze en hoe ontspannen ze gisteren en eigenlijk vanmorgen nog waren, zo anders zijn ze nu. Ze lijken nu toch wel steeds meer stress te krijgen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:05 schreef Deisyy het volgende:
Het is voor de overgebleven bewoners dat de finale er snel is, dit is slopend of misschien weten zij wel meer na hun gesprekken van gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |